Przetargi.pl
Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z odwodnieniem oraz przebudowa zjazdu publicznego od ul. Stodólnej, budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej - odwodnienie dachu i naświetleń piwnicznych, wycinka i nasadzenie drzew i krzewów oraz wykonanie trawników, pięlęgnacja zieleni.

Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 116 399 , fax. 544 116 399
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
    ul. Zielony Rynek 42687
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 116 399, fax. 544 116 399
    REGON: 58710240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z odwodnieniem oraz przebudowa zjazdu publicznego od ul. Stodólnej, budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej - odwodnienie dachu i naświetleń piwnicznych, wycinka i nasadzenie drzew i krzewów oraz wykonanie trawników, pięlęgnacja zieleni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest: - budowa parkingu na 98 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, - budowa chodników na terenie działki wskazanej przez Zamawiającego, - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, - budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej - odwodnienie dachu i naświetli piwnicznych - przebudowa zjazdu publicznego z ulicy Stodólnej na teren nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Wło-cławku, - przebudowa istniejącej szaty roślinnej, - pięlęgnacja zieleni, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SIWZ. Zakres konserwacji i utrzymania terenów zielonych: WIOSNA:  usunięcie zabezpieczeń roślin po zimie,  intensywne cięcia czyszczące po kwitnięciu – gatunki kwitnące wiosną,  cięcie krzewów,  opryski przeciw chorobom grzybowym (profilaktyczne i interwencyjne),  opryski owadobójcze ( profilaktyczne i interwencyjne),  nawożenie doglebowe, dolistne nasadzonych w ramach umowy roślin,  zabiegi pielęgnacyjne trawników: wałowanie, aeracja (napowietrzanie), wyczesywanie, posypywanie ziemią lub piaskiem, wapnowanie, nawożenie, w razie potrzeby wyrównywanie skraju trawnika, w razie potrzeby dosiew trawy, odchwaszczanie, koszenie trawnika i usuwanie ściętej trawy,  dosadzanie roślin sezonowych,  uzupełnianie kory przy misach korzeniowych krzewów,  odchwaszczanie rabat. LATO:  kontynuacja cięcia pielęgnacyjnego roślin ozdobnych (gatunki kwitnące latem),  opryski przeciw chorobom grzybowym (profilaktyczne i interwencyjne),  opryski owadobójcze (profilaktyczne i interwencyjne),  nawożenie doglebowe, dolistne nasadzonych w ramach umowy roślin,  nawożenie trawnika,  koszenie trawnika i usuwanie ściętej trawy,  podlewanie roślin i trawnika (koszt wody i ścieków ponosi Wykonawca),  zwalczanie chwastów. JESIEŃ:  nawożenie jesienne (pogłówne) roślin,  nawożenie pogłówne trawnika,  opryski przeciw chorobom grzybowym (profilaktyczne i interwencyjne),  opryski owadobójcze (profilaktyczne i interwencyjne),  koszenie trawnika i usuwanie ściętej trawy,  zwalczanie chwastów na trawniku,  zabezpieczenie roślin na zimę (tylko gatunki niewytrzymałe na mróz),  uzupełnianie kory przy misach korzeniowych krzewów. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 1.3. W razie konieczności odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę niezależnie czy odstąpienie to ma charakter nieistotny czy istotny, Wykonawca pisemnie zawiadamia o takiej potrzebie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prac w celu zapobieżenia powstania szkody po stronie Zamawiającego. 1.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową. 1.5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowaniem. 1.6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy. 1.7. Wykonawca prowadząc proces budowlany zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody do sieci, za wyjątkiem sytuacji konieczności dokonania czynności wymaganych technologią wykonania robót, o którym to fakcie zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem, przy czym przerwa w działaniu stacji i dostawie wody każdorazowo nie możne wynosić więcej niż 8 godzin. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt uzyskać zgody właściwych zarządców dróg i terenów na zajęcie pasa drogowego i terenu na czas trwania robót oraz poniesie związane z tym opłaty administracyjne. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i ochrony istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego oraz pozostałego majątku publicznego i prywatnego znajdującego się w terenie robót. 1.10. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.11. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszelkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu robót wszelkie urządzenia z terenu budowy. 1.12. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego udostępnić do wglądu formularze zamówieniowe materiałów i urządzeń. Zamówienia materiałów i urządzeń innych niż wymienione w dokumentacji wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 1.13. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. 1.14. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy, zgodnie z planem BIOZ przez niego wykonanym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Za nienależyte wykonanie tych obowiązków będzie ponosił odpowiedzialność odszkodowawczą. 1.15. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia. 1.16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.). 1.17. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy oraz poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami. 1.18. Utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy stanowi obowiązek i koszt Wyko-nawcy. 1.19. Wykonawca na własny koszt prowadzić będzie właściwą gospodarkę odpadami oraz wymaganą dokumentację gospodarki odpadami w sposób określony przepisami szczególnymi. Dokumentację tę Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać Zamawiającemu na jego żądanie. 1.20. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren robót i przeprowadzenia kontroli przez pracowników instytucji, o których Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego, pracowników organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych prawem budowlanym oraz do udostępnienia tym osobom danych i informacji wymaganych prawem budowlanym, a także pozwoli na przeprowadzanie audytu przez audytorów. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać dokumentację fotograficzną wykonaną techniką cyfrową z zapisem zdjęć w formacie powszechnie odczytywanym w formie elektronicznej – terenu budowy przed rozpoczęciem realizacji, w trakcie realizacji (tak aby monitorować stan wykonywania robót co najmniej 1 raz w tygodniu) i po zakończeniu robót, w celu umożliwienia weryfikacji przez Zamawiającego stanu przed i po zakończeniu robót. Wykonawca przekazuje fotografie cyfrowe do dokumentacji budowy oraz Zamawiającemu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. 1.21. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 1.22. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i przechowywania wszelkich dokumentów budowy do czasu przejęcia ich przez Zamawiającego. 1.23. Na Wykonawcy spoczywają wszelkie obowiązki właściwe dla Wykonawcy, w tym zwłaszcza wszelkie działania związane z koordynacją prac i działań w procesie budowlanym. 1.24. Od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowie-dzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać. 1.25. Prowadzenie na bieżąco i przechowywanie dokumentów budowy (w tym dziennika budowy), w formie zgodnej z prawem budowlanym. 1.26. Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy o terminie robót ulegają-cych „zakryciu” oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. 1.27. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu umowy, jego części bądź urządzeń w toku realizacji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny. 1.28. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wykonanych robót, dostarczonych i zainstalowanych materiałów i urządzeń. 1.29. Materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do zrealizowania zamówienia – Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na własny koszt. 1.30. Materiały i urządzenia, o których mowa w pkt 32 powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Prawa budowlanego oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 266), wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak również spełniać wymogi przepisów szczególnych. 1.31. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. 1.32. W przypadku braku w dokumentacji projektowej jednoznacznych opisów cech materiałów przewidzianych do wbudowania, Wykonawca jest zobowiązany przed ich wbudowaniem lub wykorzystaniem, w terminie pozwalającym na ich zaakceptowanie, przesłać Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego informację określającą proponowane rozwiązania. Na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego materiały stosowane przez Wykonawcę będą poddawane próbom, testom oraz badaniom w miejscu ich produkcji, na terenie budowy lub w innych miejscach proponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem prób, testów lub badań. Materiały lub urządzenia, w stosunku do których Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zażądał przeprowadzenia prób, testów lub badań nie mogą zostać wykorzystane przed pisemnym zaakceptowaniem ich przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 1.33. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku I oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp. 1.34. Materiały i urządzenia, które nie będą zgodne z warunkami określonymi w zawartej umowie, jak również nieodpowiadające Polskim Normom lub nieposiadające stosownych atestów oraz certyfikatów muszą zostać usunięte z terenu budowy na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego potwierdzone przez Zamawiającego, w podanym przez niego terminie. Jeżeli to nie nastąpi mogą zostać usunięte przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.35. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym w trakcie realizacji czynności zmierzają-cych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do jego uzyskania. 1.36. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.37. Wykonawca wyrazi zgodę na wejście na placu budowy wykonawcy realizującego inwestycję na działce sąsiadującej z placem budowy od ul. Stodólnej, na zasadach określonych w porozumieniu zawartym pomiędzy Zamawiającym a tym wykonawcą. 1.38. Wykonawca zapewni Zamawiającemu swobodny i bezpieczny dostępu do budynków Urzędu dla pracowników, petentów i innych osób załatwiających sprawy w urzędzie. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę, pozwolenia na usunięcie drzew*, decyzję o zezwoleniu na przebudowę zjazdu z ul. Stodólnej na teren działki nr 43 KM 47 obręb Włocławek. Roboty związane z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej prowadzone będą na podstawie zgłoszenia. UWAGA: * Drzewa o numerach 210 i 212 zaznaczone na rysunku nr 1 w projekcie wykonawczym – inwentaryzacja szaty roślinnej, gospodarka szatą roślinną, projekt szaty roślinnej, stanowiącym załącznik do SIWZ, zostały usunięte. Lokalizacja inwestycji: Przedsięwzięcie realizowane jest w rejonie skrzyżowanie ulic Łęgska – Ogniowa – Stodólna na działkach o numerach ewidencyjnych: - 43 KM 47 – nieruchomość Ogniowa 8/10 - 90 KM 47 – pas drogowy ulicy Łęskiej. - 97 KM 47 – pas drogowy ulicy Stodólnej Istniejący stan zagospodarowania terenu: W środkowej części terenu przedsięwzięcia zlokalizowany jest budynek administracyjny. Otoczenie budynku stanowią tereny zielone, układ chodników oraz parking umożliwiający parkowanie kilku samochodów osobowych. Obecnie wody deszczowe z dachu wyremontowanego budynku odprowadzane są rurami spustowymi do gruntu, w bezpośrednim sąsiedztwie budynku, co powoduje zawilgocenie ścian budynku w pomieszczeniach piwnicznych. Na terenie inwestycji istnieje przyłącze kanalizacji sanitarnej, które odprowadza ścieki sanitarne do kanalizacji ogólnospławnej w ulicy Łęgskiej. Teren przedsięwzięcia posiada dwa zjazdy o charakterze publicznym z sąsiednich ulic: - od strony północnej – zjazd z ulicy Łęgskiej, - od strony południowej – zjazd z ulicy Stodólnej. Nieruchomość przy ul. Ogniowej 8/10 posiada ogrodzenie od strony pasów drogowych przyległych ulic, w miejscach istniejących zjazdów usytuowane są bramy w ogrodzeniu posesji. Dodatkowo od strony ulicy Ogniowej w ogrodzeniu występuje brama oraz furtka, brak jest istniejącego zjazdu z tej ulicy w miejscu bramy. Ulica Stodólna, od której planowana jest przebudowa zjazdu na teren nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10, posiada nawierzchnię z asfaltobetonu. Jezdnia ograniczona krawężnikami, pomiędzy jezdnią a granicą pasa drogowego ulicy występuje chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz istniejący zjazd na działkę nr 43 KM 47. Istniejąca szerokość zjazdu równa szerokości bramy w ogrodzeniu posesji wynosi aktualnie ok. 3,6 m. Pod istniejącym zjazdem – przeznaczonym do przebudowy – w pasie drogowym przebiegają następujące sieci uzbrojenia podziemnego: - kable elektroenergetyczne, - kable telekomunikacyjne. Kolizję przebiegu kabli elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych z projektowaną przebudowa zjazdu uzgodniono z gestorami tych sieci. W północno-zachodniej części terenu opracowania usytuowany jest mały budynek gospodarczy funkcjonujący jako garaż. Istniejącą szatę roślinną tworzą: - grupy drzew iglastych, - pojedynczo rozlokowane drzewa iglaste i liściaste, - grupy młodego podrostu samosiewu drzew i krzewów. Istniejąca zieleń – trawniki oraz drzewa są w złym stanie zdrowotnym. Część trawników uległa zniszczeniu w trakcie prowadzonych robót remontowych budynku, konary drzew są częściowo uschnięte oraz podatne na złamania. W obrębie drzewostanu stwierdzono następujące symptomy chorobowe i nieprawidłowości: - zróżnicowany posusz koron, - pochylenia, - zachwiana statyka, - asymetryczne korony, - ślady po obciętych konarach deformujące korony, ze śladami próchnienia, - uszkodzenia mechaniczne, - porażenia owocnikami huby, - odrosty korzeniowe, - rozwój pod okapem większych drzew, - wypiętrzone nabiegi korzeniowe, - kolizje z planowaną inwestycją oraz istniejącym uzbrojeniem terenu. Dodatkowo na terenie przedsięwzięcia występują karpiny drzew pozostawione po wcześniejszym usunięciu drzew. W podłożu terenu przedsięwzięcia przebiegają następujące sieci uzbrojenia podziemnego: - na działce na 43 KM 47 o kable elektroenergetyczne, o sieć telefoniczna, o przyłącze kanalizacji sanitarnej, o sieć gazowa, o przyłącze cieplne o przyłącze wodociągowe; - na działkach drogowych przebiegają różnorodne sieci uzbrojenia podziemnego. Pod względem konfiguracji teren opracowania jest terenem płaskim. UWAGA: Nie wyklucza się występowania na terenie opracowania innych nie zinwentaryzowanych bądź wykonanych i nie wykazanych na mapie sieci uzbrojenia podziemnego. W przypadku stwierdzenia występowania takich sieci należy przerwać prace i zawiadomić ich gestorów w celu dokonania wizji oraz ustalenia sposobu zabezpieczenia sieci. Ustalenia dodatkowe: Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność podczas usuwania drzew i krzewów, w miejscach kolidujących z podziemną infrastrukturą techniczną – wskazane ręczne wykonanie prac. Usuwanie drzew w pobliżu istniejące sieci gazowej wymaga respektowania wymogów określonych w uzgodnieniu nr 9074/BR/ZTI/2017 z dnia 03.10.2017r., w tym zapewnienia nadzoru pracownika Gazowni we Włocławku. Wykonawca odpowiada za ubezpieczenia: od pożaru, szkód poczynionych osobom trzecim, ryzyka wykonywa-nych robót budowlanych i inne. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od rozpoczęcia robót do ich zakończenia i protokolarnego przekazania musi obejmować: ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy. W przypadku prac dotyczących włączenia kanalizacji deszczowej do istniejącego kolektora w ulicy Łęgskiej we Włocławku, Wykonawca poinformuje Firmę Budowlano-Drogową „PRASBET” Sp.J. o konieczności odtworzenia nawierzchni, z trzydziestodniowym wyprzedzeniem. Na tym odcinku ulica Łęska objęta jest gwarancją i wszelkie roboty może wykonywać tylko i wyłącznie Firma Budowlano-Drogową „PRASBET” Sp.J.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BANK POLSKI S.A. OD-DZIAŁ CENTRUM WE WŁOCŁAWKU, nr 73 1020 5170 0000 1602 0009 0431 z dopiskiem na przelewie: Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z odwodnieniem oraz przebudową zjazdu publicznego od ul. Stodólnej, budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej - odwodnienie dachu i naświetleń piwnicznych, wycinka i nasadzenie drzew i krzewów oraz wykonanie trawników na terenie nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku. 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wska-zywać Gminę Miasto Włocławek – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznako-waniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach