Przetargi.pl
„Budowa Trzebińskiego Centrum Rozrywki – wrotowisko”

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Trzebińskiego Centrum Rozrywki – wrotowisko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa Trzebińskiego Centrum Rozrywki – wrotowiska na częściach działek nr 5/9 i 5/18 położonych w obrębie ewidencyjnym Myślachowice, Gmina Trzebinia. 1.Zakres prac obejmuje: 1)przebudowę niektórych elementów istniejącego budynku wiejskiego domu kultury (likwidacja nieużytkowej klatki schodowej i adaptacje miejsca pod sanitariaty, poszerzenia otworów drzwiowych, wybicia nowych otworów, wykonanie nowych dodatkowych warstw posadzkowych, wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń); 2)zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze na centrum rozrywki w skład którego wchodzić będzie wrotowisko z możliwością wykorzystania go jako sali koncertowej i sali do innych zajęć, wypożyczalnia wrotek, bawialnia dla dzieci wraz z wewnętrznym placem zabaw, kawiarnia; 3)dostosowanie części budynku przeznaczonej na Trzebińskie Centrum Rozrywki dla osób niepełnosprawnych obejmujące budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych; 4)wykonanie w modernizowanej części budynku instalacji elektrycznej: oświetlenia, gniazd wtykowych 230V, zasilania urządzeń zainstalowanych na stałe, instalację niskoprądową (instalacja: LAN, CCTV, TV/SAT oraz nagłośnienia) instalację ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej oraz wykonanie przebudowy istniejącego przyłącza kablowego w związku ze zwiększeniem mocy przedmiotowego obiektu; 5)wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowej i kanalizacyjnej dla przebudowywanego sanitariatu; 6)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji (schładzania powietrza); 7)dostawa oraz montaż wyposażenia poszczególnych pomieszczeń; 8)wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane prace minimum 36 miesięcy gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 2.Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 1)organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 2)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 3)ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 4)zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 5)zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 6)po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 7)odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wys. 20 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 Listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr: BS Oddz./Trzebinia 51 8444 0008 0000 0375 7018 0010 Wadium w formach wymienionych w ppkt . 2), 3) 4) ,5) należy złożyć w oryginale, w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Trzebini, ul. Marszałka Piłsudskiego 14 , Wydział Finansowy III piętro pokój nr 27. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.1. Zwrot i zatrzymanie wadium Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 tekst jednolity).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych e) w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. f) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). g) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach