Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa n/w kanalizacji sanitarnych w Częstochowie: Część I – Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z sięgaczami w ul. Reduty Częstochowskiej w Częstochowie, Część II - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej od ul. Przestrzennej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I – Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z sięgaczami w ul. Reduty Częstochowskiej w Częstochowie: a) kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN 200 mm – o długości ok. 147,20 mb; b) sięgaczy z rur kamionkowych DN 0,16m – 8 szt. (ok. 12,00 mb). Część II - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej od ul. Przestrzennej w Częstochowie: a) kanalizacji sanitarnej z rur PVC LITE ø200x5,9mm – o długości ok. 143,0 mb; b) sięgaczy z rur PVC ø160x4,7mm – 4 szt. (ok. 14,50 mb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (dla każdej części zamówienia). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) – dla części I zamówienia; b) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) – dla części II zamówienia;
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA BUDYNKU INTERNATU – SEGMENTU „H” OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
Dodano: 2024-01-11 - Remont dróg gminnych w mieście i gminie Koniecpol
Dodano: 2023-09-20 - Przebudowa drogi Łysiny - Radoszewnica
Dodano: 2023-07-06 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie kompleksu "Moje boisko - Orlik 2012" przy szkole Podstawowej przy ul. Kochanowskiego 55 w Zebrzydowicach
Dodano: 2023-05-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr DP 1114S w miejscowości Wygiełzów - Gmina Irządze
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa krytego basenu wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Będzinie ul. Sportowa 2
Dodano: 2023-03-22 - Przebudowa przepompowni wód deszczowych przy drodze ekspresowej S-86 w Sosnowcu”.
Dodano: 2022-12-16 - Remont i przebudowa przegród zewnętrznych oraz przebudowa związana z dociepleniem budynku internatu przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bytomiu
Dodano: 2022-11-25 - Remont i przebudowa przegród zewnętrznych oraz przebudowa związana z dociepleniem budynku internatu przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bytomiu
Dodano: 2022-09-20 - Przebudowa przepompowni wód deszczowych przy drodze ekspresowej S-86
Dodano: 2022-07-20