Przetargi.pl
Budowa zaplecza szatniowo – socjalnego na boisku sportowym w Smardzowicach

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32-043 Skała, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 891 098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29
    32-043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 123 891 098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 54755000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zaplecza szatniowo – socjalnego na boisku sportowym w Smardzowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: budowa nowego zaplecza szatniowo – socjalnego w postaci zespołu kontenerów prefabrykowanych, niezwiązanych z gruntem, postawionych na przygotowanym uprzednio fundamencie wraz z utwardzeniem terenu, niezbędnymi instalacjami i ogrodzeniem zewnętrznym w zakresie koniecznym. Wody opadowe z dachu oraz nawierzchni utwardzonej odprowadzone zostaną na teren zielony w obrębie działki. Masy ziemne z wykopów zostaną zagospodarowane w obrębie działki. Zestawienie powierzchni: – projektowane zaplecze szatniowo – socjalne: 277,14 m2, – nawierzchnia utwardzona proj.: 459,37 m2, - istniejąca nawierzchnia utwardzona do zachowania: 222,80 m2, - powierzchnia biologicznie czynna: 960,10 m2, - obszar opracowania: 1642,27 m2 Zaplecze szatniowo – socjalne dla istniejącego boiska piłkarskiego, nie przeznaczone na stały pobyt ludzi w postaci obiektu budowlanego złożonego z kontenerów mobilnych, niezwiązanych na stałe z gruntem. W obiekcie przewiduje się wykonanie pomieszczenia ogólnego – świetlicy wraz z toaletą stanowiącą jednocześnie zaplecze sanitarne sędziów piłkarskich, szatnię sędziów, szatnie zawodników, toaletę ogólnodostępną dostępną z zewnątrz obiektu dostosowaną do użytkowania przez osoby niepełnosprawne oraz dwa pomieszczenia magazynowe – przeznaczone do przechowywania sprzętu sportowego oraz kosiarki kołowej. Świetlica oraz zespół szatniowy dla sędziów użytkowane będą naprzemiennie. Zestawienie powierzchni pomieszczeń: - świetlica: 76,60 m2, - szatnia dla sędziów: 21,08 m2, - zaplecze sanitarne sędziów: 14,36 m2, - szatnia zawodników – gospodarze: 21,63 m2, - zaplecze sanitarne zawodników – gospodarze: 13,88 m2, - szatnia zawodników – goście: 21,63 m2, - zaplecze sanitarne zawodników – goście: 13,88 m2, - magazyn sprzętu: 13,45 m2, - garaż: 25,66 m2, - toaleta: 4,58 m2, - komunikacja: 7,74 m2. 2. Zakres robót określają Przedmiar robót oraz Dokumentacja budowlana, które stanowią załączniki do niniejszego SIWZ 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy, 2) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, III. IV. Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót. 4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 5. Zamawiający przewidział kosztorysowy sposób rozliczania się z wykonawcą. Z tego względu Zamawiający załącza do niniejszej specyfikacji przedmiar robót, który po uzupełnieniu o ceny wykonawca załączy do swojej oferty. Przedmiar robót stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji budowlanej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 10. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 11. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. 12. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót, Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją budowlaną. 13. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, należy je rozumieć jako takie lub równoważne, przy czym przedstawienie dowodu równoważności leży po stronie Wykonawcy. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji budowlanej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań, niż określone w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (jeżeli takie rozwiązania występują). Dopuszczalny jest więc materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia „lub równoważny” – dotyczy to wszelkiego rodzaju materiałów, produktów, rozwiązań itp. ewentualnie określonych w opisie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 14. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację budowlaną. Przedmiar robót stanowi materiał podstawowy przy kalkulowaniu ceny, przy czym wykonawca musi uwzględnić uwarunkowania określone w projekcie budowlanym. 15. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres min. 3 lata od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 16. Przy realizacji robót wykonawca jest zobowiązany zatrudniać pracowników na umowę o pracę. Obowiązek ten dotyczy w szczególności pracowników ogólnobudowlanych, monterów instalacji sanitarnych, elektryków oraz innych pracowników, których rodzaj wykonywanej pracy wskazuje na konieczność posiadania umowy o pracę. W przypadku zatrudnienia kierowników robót, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą – wykonawca może zatrudnić te osoby na umowę cywilnoprawną. 17. Wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 5 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia, wykaz wyżej wskazanych stanowisk wraz z oświadczeniem, że osoby pracujące na tych stanowiskach są zatrudnione na umowę o pracę. 18. Zamawiający zachowuje prawo do kontroli w każdym momencie realizacji zamówienia, stanowisk i osób wykonujących pracę przy realizacji zamówienia, i żądania od wykonawcy przedstawienia dowodów potwierdzających fakt zatrudnienia osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Warunek zostanie oceniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przedmiotowym postępowaniu wraz z ofertą przygotowaną zgodnie z załącznikiem nr 1 (wzór formularza ofertowego) Wykonawca składa kosztorys ofertowy (sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem) oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, których wzory stanowią odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. 3. Kompletując ofertę wykonawca powinien zwrócić uwagę na zapisy pkt 4-20 rozdział 7 SIWZ. 4. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach