Przetargi.pl
Budowa sieci oświetlenia ulicznego oraz wymiana lamp w miejscowości Chyżne, Jabłonka – Bory, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, i Zubrzyca Dolna

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 146 , fax. 182 652 468
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 182 611 146, fax. 182 652 468
    REGON: 54325500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci oświetlenia ulicznego oraz wymiana lamp w miejscowości Chyżne, Jabłonka – Bory, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, i Zubrzyca Dolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie zadania „Budowę sieci oświetlenia ulicznego oraz wymiana lamp w miejscowości Chyżne, Jabłonka – Bory, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, i Zubrzyca Dolna” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: A. Chyżne- montaż 1 lampy na istniejącym slupie nr 219 stacja tarfo nr 4. Lampa mocy 70W sodowa+ wysięgnik o długości 2, B. Jabłonka-Bory 1.Montaż 1 lampy oświetlenia ulicznego na slupie nr 10 stacja trafo nr 25. Lampa o mocy 70W sodowa +wysięgnik o długości 2m. 2. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Wspólnej. Obejmuje ono budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego ulicy Wspólnej montaż 8 lamp. C. Jabłonka 1.Montaż 1 lampy oświetlenia ulicznego o mocy 70W(sodowe) Słup nr 106 ulica Łąkowa STTR nr 10(6689). Wysięgnik o długości 2m. 2.Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego o mocy 70W(sodowe) Słup nr 226 i 227 ulica Oskwarkowa, STTR nr 8(6115) Przewód AsXSn 2x25mm² 100mb. Lampy sodowe o mocy 70W. Wysięgniki o długości 2m. 3.Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego o mocy 70W(sodowe). Słup nr 205 i 203 ulica Panowa, STTR nr 11(6682). Lampy sodowe o mocy 70W. Wysięgniki o długości 2m. 4. Montaż 1 lampy o mocy 70W na ulicy B. Prusa słup nr 219 STR nr 16(6319). Lampa o mocy 70W sodowa wysięgnik 2m przewód AsXSn 2x25mm² 50mb. 5. Wymiana lampy na słupie nr 124 ulica Nadwodnia STTR nr 17(6320). Lampa sodowa 70W + wysięgnik. D. Lipnica Mała 1. Montaż 2 lamp o mocy 70W sodowa na słupie nr 213/5 i 213/7.Stacja trafo nr 5(6671). Przewód AsXSn 2x25mm² 150mb.Wysiegnik 2m. 2. Montaż 1 lampy o mocy 70W sodowa na słupie nr 214/1.Stacja trafo nr 4(6670). Przewód AsXSn 2x25mm² 100mb.Wysiegnik 2m , 3. Montaż lampy na słupie 208/1, lampa sodowa o mocy 70W, Stacja trafo nr 3(6669) Przewód AsXSn 2x25mm² 100mb.Wysiegnik 2m . 4. Montaż 2 lamp na słupie 102 i 103, lampy sodowe o mocy 70W, Stacja trafo nr 2(6668) Przewód AsXSn 2x25mm² 100mb.Wysiegnik 2m . 5.Wymiana lamp na slupach istniejących: - słup nr 101 obok budynku o nr 120B, -słup nr 115 obok budynku o nr 499, -słup nr 105 obok budynku o nr 444A, -słup obok budynku o nr 550, -słup nr 14 obok budynku o nr 169A, pkt 2 do 5 4.Budowa oświetlenia ulicznego obok drogi o nr ew.4783/1. Obejmuje ono budowę napowietrznej linii oświetlenia ulicznego. Montaż 2 lamp. E. Orawka 1. Montaż 1 lampy o mocy 70 W (sodowa) na słupie nr 30/5, stacja TRAFO nr 5. Lampa + wysięgnik + przewód AsXSn2x25mm² o długości 50 mb. 2. Wymiana 1 lampy na słupie nr 25 zlokalizowanej obok budynku Orawka 77, lampa o mocy 70 W (sodowa) F. Podwilk 1. Wymiana 1 lampy na słupie o nr 202 zlokalizowanej obok budynku nr Podwilk 415, lampa o mocy 70 W (sodowa) + wysięgnik 2. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego obok drogi krajowej nr 7, montaż 13 lamp w tym, stacja TRAFFO nr 1 montaż 9 lamp + montaż skrzyni z licznikiem. Stacja TRAFFO nr 8 – montaż 8 lamp. 3. Wymiana wysięgników na istniejącej linii oświetlenia ulicznego obok drogi krajowej nr 7 na odcinku od drogi „Do Pieronków” po kościół. Ogółem: 20 wysięgników G. Zubrzyca Dolna 1. Montaż 1 lampy o mocy 100 W (sodowa) + wysięgnik na słupie nr 115 obok boiska sportowego (Orlik), 2. Montaż 2 lamp o mocy 70 W (sodowe) obok drogi do Równi. Lampy + wysięgniki + przewód AsXSn2x25mm² o długości 150 mb. 3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV Grupa robót 45.31.61.00 – 6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 – 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.43.00 – 4 instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.22.00 – 4 roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 9 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do SIWZ Dokumentacja techniczno – projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze) Załącznik Nr 11 do SIWZ Przedmiary Przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.) 6. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r.poz.1804 z późn.zm) 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jabłonka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę postępowania RINT.271.11.2019). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka – kasa UG w pok. 105 lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15.04.2019 roku do godz. 12:00. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca ,którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w ramach tego warunku szczegółowych wymagań. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty przetargowej (według Załącznika nr 1 do SIWZ). 1a). Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według Załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. 6)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach