Przetargi.pl
CZĘŚĆ II – Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego miejscowości Bartąg i Bartążek w ramach zadania: Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda.

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10
    11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stawiguda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ II – Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego miejscowości Bartąg i Bartążek w ramach zadania: Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane CZĘŚĆ II – Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego miejscowości Bartąg i Bartążek w ramach zadania: Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda. Zakres inwestycji obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej łączącej miejscowości Bartąg i Bartążek w zakresie wykonania nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej oraz robót towarzyszących. Zakres robót obejmuje m.in.: - niezbędne roboty przygotowawcze, w tym zdjęcie humusu - wykonanie konstrukcji nawierzchni traktu pieszo-rowerowego - wykonanie krawężników i obrzeży - wykonanie poboczy - wykonanie elementów odwodnienia - wykonanie umocnienia skarp - odtworzenie rowów drogowych - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 uPzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 1) Dokumentacja projektowa przebudowy dróg - [załącznik nr 10 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 3) przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - [załącznik nr 12 do SIWZ]. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę/spółdzielczej umowy o pracę osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonanie podbudowy, wykonanie robot ziemnych, układanie kostki betonowej Opis sposobu egzekwowania w/w wymogu: a) na etapie składania ofert Wykonawca przedstawi oświadczenie, że zatrudni na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem podbudowy, wykonaniem robót ziemnych, układaniem kostki betonowej b) w każdym momencie trwania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy w terminie 5 dni kalendarzowych przedłożenia oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 25 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę) osób wykonujących czynności związanych z wykonaniem podbudowy, wykonaniem robót ziemnych, układaniem kostki betonowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł z dopiskiem Wadium – CZĘŚĆ II – Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego miejscowości Bartąg i Bartążek Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299) sposób przekazania: Wraz z ofertą umieszczone w odrębnej kopercie. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego. Termin wniesienia wadium w wybranej formie – przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. kserokopia dowodu wniesienia wadium, 4. Wstępny harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy wykonania i wartości poszczególnych etapów robót – załącznik nr 8 do SIWZ, 5. Kosztorys ofertowy uproszczony. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach