Przetargi.pl
BZP.271.92.2012wykonanie drobnych remontów i napraw w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.92.2012wykonanie drobnych remontów i napraw w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych remontów i napraw w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) montaż czujek przeciwpożarowych: - budynek przy ul. Szymony 10 - 12 sztuk - budynek przy ul. Kasprowicza nr 35 F- 9 sztuk - budynek przy ul. Marusarzówny 11-3 sztuki 2) wykonanie lub montaż nowych pieców grzewczych: - ul. Chramcówki 29E/3 - ul.Chramcówki 29E/5 - ul. Nowotarska 12C/1 - 2 piece kaflowe - ul. Nowotarska 27A - ul.Nowotarska 27A -ul.Za Strugiem 5 - Al. Przewodników Tatrzańskich 4/4 3) remont podłogi w części lokalu mieszkalnego (ul. Szymony 10), 4) remont podłogi w lokalu mieszkalnym wraz z częściowym remontem elewacji i drenażu (ul. Nowotarska 25A), 5) remont schodów zewnętrznych i wymiana rynny (ul. Zaruskiego 6), 6) wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym (ul. Za Strugiem 5), 7) remont kanalizacji sanitarnej (ul. Kościeliska 7), 8) remont kanalizacji sanitarnej oraz wymianę drzwi wejściowych (ul. Staszica 13. Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem liczonej od daty odbioru końcowego robót oraz co najmniej 6 letniej gwarancji na zastosowane materiały liczonej od daty odbioru końcowego robót Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz na który składa się : - przedmiar robót - STWiOR Oferty równoważne Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych, ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku jest on zobowiązany w swojej ofercie wyraźnie zaznaczyć, że proponuje rozwiązanie równoważne ,podać nazwę produktu, producenta oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające tą równoważność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1 300,00 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 13 sierpnia 2012r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 13 sierpnia 2012r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach