Przetargi.pl
Dostawa 2759 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm i 1030 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna

Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 413 177 , fax. 172 413 111
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 172 413 177, fax. 172 413 111
    REGON: 52965700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2759 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm i 1030 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2759 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm i 1030 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.1. Część 1 zamówienia – „Dostawa 2759 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm. z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna” Zamówienie obejmuje: 1) dostawę (zakup, załadunek, transport, wbudowanie z samochodu) materiałów kamiennych z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, 2) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do miejscowości Nowa Sarzyna i wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna, 3) zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych w ilości 2759 ton, samochodami o ładowności do 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy materiałów kamiennych po wyładunku do 10 cm, 4) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, 5) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, 6) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w terminie do pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia. 2.2. Część 2 zamówienia – „Dostawa 1030 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna” Zamówienie obejmuje: 1) dostawę (zakup, załadunek, transport, wbudowanie z samochodu) żużla paleniskowego z wyłączeniem zawierających zanieczyszczenia organiczne, z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna, 2) przedmiot zamówienia ma być dostarczony do wszystkich sołectw Gminy Nowa Sarzyna, 3) zamówienie obejmuje dostawę 1030 m3 żużla paleniskowego, samochodami o ładowności do 15 m3, samowyładowczymi do tyłu, grubość warstwy żużla paleniskowego po wyładunku do 10 cm, 4) w szczególnych przypadkach (maksymalnie do 40% wartości zamówienia) takich jak: wąska droga, nisko położona trakcja sieci energetycznej i telefonicznej napowietrznej wykonawca jest zobowiązany do użycia sprzętu mechanicznego w celu rozplantowania przedmiotu dostawy, 5) zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia sukcesywnie, podając jego szczegółową lokalizacje i zakres pracy, 6) przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę sukcesywnie wg zgłoszeń zamawiającego, w terminie do pięciu dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): W zakresie części 1 zamówienia: 14212300-3 Kamień pokruszony lub rozłupany 60100000–9 Usługi w zakresie transportu drogowego W zakresie części 2 zamówienia: 14630000-6 Żużel, popioły, odpady żelaza i złom 60100000–9 Usługi w zakresie transportu drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) w zakresie części 1 zamówienia: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100), 2) w zakresie części 2 zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 03.04.2020 r. do godz. 10:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 70 1240 1792 1111 0010 6680 9053 5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz w postaci papierowej oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: Wadium - Dostawa 2759 ton materiałów kamiennych: kliniec sortowany 4 – 31,5 mm i 1030 m3 żużla paleniskowego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń w postaci papierowej, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia (powinna odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ), 4) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …… – do dnia ……”, (musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ), 5) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna w postaci elektronicznej, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji / poręczenia. Wadium należy przesłać na adres e-mail: zamowienia@nowasarzyna.eu. 8. Wadium powinno być sporządzone w jednym z następujących formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym – pod rygorem nieważności. 9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. IV.1.2.7 nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”., 11. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 12. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt IV.1.2.14. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 16. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IV.1.2.13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 18. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 20. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) dowód wniesienia/wpłacenia wadium 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach