Przetargi.pl
Budowa przyłącza i przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i instalacji technologicznej z kuchni dla budynku głównego SP w Kruszynie

Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Kruszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 381 51 06 , fax. 52 381 51 06
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    ul. Szkolna 6
    86-014 Kruszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 381 51 06, fax. 52 381 51 06
    REGON: 11576660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkruszyn.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłącza i przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i instalacji technologicznej z kuchni dla budynku głównego SP w Kruszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych pn. „Budowa przyłącza i przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i instalacji technologicznej z kuchni dla budynku głównego w SP w Kruszynie” 1) instalacji wewnętrznej kanalizacji technologicznej z kuchni Ścieki odbierane będą kanalizacją sanitarną, która prowadzona będzie pod posadzką piwnic z rur o podwyższonej odporności na temperaturę i wyprowadzona poza budynek. Na wyprowadzonym poza budynek odcinku sieci zainstalowane będą osadnik substancji łatwo opadających i w zabudowie separator tłuszczów. Dalej sieć zostanie włączona do projektowanej studni włączeniowej DN 600 (S-4). Pomiędzy separatorem a studnią S4 zainstalowana będzie studzienka pobiercza Dn 425 (ST-5) do pobierania próbek do badania jakości odprowadzanych ścieków. Przewody kanalizacji wykonać z rur kielichowych PVCHT łączonych na kielichy z uszczelką gumową okrągłą. Instalację wykonać zgodnie załącznikiem nr 12– opis przedmiotu zamówienia w tym rys. nr 04. 2) instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej Sieć wykonać z rur PVC 160x4,7 SN8. Na załamaniach sieci studzienki inspekcyjne DN 315. Instalację przez włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej zakończyć betonową studnią przyłączeniową ST1 -DN 1000. Instalację wykonać zgodnie załącznikiem nr 12– opis przedmiotu zamówienia w tym rys. nr 03. 3) przyłącza kanalizacji sanitarnej Przyłącze wykonać z rur PCV160x4,7 SN8 , włączenie do istniejącego kanału za pomocą trójnika 200/160 – 45o. Przyłącze wykonać zgodnie załącznikiem nr 12– opis przedmiotu zamówienia w tym rys. nr 02. 4) wewnętrzną instalacje wody zimnej Instalację wykonać jako podłączenie istniejącej sieci wodociągowej w pomieszczeniu kuchni do sąsiedniego pomieszczenia zgodnie załącznikiem nr 12– opis przedmiotu zamówienia w tym rys. nr 05 Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych. Wspólny Słownik Zamówień Kody CPV: 45.23.13.00-6 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 2. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. Na inwentaryzacji winny znaleźć się wszystkie numery działek przez które przebiegać będzie wybudowana instalacja. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiary robót, które określają niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokumenty te mają jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie mogą jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem rurociągów, przyłączy, wszelkich studni, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ Wykonawca składa wszystkie oświadczenia w oryginale natomiast zaświadczenia i inne dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego kompetencjach, zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną