Przetargi.pl
Budowa kładki pieszo – rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1923 G w miejscowości Goręczyno w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kładki pieszo – rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1923 G w miejscowości Goręczyno w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakres inwestycji: 1. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę i użytkowanie dla obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz zbudować tenże obiekt. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inżyniera zastosowanych rozwiązań technicznych. 2. Obiekt mostowy należy wykonać jako obiekt kompozytowy, jedno lub wieloprzęsłowy o długości ok. 22-23m, szerokości użytkowej 2,5 m i szerokości całkowitej nieprzekraczającej 2,7 m. Zakres robót związanych z budową obiektu obejmuje: · roboty przygotowawcze, · roboty ziemne, · budowę ścieżki rowerowej szerokości 2,5m, długości ok. 60mb o nawierzchni bitumicznej, · usunięcie ewentualnych kolizji, · budowę podpór skrajnych (przyczółków), i ewentualnie pośrednich, · wykonanie i montaż przęsła kompozytowego FRP, · wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu pieszego, wykonanie balustrad, · wykonanie robót wykończeniowych, · roboty porządkujące otoczenie terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wystarczającą przestrzeń pozwalającą na montaż przęsła. Jako obciążenie obiektu mostowego należy przyjąć Model Obciążenia 4 (LM 4), zgodnie z którym qfk = 5,0 kN/m2. Przęsło kompozytowe powinno zostać zaprojektowane i wykonane jako konstrukcja trwała, solidna i nie ulegająca korozji. Przęsło powinno być wykonane w postaci jednolitego elementu prefabrykowanego, w sposób zapewniający ciągłość zbrojenia włóknem we wszystkich węzłach konstrukcji. Materiałami stosowanymi przy wykonywaniu konstrukcji prefabrykowanych z kompozytu FRP są: • Włókna szklane typu E-Glass (E) kompatybilnego z żywicami poliestrowymi o min. wytrzymałości na rozciąganie >2000 Mpa, module sprężystości >70000 MPa, • Żywice poliestrowe o minimalnych właściwościach (w stanie utwardzonym niezbrojonym): wytrzymałości na rozciąganie >60 Mpa, wytrzymałości na zginanie >140 Mpa i module sprężystości >3000 MPa. Dopuszcza się zbrojenie w postaci: tkanin jednokierunkowych, tkanin dwukierunkowych lub matotkanin (tkanina z dodatkową warstwą maty) lub mat. Należy stosować tkaniny szyte zamiast plecionych. Włókna zbrojące należy rozmieścić w sposób uporządkowany w układzie wielokierunkowym. Wymagane zbrojenie włóknem zgodnie z ustaleniami projektu technologicznego należy umieścić w różnych kierunkach w konstrukcji (nie więcej niż 75% włókien w jednym kierunku). Pęknięcia i/lub rysy w strukturze odpowiedzialnej za przenoszenie naprężeń są niedopuszczalne. Konstrukcja musi być odporna na zamarzanie i promieniowanie UV oraz na sole do odladzania, oleje, paliwa, kwasy, zasady, wilgoć. Technologia wykonywania płyt powinna zostać poddana następującym testom, (dotyczy badania technologii nie konkretnego elementu), które potwierdzą przydatność stosowania kompozytu wykonanego w danej technologii: • Udarność: konstrukcja płyt musi być odporna na obciążenie dynamiczne odpowiadające uderzeniu kuli stalowej o masie 1000kg spadającej z wysokości 1m. Po takim teście nie może wystąpić rozwarstwienie ani inne wady szkodliwe dla pracy całej konstrukcji, • Celem testu udarności jest wykazanie doświadczalnie, że duże obciążenie udarowe (takie, jakie występuje w przypadkowych obciążeniach) na płycie, może powodować tylko lokalne uszkodzenia bez negatywnego wpływu na pracę całej płyty przęsła, • Po obciążeniu uderzeniowym płyta może wykazać miejscowe uszkodzenia (rozwarstwienie) w obciążonej powłoce. Jednak uszkodzenie to ma ten sam rozmiar co powierzchnia styku z obciążeniem, • Lokalne uszkodzenie po obciążeniu nie powoduje utraty właściwości użytkowych i konstrukcyjnych płyty, (redukcja sztywności poniżej 1%). Możliwa jest naprawa powstałych uszkodzeń. Nawierzchnia na obiekcie: Nawierzchnia ścieralna powinna ściśle przylegać do konstrukcji kompozytowej umożliwiając osiągnięcie zakładanej żywotności nawierzchni (min. 10 lat). Nie dopuszcza się wykonania nawierzchni bitumicznej. Kolor nawierzchni odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Siła przyczepności (współczynnik przyczepności) pomiędzy nawierzchnią ścieralną a płytą kompozytową powinien wynosić co najmniej 4 MPa - wg BRL K19143. Kolor przęsła i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym. Konstrukcja drogi rowerowej: Balustrady i materiały montażowe użyte do mocowania balustrad Stosowane balustrady powinny spełniać wymagania Polskich Norm, oraz być skonstruowane w sposób zapewniający ich przydatność użytkową i wygląd z uwzględnieniem dopuszczalnych odkształceń płyt. System poręczy powinien spełniać warunki bezpieczeństwa jak również być łatwym w utrzymaniu i konserwacji. Balustrady wykonać z profili aluminiowych o wysokości 1,20 m. Balustrady należy zabezpieczyć antykorozyjnie powłoką malarską w technologii proszkowej. Wyklucza się użycia balustrad jako elementów zapewniających sztywność i nośność przęsła. Montaż balustrad należy wykonać wg wytycznych producenta kompozytu. Kolor balustrad należy uzgodnić z Zamawiającym. Podkładki neoprenowe pod blachy podstawy słupków (o wymiarach zgodnych z wymiarem blachy) grubości 5mm, mocowane między blachą a kompozytem. Guma neoprenowa o twardości max. 65 stopni w skali Shore’a, o wytrzymałości na zerwanie min. 5,0MPa i wydłużeniu przy zerwaniu max. 300% W celu zapobieżenia kradzieży poszczególnych balustrad zostaną zastosowane nakrętki zrywalne np. M12 po jednej sztuce na jedną stopę segmentu. Nakrętki te będą stosowane dopiero po zamontowaniu i ustawieniu całej balustrady. Łożysko Łożyska liniowe z PE100 grubości min. 5mm, powinny być zintegrowane z prefabrykowanym przęsłem, (przyczepność min. 3,5 N/mm2, punkt zmiękczenia >70°C). Dokumenty Wykonawcy W ramach wynagrodzenia Wykonawca opracuje niżej wymienione dokumenty i projekty oraz nie ograniczając się do nich, wszelkie inne Dokumenty Wykonawcy jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, a w szczególności: • projekt budowlany wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi; • materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym do uzyskania pozwolenia wodno-prawnego (jeśli konieczne); • materiały do wniosku o uzyskanie Decyzji Pozwolenia na Budowę / lub zgłoszenia; • kompletne wnioski o wydanie Decyzji Pozwolenia na Budowę; • plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; • projekty czasowej organizacji ruchu na czas budowy; • projekty wykonawcze wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi; • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych odpowiadające rozwiązaniom Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego; • dokumentację projektową instalacji i urządzeń towarzyszących (obcych); • dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; • instrukcję utrzymania i eksploatacji; Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne dla prefabrykatów kompozytowych na podstawie niniejszego OPZ oraz dokumentów producenta przedmiotowego materiału. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia przedmiotu opracowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdzie brak jest możliwości sporządzenia opracowania zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi Wykonawca powinien uzyskać odstępstwa od tych przepisów. Obiekt powinien spełniać wymagania „Rozporządzenia MTiGM z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie". 2. Roboty będą prowadzone na drodze powiatowej nr 1923G Goręczyno będącej w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 4. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 5. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w ciągu 7 dni od dnia zaakceptowania dokumentacji projektowej, harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 7. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi zawierać wymagane przepisami opinie oraz uzgodnienia. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 13. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1a PFU do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: a) 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 25.06.2020 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony pn.: „Budowa kładki pieszo – rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1923 G w miejscowości Goręczyno w formule zaprojektuj i wybuduj.” UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U.2019.2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy), dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach