Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłoczonej w Cedrach Małych Kolonii – ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłoczonej w Cedrach Małych Kolonii – ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w Cedrach Małych Kolonia, ul. Brzozowa, ul. Wspólna, ul. Długa, dz.nr 16/4, 55/3, 360/2, 362, 363, 27, 69/2, 55/2, 51/3 obręb Cedry Małe, dz.nr. 332/20 obręb Koszwały – wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej wybudowanej w ramach Projektu Budowlanego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej od Koszwał do Cedrów Małych, stanowiącym załącznik 8 do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z poniższym opisem, projektem budowlanym i wykonawczym stanowiącym odpowiednio załączniki 8 oraz 9 do SIWZ a wycena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania poniższych robót. 3. Parametry przedmiotu zamówienia: a) Rurociągi DN 200 PVC, SN8, SDR34, 200/5,9 (lite) b) Rurociągi DN 160 PVC, SN8, SDR34, 160/4,7 (lite) c) Studnie betonowe Ø 1200 z betonu klasy C35/45, prefabrykowane (z kinetami włącznie), płyta przejściowa, włazy żeliwne typu ciężkiego D-400, przejścia szczelne d) Studnie systemowe DN400, kinety z PE lub z PP, rura wznośna PE lub PP, rura teleskopowa PVC, pokrywa typu ciężkiego D-400, e) Studnie systemowe DN315, kinety z PE lub PP, rura wznośna PE lub PP, rura teleskopowa PVC, pokrywa żeliwna typu (B125 ), f) wszystkie studnie obrukować kostką gr 8 cm ograniczoną obrzeżem o wymiarach od osi włazu 1,5mx1,5 m, g) Rurociąg tłoczne sanitarne DN 125, DN 90, DN 63 PEHD100, SDR17, PN10, łączone kształtkami elektrooporowymi, h) Przepompownie ścieków dwupompowe strefowe, teren wokół o nawierzchni utwardzonej z utwardzonymi wjazdami i ogrodzeniem systemowym bramą i furtką, ograniczonymi krawężnikami, także podmurówki. i) Przepompownie dwupompowe wyposażone w m.in.; podest, drabinka, poręcz, kominki wentylacyjne, właz, belka wsporcza, prowadnice, łańcuchy, przewody tłoczne, połączenia kołnierzowe, elementy złączne, stopka żurawia (wszystkie elementy ze stali nierdzewnej) j) Pompownie dwupompowe należy wyposażyć m.in.; szafy sterujące w oparciu o moduł GSM/GPRS wyposażone w osprzęt zgodny z opisem w projekcie, urządzenia elektryczne wyposażony w szczególności w moduł telemetryczny współpracujący z istniejącym systemem monitoringu. k) Przydomowe przepompownie, zbiornik wykonany z PE jako jednoczęściowy o średnicy 800 mm i wysokości 3000 mm, orurowanie ze stali nierdzewnej, automatyczny sprzęg pompy (bez konieczności wchodzenia), pompa z wirnikiem otwartym, armatura, silnik trójfazowy sterowany ręcznie i automatycznie umieszczone w skrzynce sterowniczej. l) Pokrywa przepompowni żeliwna typu (B125). Z uwagi, że pompownie będą montowane w terenie żuławskim należy je zakotwić w gruncie. ł) Pompownię należy wyposażyć zgodnie z zapisami projektu m.in. w następujące elementy automatyki : - lampka sygnalizacyjna zewnętrzna informująca o zdarzeniu awaryjnym - awaria pompy (brak pracy pompy, wysoki poziom ścieków, niski poziom ścieków) - zabezpieczenie pracy pompy na sucho - modem przekazu danych (jak wyżej) w systemie GSM/GPRS . 4. Modernizacja pompowni P3 zlokalizowanej na dz. nr 55/20 w Cedrach Małych Kolonii polegającą na wyposażeniu wewnątrz istniejącego zbiornika, (podest obsługowy ze stali nierdzewnej, drabinka złazowa ze stali nierdzewnej, poręcz ze stali nierdzewnej kominki wentylacyjne ze stali nierdzewnej, właz wejściowy ze stali nierdzewnej, belka wsporcza ze stali nierdzewnej, prowadnice ze stali nierdzewnej, łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych ze stali nierdzewnej, zsuwy z klinem gumowanym żeliwne, przedłużenia trzpienia przegubowego ze stali nierdzewnej, zawory zwrotne kulowe, przewody tłoczne ze stali nierdzewnej, połączenia kołnierzowe ze stali nierdzewnej, elementy złączne ze stali nierdzewnej, i innych drobnych elementów ujętych w projekcie), wszystkie prace modernizacyjne należy wykonać nie przerywając bieżącej eksploatacji przepompowni, wyposażenie w osprzęt oraz wykonanie sterowania i robót elektrycznych, włączenie w istniejący system monitoringu należy wykonać zgodnie z projektem. 5. W ramach zamówienia należy wykonać oraz wycenić również następujące roboty: a) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z płyt YOMB (ująć ofercie 30% płyt nowych), b) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z płyt drogowych (ująć w ofercie 30% płyt nowych), c) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni asfaltowej (wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną), d) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z kostki betonowej (ująć w ofercie 15% kostki nowej), e) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni z kostki brukowej, jak również z „kocich łbów”, f) Rozbiórka i odbudowa nawierzchni gruntowych, odbudowa na całej szerokości drogi gruntowej tłuczniem kamiennym grubości 20 cm i uziarnieniu 20mm do 50mm, g) Rozbiórka i odbudowa przepustów, h) Tymczasowa odbudowa rozebranej nawierzchni asfaltowej płytami drogowymi do czasu odbudowy docelowej, i) Zapewnienie dojazdu i objazdów na czas budowy dla mieszkańców poszczególnych ulic, j) Przejścia kanalizacji sanitarnej pod rowami wykonać w rurach ochronnych, k) Odwodnienie wykopów igłofiltrami dwustronnie, l) Wywóz i utylizacja nadmiarów urobku, oraz materiałów rozbiórkowych ł) Przejścia kanalizacji pod rowami trwale oznakować tabliczkami na słupku lub płocie, oraz odmulić rów na długości po 10 m w każdą stronę licząc od osi rury. ZAMAWIAJĄCY PONADTO INFORMUJE: Odcinek rurociągu tłocznego o parametrach Ø 125 PE100 SDR 17 i długości 765 mb, wraz z przepompownią PS 5 nie wchodzi w zakres zamówienia. Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotowego zamówienia posiada zgłoszenia robót Nr AB 6748.798.2016.MKO.GC z dnia 04.08.2016r., Zaświadczenie Wojewody WI-II.7843.9.23.2018.BD z dnia 28.08.2018r. i Zaświadczenie Starosty AB.6743.639.2019.PSZ.GC z dnia 26.06.2019r. które stanowią załączniki do niniejszego wniosku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty: b) Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, e) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 7. Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia zostanie opracowany i przekazany Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF. 8. Roboty ogólnobudowlane powinny być prowadzone pod kierownictwem osoby z uprawnieniami w zakresie prac sanitarnych 9. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawcy robót przysługuje prawo do ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznym pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zwróci się z wnioskiem materiałowym zawierającym nazwę wyrobu oraz podstawowe parametry do inspektora nadzoru o zatwierdzenie danego wyrobu budowlanego do wbudowania. 10. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dziaduszewskim pod nr telefonu (58) 683 61 64. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 12. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 13. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 14. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 15. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 16. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 17. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót”. 18. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 19. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w XIV niniejszej SIWZ. 20. Sprzęt budowlany wykorzystywany do realizacji przedmiotowego zamówienia powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 21. Do wykonania niniejszej inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 22. Przy realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: - segregować i właściwie utylizować odpady, - w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6, - stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 23. W zakresie każdego zadania Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania placu budowy oraz prowadzenia prac w sposób nie zagrażający osobom trzecim. 24. Plac budowy będzie przekazany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 25. Obowiązki Wykonawcy: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem; b) doprowadzenia na własny koszt energii elektrycznej i wody na teren budowy stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; c) zabezpieczenia dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować transport i sprzęt Wykonawcy, w szczególności dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach; d) opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem przez uprawnione instytucje. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu; e) sprzątania na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastowej naprawy; f) powiadomienia mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych – nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót; g) udziału w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; h) po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy do uporządkowania na własny koszt i ryzyko terenu budowy i przekazania go protokolarnie Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót; i) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; j) ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej; k) utrzymywania na własny koszt na bieżąco czystości na terenie budowy; l) wykonania na własny koszt robót tymczasowych, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; m) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; n) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem; o) przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401); p) koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami; q) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie wskazanym w umowie; r) wykonania zamówienia z materiałów posiadających stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnione instytucje; s) uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru co do materiałów wykorzystanych przy realizacji zamówienia; t) opracowania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego; u) wykonania przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym; v) opracowania i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, dokumentację powykonawczą należy wykonać w 3 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w) uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; x) zgłoszenia w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przed upływem gwarancji i rękojmi za wady; y) przestrzegania przepisów bhp i p.poż.; z) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; aa) umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. bb) zorganizowania w przypadku braku możliwości zorganizowania zaplecza robót na terenie budowy poza terenem budowy we własnym zakresie i na własny koszt. 26. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy PZP – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) najpóźniej w dniu przejęcia placu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu podstawy z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. c) W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu – może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 1 lit a powyżej. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem pracowników o którym mowa w pkt III ust 23 ppkt. 1 SIWZ. 3) rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe b) roboty związane z ułożeniem nawierzchni c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (roboty ziemne + roboty montażowe) d) budowa przykanalików (roboty ziemne + montażowe) e) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej (roboty ziemne + roboty montażowe) f) budowa pompowni ścieków sanitarnych (roboty ziemne + roboty montażowe)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 8 i 9 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach