Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Blizna, Borek Mały, Kozodrza i Zdżary gmina Ostrów

Gmina Ostrów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
    Ostrów 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
    REGON: 69058195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Blizna, Borek Mały, Kozodrza i Zdżary gmina Ostrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań p.n.: Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Blizna, Borek Mały, Kozodrza i Zdżary gmina Ostrów – . Zamówienie podzielone jest na 2 części Część 1 – Budowa Otwartych Stref Aktywności: Dostawa i montaż urządzeń małej architektury – place zabaw , siłowni zewnętrznych, urządzeń dodatkowych (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery), w 4 miejscowościach tj. Blizna, Borek Mały , Kozodrza, Zdżary , gmina Ostrów Część 2 – Budowa Otwartych Stref Aktywności: Wykonanie nawierzchni – placów zabaw, oraz siłowni zewnętrznych , wykonanie nasadzeń krzewów i drzew, oraz wykonanie ogrodzeń, w miejscowościach tj. Blizna, Borek Mały , Kozodrza, Zdżary , gmina Ostrów 3.1. Zakres prac w ramach w/w części zamówienia: Część Nr 1. Przedmiotem zadania jest: -montaż urządzeń małej architektury – plac zabaw( tunel, drabinka wspinaczkowa mała, drabinka wspinaczkowa duża, tablica informacyjna do placu zabaw. -montaż urządzeń małej architektury – siłownia zewnętrzna ( jeździec, wioślarz, narciarz podwójny, wyciąg górny, prasa ręczna/prasa nożna, orbitek, stolik do gry w szachy/chińczyka, stolik do gry w ping ponga, tablica OSA. , - montaż urządzeń dodatkowych ( ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery), Część Nr 2. Przedmiotem zadania jest : - nawierzchnia placu zabaw - nawierzchnia siłowni zewnętrznej - nawierzchnia do ping ponga - nasadzenia, - ogrodzenie, Zamawiający wymaga aby urządzenia siłowni zewnętrznych oraz placu zabaw spełniały wymogi Polskich Norm , oraz posiadały aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. –( Certyfikaty mają być przekazane zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru) 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa oraz dokumentacja projektowo-kosztorysowa, przedmiary robót Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); tylko na część Nr 1
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie : 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ ( dotyczy czesci nr 1 ) 5) Dowód wpłaty wadium (dotyczy części nr1 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach