Przetargi.pl
Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 57222410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: 1) roboty przygotowawcze tj. : a) demontaż opraw oświetleniowych i montaż ich po wykonaniu tynków i sufitów, podwieszanych; b) demontaż grzejników i ich montaż po wykonaniu tynków i robót malarskich. 2) roboty wykończeniowe tj. m.in: a) mechanicznie wykonane tynki cementowo-wapiennych grubości 15mm na ścianach i sufitach, b) montaż parapetów wewnętrznych PCV, c) dwukrotne malowanie z jednokrotnym gruntowaniem ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; d) dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową (syntetyczną) lamperii, e) izolacja przeciwwilgociowa i termiczna z płyt styropianowych posadzek, f) posadzka betonowa przemysłowa w pomieszczeniu garażu, g) posadzka betonowa w pozostałych pomieszczeniach, h) sufity podwieszane wraz z izolacją z wełny mineralnej, i) okładzina posadzek i schodów z płytek GRES 30X30, j) okładzina ścian płytkami o wym. 20x20 cm, k) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej – 8 szt., l) montaż balustrady stalowej malowanej proszkowo na klatce schodowej, m) biały montaż; 3) elewacja budynku tj. m.in.; a) ocieplenie ścian budynków płytami ze styropianu frezowanego o gr. 15 cm metodą lekką-mokrą oraz wykonać wyprawę elewacyjną cienkowarstwową; b) dwukrotne malowanie farbą silikonową tynków fakturowych; c) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej; d) okładzina cokołu płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x6cm. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową AMBIT, ul. Chrobrego 85, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne; 2) pozwoleniem na roboty budowlane nr ABA.6740.2.61.2014.KM z dnia 20.08.2014 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach. 5. Roboty budowlane stanowią kontynuację budowy. Stan wykonanych robót w budynku: stan surowy zamknięty wraz z instalacją elektryczną, wodno – kanalizacyjną oraz c.o. Zakres zamówienie szczegółowo przedstawia projekt budowlany. Na rysunkach pn. „schematy dodatkowe” kolorem czerwonym przekreślono część budynku której wykończenie nie jest przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Części: III.- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – IDW).Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawcę w/w oświadczenia jeżeli w przedmiotowym postępowanie zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 3. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ – IDW, - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach