Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego ogłasza przetarg
- Adres: Opole, ul. Mickiewicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 413 639 , fax. 774 413 645
- Data zamieszczenia: 2019-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
ul. Mickiewicza 42404 Opole, woj. opolskie
tel. 774 413 639, fax. 774 413 645
REGON: 29244500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 szt. ambulansów Specjalistycznych / S / i 1 szt. ambulansu Podstawowego / P / dla OCRM w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych (rok produkcji 2018/2019) ambulansów specjalistycznych „S” (typu C wg PN-EN 1789) oraz jednego fabrycznie nowego (rok produkcji 2018/2019) ambulansu podstawowego „P” (typu B wg PN-EN 1789) dla potrzeb OCRM w Opolu. 2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Specyfikacji technicznej (WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE AMBULANSU) zał. nr 2 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 221.000,00 Euro) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115151-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz potwierdzenia spełnienia wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych ambulansu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną