Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg
- Adres: 30-965 Kraków, ul. Józefa Brodowicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 931 000 , fax. 122 931 090
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Józefa Brodowicza 13
30-965 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 931 000, fax. 122 931 090
REGON: 59728000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania badań chemicznych, serologicznych i mikrobiologicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania i demineralizacji wody - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania badań chemicznych, serologicznych i mikrobiologicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania i demineralizacji wody obejmująca: W części 1 zamówienia dostawę materiałów pomocniczych do oznaczeń laboratoryjnych, W części 2 zamówienia dostawę palników rtęciowych do mikroskopu fluorescencyjnego, W części 3 zamówienia dostawę folii aluminiowej, W części 4 zamówienia dostawę pojemników na odpady z diagnozowania, W części 5 zamówienia dostawę akcesoriów do będących w posiadaniu Zamawiającego urządzeń f-my FOSS, W części 6 zamówienia dostawę akcesoriów do będącego w posiadaniu Zamawiającego pieca mikrofalowego Anton Paar Multiwave 3000, W części 7 zamówienia dostawę kolumn chromatograficznych, W części 8 zamówienia dostawę kolumn do oznaczania kokcydiostatyków HPLC, W części 9 zamówienia dostawę akcesoriów do oznaczania WWA, W części 10 zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych do będącego w posiadaniu Zamawiającego spektrometru absorpcji atomowej Hitachi ZA 3000, W części 11 zamówienia dostawę akcesoriów do pH metru prod. Schott W części 12 dostawę akcesoriów do wykonywania oznaczeń metodą HPLC, W części 13 zamówienia dostawę akcesoriów do będących w posiadaniu Zamawiającego aparatów E-16 SOX i E-416 prod. Buchi, W części 14 zamówienia dostawę materiałów pomocniczych do badań toksykologicznych, W części 15 zamówienia dostawę akcesoriów do zmywarki laboratoryjnej G7883CD prod. Miele, W części 16 zamówienia dostawę materiałów pomocniczych do diagnostyki wścieklizny metodą hodowli komórek neuroblastomy, W części 17 zamówienia dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego, W części 18 zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody Elix 5 i Milli-Q Gradient A10 prod. Millipore, W części 19 zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych do systemu demineralizacji wody HLP 10RO prod. Hydrolab. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki wykonania zamówienia dla wszystkich części: 1. Wymagany okres gwarancji (termin ważności): 12 miesięcy 2. W części 18 Zamawiający dopuszcza tylko oryginalne wkłady nie wymagające adapterów, przeróbek systemów oczyszczania wody oraz dodatkowych czynności serwisowych podczas instalacji. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in. z naruszeniem powtarzalności wyników badań, uszkodzeniem urządzeń itp. 3. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów i przeznaczenia. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) – załącznik nr 3 a, b, c, d, e, f, g,h,i,j,k,l,ł,m,n,o,p,r,s do SIWZ – w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Nie dotyczy. Forma dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). 2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał). 3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej (oryginał). 4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów oraz materiałów medycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy wyrobów medycznych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Dodano: 2024-03-11 - Dostawy kontrastów
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywna dostawa testów do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatorów dla potrzeb Pracowni Bakteriologii SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego wirusów HBV, HCV, HIV w pulach osocza oraz dzierżawą aparatury
Dodano: 2024-02-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego sterylnego
Dodano: 2024-01-13 - Dostawy stymulatorów i kardiowerterów
Dodano: 2023-12-21