Przetargi.pl
Część I „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa (090810C) od km 0+000,00 do km 0+925,30 w Nakle nad Notecią”. Część II „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa (090810C) od km 0+925,30 do km 1+011,50 w Nakle nad Notecią”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa (090810C) od km 0+000,00 do km 0+925,30 w Nakle nad Notecią”. Część II „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa (090810C) od km 0+925,30 do km 1+011,50 w Nakle nad Notecią”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Długiej w Nakle nad Notecią, na odcinku od ulicy Potulickiej do ulicy Noteckiej w zakresie robót drogowych oraz wykonania kanalizacji deszczowej na odcinku od ulicy Potulickiej do ulicy Poznańskiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odcinek drogi gminnej – ul. Długa nr 090810C (od skrzyżowania z ulicą Potulicką) od km 0+000 do km 0+925,30 (skrzyżowanie z ulicą Notecką). Jezdnię ulicy Długiej zaprojektowano o szerokości 6,00 m i nawierzchni z betonu asfaltowego. W zakresie zadania jest m.in. wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych, wyspy dzielącej, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz montaż hybrydowego punktu świetlnego (lampa solarna). Kategoria ruchu – KR – 2 Nawierzchnia podatna. Klasa techniczna drogi „L” (lokalna). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część drogowa: - rozbiórki i frezowanie istniejących nawierzchni, - wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m, - wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, o szerokości 2,00 m, oraz lokalnie o zmniejszonej szerokości do 1,20 m, - wykonanie wyspy dzielącej z azylem dla pieszych, - montaż hybrydowego punktu świetlnego (lampa solarna) przy wyspie dzielącej, - wykonanie przebudowy skrzyżowań, - wykonanie schodów terenowych – dojścia do posesji, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu – słupki przeszkodowe U-5a, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego 5.801,00 m2 nawierzchnie jezdni z kostki brukowej betonowej 154,00 m2 nawierzchnie zjazdów z kostki brukowej betonowej 1.037,00 m2 nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej 2.777,00 m2 nawierzchnie z kamiennej kostki brukowej 10,00 m2 Kanalizacja deszczowa: Zakres budowy kanalizacji deszczowej obejmuje odcinek od skrzyżowania z ulicą Potulicką (Wd 1, Wd 2, Skd 01) do skrzyżowania z ulicą Poznańską (Skd 25 i Wd 32). Wpusty deszczowe od WD 33 do Wd 36 należy wykonać w 2 - giej części zadania. Projektowane nawierzchnie odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne do wpustów deszczowych, następnie do kanalizacji deszczowej. Wpusty deszczowe zaprojektowane są jako krawężnikowe, dlatego wzdłuż krawężnika należy wykonać ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej o szerokości 20 cm i grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm. Ściek krawężnikowy oddzielić od jezdni obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Ścieki krawężnikowe wykonać na odcinku zgodnie z dokumentacją projektową. W ramach zadania do wykonania są następujące roboty: - budowa studni betonowych; - budowa studni plastikowych; - budowa osadnika; - budowa wpustów deszczowych wraz z przykanalikami; - budowa rurociągu z rur`PVC. Sieć uzbrojenia podziemnego i uzgodnienia. Istniejące uzbrojenie terenu działki objętej opracowaniem i warunki wykonywania robót w ich pobliżu przedstawiono na naniesieniach sieci przewodów uzbrojenia terenu. W przypadku wątpliwości co do lokalizacji uzbrojenia należy wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych (zgodnie z uzgodnieniami). Wykopy kontrolne wykonywać sposobem ręcznym, wszystkie prace budowlano-inżynieryjne wykonywać pod nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Projekt budowlany - branża drogowa i branża kanalizacji deszczowej 2) Kosztorysy ofertowe - branża drogowa (2 szt.) i branża kanalizacji deszczowej (1szt.) 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą. Część II Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Długiej w Nakle nad Notecią, na odcinku od ulicy Noteckiej do ulicy Poznańskiej w zakresie robót drogowych oraz wykonania przykanalików i wpustów kanalizacji deszczowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odcinek drogi gminnej – ul. Długa nr 090810C (od skrzyżowania z ulicą Notecką) od km 0+925,30 do km 1+011,50 (skrzyżowanie z ulicą Poznańską). Jezdnię ulicy Długiej zaprojektowano o szerokości 6,00 m i nawierzchni z betonu asfaltowego. W zakresie zadania jest m.in. wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Kategoria ruchu – KR – 2 Nawierzchnia podatna. Klasa techniczna drogi „L” (lokalna). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część drogowa: - rozbiórki i frezowania istniejących nawierzchni, - wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m, - wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, o szerokości od 1,20 m, do 2,90 m, - wykonanie przebudowy skrzyżowań, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego 552,00 m2 nawierzchnie zjazdów z kostki brukowej betonowej 52,00 m2 nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej 260,00 m2 Kanalizacja deszczowa: Podstawowy zakres budowy kanalizacji deszczowej ujęty jest w części 1 zadania. W ramach bieżącego zadania – część nr 2 – do wykonana są wpusty deszczowe WD 33 – Wd 36 wraz z przykanalikami. Projektowane nawierzchnie odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne do wpustów deszczowych, następnie do kanalizacji deszczowej. Wpusty deszczowe zaprojektowane są jako krawężnikowe, dlatego wzdłuż krawężnika należy wykonać ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej o szerokości 20 cm i grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm Sieć uzbrojenia podziemnego i uzgodnienia. Istniejące uzbrojenie terenu działki objętej opracowaniem i warunki wykonywania robót w ich pobliżu przedstawiono na naniesieniach sieci przewodów uzbrojenia terenu. W przypadku wątpliwości co do lokalizacji uzbrojenia należy wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych (zgodnie z uzgodnieniami). Wykopy kontrolne wykonywać sposobem ręcznym, wszystkie prace budowlano-inżynieryjne wykonywać pod nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Projekt budowlany - branża drogowa i branża kanalizacji deszczowej 2) Kosztorysy ofertowe- branża drogowa (1 szt.), branża kanalizacji deszczowej (1szt.) 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie Część I 50 000,00 złotych, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Część II 4 000,00 złotych ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Część I „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa (090810C) od km 0+000,00 do km 0+925,30 w Nakle nad Notecią”. Część II „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa (090810C) od km 0+925,30 do km 1+011,50 w Nakle nad Notecią”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie:  w pieniądzu,  poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK,  gwarancji bankowej,  gwarancji ubezpieczeniowej  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 6 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) kosztorysy ofertowe, 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach