Przetargi.pl
Dostawa 3 szt. samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-101 Rzeszów, Gen. M. Langiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8505814, , fax. 017 8505377
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
    Gen. M. Langiewicza 26
    35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8505814, , fax. 017 8505377
    REGON: 00016241200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wios.rzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 szt. samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( parametry techniczne, wyposażenie) oraz wymagania zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę trzech fabrycznie nowych, nieużywanych, niezarejestrowanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 roku samochodów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: • dostarczenia na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie samochodów nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2020 r. kompletnych, wolnych od jakichkolwiek wad i usterek, • udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczane samochody na okres zadeklarowany w Formularzu ofertowym – załączniku nr. 1, • zapewnienia w okresie gwarancyjnym przeglądów okresowych oraz napraw w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) wskazanej przez Wykonawcę i zlokalizowanej najbliżej miejsca użytkowania przedmiotów zamówienia, • dostarczenia wraz z samochodami książek gwarancyjnych wraz z listą ASO - w języku polskim, książek serwisowych, świadectw homologacji, kart pojazdów oraz instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim oraz wszystkich dokumentów niezbędnych do rejestracji samochodów. 5. Przedmioty zamówienia będą podlegały odbiorowi na podstawie protokołów odbioru podpisanych przez przedstawicieli obu stron bez zastrzeżeń, które będą stanowiły podstawę uznania należytego wykonania umowy. Komisję odbioru z udziałem przedstawiciela Wykonawcy powoła Zamawiający. 6. Podczas odbioru, samochody powinny wskazywać taki stan baku, aby kontrolka rezerwy paliwa nie była zapalona. 7. Samochody muszą spełniać wymagania: 1) warunków technicznych, wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy; 2) określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.). 3) Dyrektywy minimum CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. 8. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru samochodów przez Zamawiającego potwierdzonych stosownymi protokołami. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 7 projektu umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Gwarancji muszą podlegać wszystkie zespoły i podzespoły bez wyłączeń, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych w szczególności: oleje i inne płyny eksploatacyjne, tarcze i klocki hamulcowe, pióra wycieraczek, płyn do spryskiwaczy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji będzie równy okresowi rękojmi. 10. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty równoważne to takie, które spełniają wymagania pod względem funkcji i przeznaczenia pod warunkiem, że zaoferowany przedmiot będzie posiadał parametry takie same lub lepsze od wymaganych. W takiej sytuacji wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ – projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W tym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. Kwota wadium wynosi: 4 000,00 zł Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: Do oferty Wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający w oparciu o art. 25a ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców na zasobach których Wykonawca nie polega w celu wykazania spełnienia warunku/ów. II. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY, które należy przedstawić w ofercie: Oprócz wypełnionego Załącznika nr 3 do SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z opisem oferowanych samochodów na potwierdzenie spełniania wymogów postawionych w SIWZ. Zamawiający wymaga wpisania w załączniku nr 1 do SIWZ producenta, marki/modelu, a także parametrów zaoferowanych samochodów. 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia; 3. Świadectwo homologacji typu pojazdu albo świadectwo zgodności WE pojazdu lub równoważny dokument homologacyjny pojazdu na potrzeby oceny oferty w ramach kryteriów poza cenowych – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 4. Potwierdzenie wniesienia wadium – zaleca się kserokopię wniesionego wadium wpiąć do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie, w taki sposób, by można było zrealizować dyspozycję zawartą w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącą zwrotu wadium. III. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) - składają wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 5 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. IV. UWAGA: Zgodnie z art. 23 Pzp: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy załączyć do oferty); 3.Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę-pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją; 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt.1; 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 1 została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik); 7. Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie; 8. Wadium może być wniesione przez każdego z Wykonawców działających wspólnie-według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika Wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum; 9. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach