Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza szatniowo – gospodarczego we wsi Przeginia

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza szatniowo – gospodarczego we wsi Przeginia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza szatniowo – gospodarczego we wsi Przeginia”. Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedmiotowego projektu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego, w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2019. Zadanie jest objęte umową o dofinansowanie. Zadanie inwestycyjne realizowane na podstawie decyzji Starosty Krakowskiego nr AB.V.1.917.2018, z dnia 27.07.2018 r., zmieniającej decyzję Starosty Krakowskiego nr AB.V-1-818/08, z dnia 14.11.2008 r. Inwestycja realizowana jest na działkach oznaczonych nr ewid. 1001/11, 1000/33, 1000/35, 999/15, 998/15, 997/25, 997/20, 1002/8 w miejscowości Przeginia, przy budynku Zespołu Szkół w Przegini. 1. Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - boisko wielofunkcyjne - kort tenisowy - boisko do koszykówki, - skocznia w dal, - tor do rolek, - boisko do siatkówki plażowej, - ogrodzenia, - mała architektura, - schody terenowe, - chodniki i dojazdy, - remont budynku gospodarczego, - zieleń – wykonanie trawnika i nasadzenia. - uwaga: wymagana autoryzacja producenta nawierzchni boiska z trawy syntetycznej oraz nawierzchni kortu tenisowego wystawiona na Wykonawcę, którą wybrany Wykonawca, będzie zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy. Branża sanitarna: - odprowadzenie wód opadowych, - roboty ziemne, - roboty montażowe, - drenaż, - zagospodarowanie wód opadowych, (UWAGA: zbiorniki na wody opadowe nie są objęte zamówieniem – ten zakres już zrealizowano). Branża elektryczna: - linia zasilająca, - montaż oświetlenia oraz zasilanie budynku gospodarczego, - montaż monitoringu kompleksu boisk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, rysunkach technicznych - uzupełniających, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji pozwolenia na budowę - stanowiących dokumentację techniczną: - przedmiar: branża budowlana – roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, branża elektryczna, branża sanitarna – roboty związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi. - projekt budowlany – projekt zmian – „Gminne Centrum Sportu i Rekreacji w Przegini – Kompleks Boisk Sportowych – boisko wielofunkcyjne, boisko do siatkówki plażowej, boisko do koszykówki, kort tenisowy, skocznia w dal, siłownia zewn., tor do rolek, ogrodzenie zewn., ogrodzenia boisk, chodniki, dojazd gosp., mała architektura, instalacja oświetlenia terenu, instalacja kanalizacji deszczowej, zbiornik kan. deszcz., zieleń, remont istn. Budynku gosp., instalacja wody, rozbiórka zbiornika”. Projekt zmian – pozwolenie na budowę z dnia 25.08.216 r., decyzja nr AB.V.1.873.2016. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - decyzja Starosty Krakowskiego Starosty Krakowskiego nr AB.V.1.917.2018, z dnia 27.07.2018 r., zmieniająca decyzję Starosty Krakowskiego nr AB.V-1-818/08, z dnia 14.11.2008 r. - uwaga: przy wycenie proszę uwzględnić wprowadzone zmiany w zakresie branży sanitarnej (odwodnienie, przyłącz wodociągowy) oraz nawierzchni kortu tenisowego. 3. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnie ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, rysunków technicznych – uzupełniających, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji pozwolenia na budowę oraz innych danych, np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 4. UWAGA! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 5. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej oraz uzyskania na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, wydanej przez właściwy miejscowo Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. W terminie najpóźniej na 60 dni przed umownym terminem zakończenia zadania Wykonawca rozpocznie procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi: - Sanepid, - Państwowa Straż Pożarna, - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, - inne jeżeli będą wymagane. 7. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 – letniej gwarancji na wykonane roboty. 8. Zamawiający wymaga: 1) w dniu przekazania placu budowy dostarczenia przez Wykonawcę „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia”, uwzględniającego specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo Budowlane, oraz do przedstawienia informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposób zabezpieczenia mienia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i p.poż. zgodnie z § 83 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650) - przed rozpoczęciem robót Wykonawca ustali, w podpisanym protokole z Gminą Jerzmanowice - Przeginia, szczegółowe warunki zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy podczas prowadzenia robót, z podziałem obowiązków w tym zakresie. 3) Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć, na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto. W przypadku przedłużenia czasu realizacji budowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopie tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia. Dokument potwierdzający zawarcie ww. umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. 5) aby pobór wody i prądu odbywał się w czasie budowy na oddzielnym liczniku lub podliczniku w zakresie i na koszt Wykonawcy, 6) utrzymania terenu wokół robót w należytym porządku. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznakować roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy. 7) Wykonawca zobowiązuje się do doprowadzenia nawierzchni dróg używanych jako dojazdowe na teren budowy, do stanu pierwotnego, tj. takiego jak w dniu przekazania placu budowy. 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody na mieniu istniejącym (budynek szkoły, infrastruktura przyszkolna i inne). 9) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów bhp na terenie robót, 10) wykonanie robót zgodnie z wymogami prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w ich wykonywaniu, 11) aby wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, 12) użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r., ze zm. o wyrobach budowlanych, 13) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego na planowane do użycia materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem bądź zamontowaniem w oparciu o Kartę materiałową, której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu karty materiałowej na co najmniej 14 dni przed terminem użycia materiału lub wbudowania/montażu urządzenia. 14) Wykonawca jest zobowiązany do analizowania dokumentacji z odpowiednim wyprzedzeniem, przed planowanym przystąpieniem do wykonywania danego zakresu prac i/lub robót. W przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy poszczególnymi elementami/częściami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (tj. z wyprzedzeniem przynajmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia wykonywania prac i/lub robót wskazanych w pierwotnym harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy) powiadomić o niniejszym Zamawiającego na piśmie, wskazując zauważone rozbieżności, różnice, kolizje robót, z prośbą o zajęcie stanowiska. Zamawiający zajmie stanowisko w zakresie wskazanym w wystąpieniu w terminie niezwłocznym. 15) Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnego (w przypadku zaistnienia konieczności) udostępnienia placu budowy innym wskazanym przez Zamawiającego podmiotom, w tym gestorom sieci, prowadzącym roboty. Koordynacją robót będzie zajmował się Zamawiający, określając zakres udostępnienia oraz terminy. 16) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy robotach odpowiedniego stałego nadzoru technicznego (w szczególności kierownika budowy i kierowników robót) oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót. 17) Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 18) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania dokumentów do odbioru końcowego i związanych z przekazaniem obiektu do użytku wraz z: a) operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat, atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (5 egz.) oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja powykonawcza, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego (badanie instalacji itp.), protokoły odbiorów z gestorami sieci, b) załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykazem aprobat, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, uwzględniającą wyposażenie obiektu. 19) Wykonawca: zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną budowy oraz sporządzi dokumentację powykonawczą z podziałem na branże, w wersji papierowej w 2 egz., w kolorze i w wersji elektronicznej (PDF), z uwzględnieniem badań i pomiarów. Zobowiązany jest zapewnić w dokumentacji powykonawczej uwzględnienie następujących parametrów: powierzchnię całkowitą i użytkową obiektu, zrealizowane elementy infrastruktury określone przez Zamawiającego. 20) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu odbioru końcowego, uzupełnionej zgodnie z wykonanym zakresem robót i podpisanej karty gwarancyjnej, według wzoru zaakceptowanego przy niniejszej umowie - załącznik nr 1 do umowy. 21) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji fotograficznej przejętego placu budowy, w tym terenów na czasowe zajęcie. 22) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu wykonania robót z odtworzeniem wierzchniej warstwy humusu oraz zieleni (na własny koszt) – do dnia zgłoszenia, o którym mowa w § 3 umowy. 23) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w dokumentach opisujących wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 10. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a). 1) Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), a) W celu wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. b) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z aktualną deklaracją ZUS DRA w terminie do 5 dni od wezwania. c) W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 i 2 zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. d) Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści ust. 1 – 3, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę. Brak zapisów, o których mowa w zdaniu pierwszym jest podstawą do naliczenia Wykonawcy kary umownej. 2) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis „Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza szatniowo – gospodarczego we wsi Przeginia”. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty lub kopie załączyć wraz z ofertą a oryginał złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów albo osobnej kopercie). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularze, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty. 2. Załącznik nr 1a do SIWZ – zestawienie rzeczowo-finansowe. Do formularza oferty należy załączyć załącznik nr 1a – zestawienie rzeczowo-finansowe – W przypadku braku załącznika nr 1a – oferta będzie podlegała odrzuceniu – jako niezgodna z treścią SIWZ. 3. Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 5. Załącznik nr 8 do SIWZ – oświadczenie dotyczące RODO. 6. Załącznik nr 7 do SWIZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego (opcjonalnie). 7. Dowód wniesienia wadium: 1) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z SIWZ; 2) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach