Przetargi.pl
Budowa obwałowań na terenie technicznym składu w kompleksie wojskowym 2069 w Toruniu – zadanie 11755.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Podchorążych 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obwałowań na terenie technicznym składu w kompleksie wojskowym 2069 w Toruniu – zadanie 11755.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego 11755 pn.: „Budowa obwałowań na terenie technicznym składu w kompleksie wojskowym 2069 w Toruniu – zadanie 11755”. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem budowę obwałowań na terenie technicznym składu. Roboty budowalne należy wykonać zgodnie z aktualną instrukcją o ochronie obiektów budowlanych sztab. Gen. 1686/2017 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: − Dokonanie wycinki drzew w ilości 145 szt. do dnia 31.12.2020 r. zgodnie z decyzją Wójta Gminy w Wielkiej Nieszawce, − Dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 36 szt. zgodnie z decyzją Wójta Gminy w Wielkiej Nieszawce, − Wykonanie oraz przedłożenie Wójtowi Gminy Wielka Nieszawka protokołu z dokonanych nasadzeń, − Wycinkę drzew oraz nasadzenia wykonać zgodnie z decyzją Wójta Gminy w Wielkiej Nieszawce, − Naprawa i odtworzeniu dróg dojazdowych do stanu pierwotnego w trakcie eksploatacji - trwania budowy obwałowań ( dowożenie piasku na wały), − Wykonanie niżej wymienionych robót budowanych: Branża budowlana. − Wykonanie obwałowań o długości 1 373,00 m, • Obwałowanie o wysokości 7,70 m – długość 230 m, • Obwałowanie o wysokości 5,00 – długość 1 143,00 m − rozbiórkę istniejącego odcinka ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego na odcinku kolizji z obwałowaniami, • budowa odcinka ogrodzenia zewnętrznego z wysięgnikami o długości ok 393 mb i wys. 3,11 m, • budowa odcinka ogrodzenia wewnętrznego z wysięgnikami o długości ok 339 mb i wys. 3,11m, Branża elektryczna. − demontaż istniejących słupów oświetleniowych z unieczynnieniem kabli w ziemi, − budowa nowego oświetlenia terenu, • ilość słupów oświetleniowych – 45 szt. • wykonanie uziemienia słupów –15 szt. Branża teleinformatyczna. − wykonanie kanalizacji teletechnicznej na terenie obwodnicy oraz na terenie ścisłym, − wykonanie systemów TSN, SSWiN, • przesłanie sygnałów alarmowych do LCN i wartowni, • rozbudowanie wizualizacji dla projektowanych systemów w LCN i wartowni, − przebudowanie systemu napłotowego w części istniejącej obwodnicy oraz budowę nowego systemu dla przebudowywanych odcinków obwodnicy, − ułożenie nowych kabli zasilających szafy alarmowe przy budynkach magazynów − rozbudowę istniejących szaf SZD1, SZD2, SZD3 − ułożenie nowych kabli zasilających do złącza systemu SSWiN (SSN-1, SSN-2, SSN-3,SSN-4) − ułożenie kabli zasilających nasłupowe szafki zasilające kamery − ułożenie kabla zasilającego szafę SZD-2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: − wykonanie prac przygotowawczych, − wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, − wykonanie prac porządkowych, − zawiadomieniu KPWINB na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót lub uzyskaniu decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (o ile taka będzie wymagana), − przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty, − odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu, − opracowanie dokumentacji powykonawczej, − opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Realizacja przedmiotu umowy wiąże się z dostępem do informacji o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne, dostępne w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym zgłoszeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają 1) dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: a) szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 b) projekt umowy wraz załącznikami – załącznik nr 8 c) szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 11 d) formularz cenowy - załącznik nr 1A e) dokumentacja (opinia geotechniczna, przedmiary, BIOZ, STWIOR) – załącznik nr 16 2) dostępne w siedzibie Zamawiającego: a) dokumentacja dla zadania 11755 o klauzuli ZASTRZEŻONE do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim kontakcie telefonicznym tel. nr 261 413 888, 261 414 752 lub mailowym rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 400.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty Załącznik nr 1A do SIWZ (każda pozycja w formularzu cenowym powinna być wypełniona - brak formularza ofertowego lub wyceny choćby jednej pozycji w formularzu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp); 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach