Przetargi.pl
CZĘŚĆ VII – Utworzenie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z elementami edukacji ekologicznej w Stawigudzie CZĘŚĆ X – Utworzenie ekologicznej ścieżki dydaktycznej wzdłuż ulicy Przyrodniczej w Bartągu w ramach zadania: Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda.

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10
    11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiguda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ VII – Utworzenie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z elementami edukacji ekologicznej w Stawigudzie CZĘŚĆ X – Utworzenie ekologicznej ścieżki dydaktycznej wzdłuż ulicy Przyrodniczej w Bartągu w ramach zadania: Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu: Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda. CZĘŚĆ VII – Utworzenie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z elementami edukacji ekologicznej w Stawigudzie. CZĘŚĆ X – Utworzenie ekologicznej ścieżki dydaktycznej wzdłuż ulicy Przyrodniczej w Bartągu 1.1. CZĘŚĆ VII – Utworzenie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z elementami edukacji ekologicznej w Stawigudzie Przedmiotem zamówienia jest urządzenie terenu wokół istniejącego zbiornika wodnego, poprzez nasadzenia zieleni w oparciu o gatunki rodzime wokół istniejącego zbiornika wodnego (zbiornika przeciwpożarowego) i na terenie rekreacyjnym. Inwestycja ma charakter rekreacyjno - wypoczynkowy i bazuje na naturalnych walorach krajobrazowych i przyrodniczych terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, bylin, traw oraz pnączy. W dolnej części zbiornika przy projektowanych ścieżkach spacerowych z nawierzchni utwardzonej i utwardzonych placyków w kształcie koła z ławkami zaprojektowano kolekcje pokazowe roślin zielnych z przeznaczeniem dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym o funkcji edukacyjnej. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie miejsc do zastosowania budek lęgowych dla ptaków, miejsc schronienia dla niewielkich ssaków oraz hotel dla dzikich owadów zapylających. 1.2. CZĘŚĆ X – Utworzenie ekologicznej ścieżki dydaktycznej wzdłuż ulicy Przyrodniczej w Bartągu Przedmiotem zamówienia jest urządzenie terenu zieleni wzdłuż pasa drogowego, ul Przyrodniczej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 598 do skrzyżowania z ul Grabową. Zastosowane nasadzenia zawierają zarówno gatunki rodzime, rośliny miododajne oraz przystosowane do trudnych warunków siedliskowych pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie hoteli dla owadów zapylających oraz budek lęgowych. DOTYCZY CZĘŚCI VII i X – dostawa tablic informacyjnych nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 uPzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 1) Projekt zieleni wokół istniejącego zbiornika wodnego (przeciwpożarowego) – teren rekreacyjny oraz dobór nasadzeń od strony ul. Warszawskiej (dz. nr 135/2, 138/3, 141/4, 141/11 obręb Stawiguda) - [załącznik nr 10 do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ – dotyczy CZĘŚCI VII 2) Projekt zieleni przyulicznej w wybranym obszarze pasa drogowego ul. Przyrodniczej (od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 598 do ul. Grabowej w Bartągu) wzdłuż traktu pieszo-rowerowego (chodnik i ściezka) (dz. nr 341/5; 341/23; 341/27; 341/26; 340/1; 337/10; 337/1; 336/2 obręb Bartag) - [załącznik nr 11 do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ – dotyczy CZĘŚCI X oraz 3) przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - [załącznik nr 12 do SIWZ]. 1.3. Celem prawidłowej kalkulacji ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę/spółdzielczej umowy o pracę osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ziemne i nasadzenia Z przedmiotowego obowiązku wyłączone są osoby, które będą nadzorowały/kierowały realizacją usług objętych zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez obowiązujące prawa. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu, o którym mowa w pkt. 5 SIWZ. 5. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczeń. 6. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5 SIWZ, na każde jego wezwanie, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 7. Dowody, o których mowa w pkt. 6 , to w szczególności: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte żądaniem Zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawę umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów o pracę powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 5) wykaz wszystkich pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którzy uczestniczą w realizacji niniejszego zamówienia. Wykaz winien zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko, termin obowiązywania umowy o pracę (od dnia – do dnia), rodzaj /zakres wykonywanych czynności/usług. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 9. Opis sposobu egzekwowania w/w wymogu na etapie składania ofert: a) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że zatrudni na umowę o pracę osoby wykonujące prace i usługi wskazane w Rozdziale III pkt. 3 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium: CZĘŚĆ VII – Utworzenie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z elementami edukacji ekologicznej w Stawigudzie. w wysokości 1 300,00 zł z dopiskiem Wadium Utworzenie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z elementami edukacji ekologicznej w Stawigudzie CZĘŚĆ X – Utworzenie ekologicznej ścieżki dydaktycznej wzdłuż ulicy Przyrodniczej w Bartągu w wysokości 1 900,00 zł z dopiskiem Wadium Utworzenie ekologicznej ścieżki dydaktycznej wzdłuż ulicy Przyrodniczej w Bartągu Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). sposób przekazania: Wraz z ofertą umieszczone w odrębnej kopercie. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego. Termin wniesienia wadium w wybranej formie – przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 4) Wstępny harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy wykonania i wartości poszczególnych etapów robót – załącznik nr 8A lub/i 8B 5) Kosztorys ofertowy uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach