Przetargi.pl
Budowa zespołu boisk sportowych przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Ligocie Książęcej wraz z remontem sali gimnastycznej – etap I – remont sali gimnastycznej

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu boisk sportowych przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Ligocie Książęcej wraz z remontem sali gimnastycznej – etap I – remont sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Zakres zadania przewiduje wykonanie robót remontowych sali gimnastycznej i obejmuje: 1) zabezpieczenie folią stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłogi w sali gimnastycznej 2) usunięcie odparzonej wyprawy elewacyjnej na siatce wraz z skuciem tynku zewnętrznego od poziomu otworów okiennych do poziomu cokołu 3) oczyszczenie i zagruntowanie podłoża po skutych tynkach 4) wykonanie podkładu z siatki do dociepleń na zaprawie klejowej oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku sylikatowego z gotowej masy od cokołu do poziomu otworów okiennych 5) montaż systemowych parapetów okiennych zewnętrznych z blachy powlekanej z zastosowaniem zakończeń systemowych 6) wykonanie wymiany uszczelnienia dwustronnego ram okiennych sali gimnastycznej od strony boiska poprzez zdemontowanie istniejących listew pcv, wypełnienie uszczelnienia pomiędzy poszczególnymi segmentami ram okiennych oraz zastosowanie olistwowania na styku ram okiennych (szersze niż istniejące) 7) przygotowanie podłoży i wykonanie malowania farbami akrylowymi zmywalnymi ścian wewnętrznych ponad lamperiami – kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu 8) wykonanie malowania 2-krotnego lamperii farbą olejną z przygotowaniem podłoża poprzez poszpachlowanie szpachlą żywiczną ubytków i nierówności 9) pomalowanie jednokrotne rur, kształtowników stalowych i innych elementów metalowych w sali gimnastycznej 10) zmycie chemiczne wykładziny podłogowej oraz wykonanie konserwacji wykładziny środkami chemicznymi do rulonowych wykładzin podłogowych 11) odnowienie istniejących linii boisk sportowych na wykładzinie poprzez ich pomalowanie 12) wymianę uszkodzonych elektrycznych gniazdek hermetycznych 13) wymianę metalowych drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych w korytarzu przy sali gimnastycznej na systemowe drzwi zewnętrzne z wzmocnionego pcv; drzwi półpełne z wypełnieniem z pianki poliuretanowej grub. 4 cm z szybą bezpieczną termoizolacyjną o wsp. U≤1,0 W/m2K; samozamykacz wewnętrzny, 2 zamki patentowe; drzwi dwuskrzydłowe w tym szerokość jednego skrzydła min. 0,90 m (po otwarciu skrzydła prześwit otworu min. 0,90 m x 2,0 ; klamki w formie uchwytów trójkątnych; obróbka obsadzenia drzwi 14) wykonanie malowania farbą emulsyjną akrylową sufitów i ścian (ponad lamperią) klatki schodowej Uwagi: 1) Wszystkie nazwy własne podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia celu sporządzenia należytej wyceny przedstawionego w przedmiarze zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla wykonania kompletności zamówienia. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawia przedmiar robót, który stanowi integralną część przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 4) Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach