Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 515 186 , fax. 322 515 081
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
ul. Tadeusza Kościuszki 138
40-523 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 515 186, fax. 322 515 081
REGON: 35457111011220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa nowoczesnego placu zabaw dla najmłodszych mieszkańców Zarzecza w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa nowoczesnego placu zabaw dla najmłodszych mieszkańców Zarzecza w Katowicach”. 2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, w rejonie ulicy Szarotek, w jednostce ewidencyjnej Miasto Katowice oraz w obrębie ewidencyjnym 0014 Zarzecze na działce nr 1841/309. Zakłada się: zabudowę urządzeń zabawowych, zabudowę małej architektury w postaci ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery i regulaminu placu zabaw, wykonanie nawierzchni bezpiecznych (poliuretanowej i ze zrębków drewnianych), wykonanie ścieżek z kostki betonowej z miejscem uwagi dla niepełnosprawnych, wykonanie nasadzeń w postaci drzew i krzewów ozdobnych, budowę ogrodzenia placu zabaw z bramą i furtką, wykonanie wjazdu na plac zabaw, wykonanie parkingu z czterema miejscami parkingowymi, w tym jednym dla niepełnosprawnych. . BILANS TERENU Powierzchnia projektowanych ścieżek z kostki betonowej gr. 6cm 100,68 m2 Powierzchnia projektowanego wjazdu i parkingu z kostki betonowej gr. 8cm 106,21 m2 Powierzchnia projektowanej nawierzchni ze zrębków drewnianych 196,36 m2 Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej 105,34 m2 Powierzchnia terenów zielonych 805,09 m2 Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 1 313,68 m2 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 8 do SIWZ zawierający projekt w tym: 1) Przedmiar robót, 2) Opis techniczny z Informacją BIOZ, 3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wraz z ofertą (wzór OFERTY stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ). b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ). c) Pełnomocnictwo (powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik Nr 10 do SIWZ. f) Kosztorys ofertowy, wykazując koszty jednostkowe robocizny, materiału, sprzętu. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO – (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy przedstawia: 1) informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w Rozdziale VIII pkt 1. ppkt 1) lit. a) i lit. b) SIWZ, 2) dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane roboty dotyczą, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6) oświadczenie podmiotu o: braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1445 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Amfiteatr pełen życia”
Dodano: 2024-03-21 - „Modernizacja Kanału Regatowego wraz z otoczeniem cz. 1”
Dodano: 2024-03-01 - Budowa integracyjnego placu zabaw przy ul. Kosmowskiej w Zabrzu w ramach projektu „Dostępna Przestrzeń - integracyjny plac zabaw w Zabrzu”- c.d. w Sekcji IX- Pozostałe Informacje
Dodano: 2023-11-17 - „Amfiteatr pełen życia”
Dodano: 2023-06-29 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, ul. Cecylii 30
Dodano: 2023-06-26 - Przebudowa wejścia, biura podawczego i kasy dla zapewnienia dostępności osób ze szczególnymi potrzebami.
Dodano: 2023-06-23 - „Remont wzgórza „Świątyni Dumania””
Dodano: 2023-06-12 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, ul. Cecylii 30
Dodano: 2023-06-09 - Wykonanie zagospodarowania terenu pomiędzy Zakładami Teorii Medycyny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach a Uniwersyteckim Centrum Klinicznym im. prof. Kornela Gibińskiego.
Dodano: 2023-05-22 - „Trakt Rudzki” realizowany ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020– zadanie nr 7 „Park Młodzieży oraz Burloch Arena”
Dodano: 2023-02-21