Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29
22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ogólnodostępnej strefy rekreacji przy ulicy Królowej Jadwigi w Krasnymstawie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi: wycinkę drzew i krzewów, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, dostawę i montaż czterech urządzeń zabawowych dla dzieci oraz sześciu urządzeń rekreacyjnych i interaktywnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, a także elementów małej architektury, wykonanie ogrodzenia panelowego terenu, wykonanie nowych nasadzeń, wykonanie trawnika dywanowego, pełną obsługę geodezyjną z wykona-niem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 2. Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia uzyskało pomoc (dofinansowanie) w ramach pod-działania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają: 1) „Projekt budowy ogólnodostępnej strefy rekreacji wraz z budową ogrodzenia przy ul. Królowej Jadwigi w Krasnymstawie”. 2) „Plan wyrębu drzew i krzewów”. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia Nr AB.6743.310.2017 wydane przez Starostę Krasnostawskiego w dniu 17.05.2017 r. 5) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. 5. Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami terenu dróg przed rozpoczęciem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.200,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. w zakresie dotyczącym podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4.. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorys em ofertowym sporządzonym wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 4.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. 4.4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4.5. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe powinny posiadać certyfikaty zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń rekreacyjno-zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. 4.6. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej i poziomej 3 klasy według zakresu, dla gmin: Wilków, Karczmiska, Poniatowa, powiat opolski, województwo lubelskie - projekt i realizacja projektu
Dodano: 2023-05-23 - Modernizacja i uzupełnienie osnowy szczegółowej poziomej i wysokościowej 3 klasy na terenie miasta i gminy Józefów nad Wisłą, powiat opolski, województwo lubelskie - projekt i realizacja
Dodano: 2023-04-25 - Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu świdnickiego
Dodano: 2023-01-23 - Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Sławatycze
Dodano: 2023-01-09 - Modernizacja istniejącej szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej 3 klasy i założenie nowej osnowy dla miasta i gminy Frampol, części gminy: Biłgoraj, Goraj, Józefów
Dodano: 2020-07-13 - Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej 3 klasy na obszarze miasta i gminy Opole Lubelskie, powiat opolski, województwo lubelskie – projekt i realizacja projektu.
Dodano: 2019-07-30 - modernizacja oraz opracowanie projektu i założenie szczegółowej osnowy poziomej na terenie powiatu biłgorajskiego dla części gmin: Księżpol oraz Biłgoraj.
Dodano: 2018-11-06 - Przebudowa boiska sportowego na osiedlu Chmielna I w Krasnymstawie
Dodano: 2018-06-22 - "Budowa ogólnodostępnej strefy rekreacji przy ulicy Królowej Jadwigi w Krasnymstawie"
Dodano: 2018-05-30 - Przebudowa boiska sportowego na osiedlu Chmielna I w Krasnymstawie
Dodano: 2018-05-30