Przetargi.pl
Budowa obiektów małej architektury (siłowni zewnętrznej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej architektury (siłowni zewnętrznej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Budowa obiektów małej architektury (siłowni zewnętrznej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica” zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę DUŹNIAK ANTONI USŁUGI PROJEKTOWE I REMONTOWO-BUDOWLANE „PROJ-REM” z siedzibą: Mnich, ul. Topolowa 7, 43-520 Chybie stanowiącą integralną część niniejszej umowy. 2. Inwestycja obejmuje budowę zwartego zespołu urządzeń rekreacyjnych na obszarze o wymiarach 15,26m x 10,66m w Brennej przy ulicy Leśnica. Projektowane zagospodarowanie zakłada wykonanie zespołu obiektów małej architektury wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych w formie mat przerostowych pod urządzeniami rekreacyjnymi. W związku z planowaną inwestycją zachodzi konieczność przebudowy (przesunięcia) istniejącej skarpy w kierunku północno-wschodnim. Ponadto od strony nowo powstałej skarpy przewidziano zabezpieczenie w postaci barierek ochronnych. Zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę i montaż sześciu urządzeń siłowni zewnętrznej na pylonie (wyciąg górny, wyciskanie siedząc, wioślarz, prasa nożna, orbitrek, biegacz), b) dostawę i montaż trampoliny ziemnej – kwadratowej jednoosobowej, c) dostawę i montaż stolika do gry w szachy i Chińczyka z dwoma ławkami, d) wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniami do ćwiczeń w postaci mat przerostowych o powierzchni ok. 143,58m2, e) dostawę i montaż czterech ławek, f) dostawę i montaż stojaka na rowery (5 stanowisk), g) wykonanie w obrębie ławek i stojaka na rowery nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych, o powierzchni 11,00m2, h) dostawę i montaż dwóch koszy na śmieci, i) dostawę i montaż dwóch latarni solarnych, j) wykonanie barierki ochronnej o wysokości 1,10m oraz długości 26,0 mb, k) dostawę i montaż tablicy dwustronnej (informacyjnej i regulaminowej), l) wykonanie nasadzeń (4 sztuki wiśni piłkowanej Kanzan Prunus serrulata). 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Budowę obiektów małej architektury (siłowni zewnętrznej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Brennej przy ulicy Leśnica” 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego - oryginał dokumentu należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W przypadku gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy PZP – zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści którego musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. e) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach