Przetargi.pl
Budowa przedszkola wraz z oddziałem żłobkowym przy Osiedlu Północ w Połańcu – Etap I

GMINA POŁANIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8650 305
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POŁANIEC
    ul. Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8650 305
    REGON: 830409710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola wraz z oddziałem żłobkowym przy Osiedlu Północ w Połańcu – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Inwestycja I etapu obejmuje zaprojektowanie i budowę przedszkola z oddziałem żłobkowym w stanie surowym otwartym przy Osiedlu Północ w Połańcu na działce zlokalizowanej w miejscowości Łęg. Zakres prac w I Etapie obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej oraz części robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową, W skład I etapu wejdą poniższe roboty: • Roboty ziemne• Fundamenty i ściany fundamentowe żelbetowe• Ściany przyziemia (parteru)- żelbetowe • Strop – żelbetowy• Konstrukcja dachu- drewniana• Pokrycie z blachy płaskiej na rąbek stojący z membraną, obróbkami blacharskimi, rurami spustowymi • Instalacja odgromowa • Wentylacja kominowa poprzez wywietrzaki dachowe • Podbitki z blachy panelowej• Zabudowa maskująca rynny konstrukcji stalowej• Ocieplenie stropu (styropian + wylewka betonowa) • Ocieplenie w miejscu wykonywania podbitek okapowych • Izolacje pionowe ścian fundamentowych wraz ich ociepleniem• Wykonanie uzbrojenia pod posadzką tj. kanalizacja sanitarna z wyjściem na zewnątrz• Przyłącze wody z wyjściem na zewnątrz• Przyłącze ciepłownicze z wyjściem na zewnątrz• Zasypanie i zawibrowanie piaskiem między ścianami fundamentowymi• Chudziak (gr.ok.12 cm) (ślepa wylewka) 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.1 Wykonanie dokumentacji projektowej tj: a) opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ust. 3 Prawo budowlane oraz opracowanie operatu dendrologicznego wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń na wycinkę, b) opracowanie ekspertyzy geotechnicznej wraz z wykonaniem badań geologicznych gruntu, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych ocen, ekspertyz, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji robót, d) uzyskanie materiałów do projektowania wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych, e) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę. f) dokumentacja techniczna musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe.g) w projekcie należy uwzględnić wytyczne zawarte w uzupełnieniu do opisu PFU – zał ATeren objęty zakresem umowy posiada:- miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,- decyzję pozwolenia wodnoprawnego KR.ZUZ.4.4210.59.2022.AW z dnia 11.07.2022r. - wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.2.1.2 Wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową:a) zgodnie z Rozdział IV pkt 1,b) budowa przykanalików kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przyłącza wody oraz c.o. wraz wpięciem ich do sieci.c) wycinka drzew na podstawie stosownych zezwoleń, pozyskane drewno zostanie przekazane zamawiającemu, który wskaże miejsce składowania w odległości do 5 km. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej całego przedsięwzięcia oraz wykonanie robót budowlanych do stanu surowego otwartego wraz z przyłączami.Zakres robót nie obejmuje opisanych w PFU: pozostałych robót budowlanych, wykończeniowych, montażu instalacji fotowoltaicznej, wyposażenia, wewnętrznych instalacji: elektrycznej, niskoprądowe, teletechniczne, wod-kan, p.poż, c.o. oraz ogrodzenia, placu zabaw i chodników wraz z parkingami.2.3 Wykonawca zorganizuje a po zakończeniu prac zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych i drogi dojazdowej. 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego przed złożeniem dokumentacji na pozwolenie na budowę. 2.5 Wykonawca wykona dokumentację projektową w zakresie i formie według Programu Funkcjonalno-Użytkowego, przy czym z chwilą uzyskania pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu 2egz. (komplet) projektu budowlanego w wersji papierowej i 1 egz. elektronicznej. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę. 2.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników. 2.8 Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 2.9 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.2.10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.7. Przedmiotowe zamówienie powinno uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.8. Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.9. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.Wymagania dodatkowe:10. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. 11. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 12. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę opracuje kosztorys inwestorski z podziałem na zakresy prac (do ustalenia z zamawiającym w późniejszym terminie), który posłuży do przeprowadzenia postepowań przetargowych pozostałych prac mających za zadanie ukończyć przedmiotowy budynek i oddać go do użytkowania przez zamawiającego. Jednocześnie wykonawca dokona aktualizacji kosztorysów maksymalnie 3 krotnie w okresie 5 lat na wezwanie zamawiającego. 13. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min 60 miesięcy, a max 84 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 87 i 1079)4. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec Nr 80942500080000234920060008 zaznaczając w tytule przelewu jakiego zamówienia (numer/znak/nazwa zamówienia) wadium dotyczy.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna (gwarancje, poręczenia) Wykonawca składa w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:2.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:2.1.4.1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj.:Do części projektowej;- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności architektonicznej;- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;Do części budowlanej:- 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy);- 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót);- 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót);Dopuszcza się łączenie w/w funkcji/uprawnień przez jedną osobę.2.1.4.2. posiadają niezbędne doświadczenie, tzn.:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o wartości min 1 500 000 zł. brutto,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach