Przetargi.pl
Doposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu – 4 części

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu – 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu w ramach realizacji projektu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT niżej wymienionym asortymentem: Część 1 - zakup wraz z dostawą maszyny pomiarowej – współrzędnościowej CNC 3D z oprogramowaniem i wyposażeniem Część 2 – zakup wraz z dostawą skanera optycznego z wyposażeniem Część 3 – zakup wraz z dostawą projektorów ultra krótkoogniskowych Część 4 – zakup wraz z dostawą monitorów interaktywnych z wybudowanym komputerem OPS W/w przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą maszyny pomiarowej – współrzędnościowej CNC 3D z oprogramowaniem (łączącym w sobie CAD z możliwościami pomiarowymi) wraz z komputerem, kolorową drukarką atramentową oraz monitorem do pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu. Zamówienie obejmuje również uruchomienie i kalibrację urządzenia oraz min. 3 dniowe szkolenie (po 8 h dziennie) kadry nauczycielskiej (ok. 5 osób). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4A do SIWZ. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą przestrzennego skanera optycznego, komputera przenośnego (laptop) z oprogramowaniem i drukarką 3D do pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu. Zamówienie obejmuje również uruchomienie urządzenia oraz min. 6 h szkolenie kadry nauczycielskiej (ok. 5 osób). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4B do SIWZ. Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą projektorów ultra krótkoogniskowych – 4 szt. do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, w tym: - do pracowni obróbki mechanicznej – 1 szt. - do pracowni obróbki ręcznej – 1 szt. - do pracowni budowlanej – 1 szt. - do warsztatów szkolnych – zawód kucharz – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4C do SIWZ. Część 4 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą monitorów interaktywnych z wbudowanym komputerem OPS – 4 szt. w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, w tym: - do pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie – 2 szt. - do pracowni geodezji – 1 szt. - do pracowni rysunku technicznego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 4, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4D do SIWZ. 2. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z bieżącej produkcji, oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności. b) Przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. c) Przedmiot zamówienia powinien być gotowy do użycia zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów. d) W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania wszelkich usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz: w przypadku części 1 – uruchomienie i kalibracja sprzętu, a w przypadku części 2 – uruchomienie sprzętu, a także do wszelkich innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. e) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio. f) Zamawiający wymaga aby uruchomienie urządzeń wykonane było zgodnie z zaleceniami producenta i warunkami udzielanej gwarancji. g) Wykonawca oświadcza, że dostarczone oprogramowanie:  jest nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane,  pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),  nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych  pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, a także norm technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy traktować takie określenie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski), a w szczególności: a) Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika, b) Kart gwarancyjnych, książek serwisowych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – siedziba Użytkownika: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz Specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej Załącznik nr 4a i/lub 4B i/lub 4C i/lub 4D do SIWZ (dotyczący części, na którą składana jest oferta) wraz z kalkulacją ceny. b) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), c) Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby – w przedmiotowym postępowaniu zapis ten nie znajduje zastosowania). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Zamawiający nie określił warunków szczegółowych udziału w postępowaniu i w związku z tym nie wymaga składania dokumentów w tym zakresie. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Uwagi: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach