Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno.

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    Wola Dębińska 240
    32-852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
    REGON: 54035700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) ETAP I: a) obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę b) Wykonanie robót budowlanych przewidzianych w etapie I 2) ETAP II: a) obejmujący wykonanie robót budowlanych przewidzianych w etapie II wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. W skład Etapu I pkt. 1 lit. a wchodzi następujący zakres zadań: 1) Opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej dla wszystkich elementów wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia obejmującej, co najmniej: a) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 ze zmianami. b) Inne opracowania wymagane prawem dla potrzeb uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym m.in. pozwolenia wodnoprawne na przekroczenia rzek). c) Dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji - projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji Inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. d) Projekt Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, Inwentaryzację Zieleni w pasie prowadzonych robót, e) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów, Instrukcje rozruchu przepompowni ścieków, f) Dokumentację Techniczno Ruchową pompowni ścieków i innych zamontowanych urządzeń Instrukcje BHP zatwierdzone przez Rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP. Instrukcję eksploatacji pompowni ścieków i innych zamontowanych urządzeń. 2) Uzyskanie, przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej, formalnego uzgodnienia przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań technologicznych, 3) Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań technologicznych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaprojektowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów, wykonawca może zastosować, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązania o lepszych parametrach technicznych od przewidzianych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. W przypadku wniesienia uwag do projektu przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek naniesienia stosownych korekt w złożonym projekcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania uwag i przedłożenie Zamawiającemu poprawionego projektu. 4) Uzyskanie od Zamawiającego zatwierdzenia wszystkich elementów dokumentacji projektowej oraz w razie potrzeby – zatwierdzenia jej również przez właściwy organ administracji publicznej. 5) Opracowanie, skompletowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na Budowę (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na Budowę. Wykonawca opracuje, skompletuje i złoży do właściwych organów również wszystkie inne niezbędne wnioski o pozwolenia i decyzje wymagane do skompletowania Wniosku o Pozwolenie na Budowę, jak też pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego takie pozwolenia i decyzje. Wykonawca wystąpi i pozyska przy tym w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE opinie, ekspertyzy i uzgodnienia niezbędne do uzyskania Pozwoleń na Budowę oraz niezbędne do uzyskania decyzji i pozwoleń poprzedzających Pozwolenie na Budowę. 6) Złożenie w imieniu Zamawiającego niezbędnych zgłoszeń i załączników do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Brzesku wymaganych do rozpoczęcia robót budowlanych. 7) Pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji Obiektu (kanalizacji sanitarnej), w tym w szczególności pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagane). W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie przy tym opracowanie i skompletowanie wniosków o wszelkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji kanalizacji sanitarnej wraz z wyposażeniem. 8) Wykonanie dodatkowej dokumentacji uzupełniającą na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych zaistnieje taka okoliczność. 9) Wykonawca przygotuje dokumentację projektową w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129), 10) Wykonawca dostarczy Dokumentację Projektową kanalizacji sanitarnej do siedziby Zamawiającego w następującej ilości: a) dwóch opieczętowanych kompletów Projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę lub rozbiórkę oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej (ponadto Wykonawca winien Wykonać minimum 4 egzemplarze projektu budowlanego w celu złożenia z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę oraz jeden egzemplarz dla Inspektora), b) czterech kompletów Dokumentacji Wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety w wersji elektronicznej, c) czterech kompletów Dokumentacji Powykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety wersji elektronicznej. 11) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: a) rysunki, schematy, diagramy, itp. – format dwg. b) opisy, zestawienia, specyfikacje, itp. – format doc, xls. c) harmonogramy, itp. – format mpp. d) uzgodnienia, decyzje, itp. – format pdf. Ponadto w wersji elektronicznej, w formacie pdf, winny zostać zapisane skany oryginału Projektu Budowlanego oraz innych dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu uzyskania decyzji administracyjnych. Skany winny być tożsame z oryginałami, tj. zawierać winny niezbędne podpisy i pieczęcie. Wszystkie przekazywane dokumenty w formie elektronicznej, wytworzone przez Wykonawcę muszą posiadać możliwość edytowania, drukowania i zapisywania. Wymóg ten nie dotyczy uzgodnień, decyzji itp. uzyskanych przez Wykonawcę od odpowiednich władz, organów. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej zostanie przekazana w formie zapisu na płytach CD/DVD lub innym nośniku akceptowanym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4. W skład Etapu I ust. 2 pkt. 1 lit. b i Etapu II ust. 2 pkt 2 lit. a wchodzi następujący zakres robót budowlano-montażowych: 1) Prace rozbiórkowe: a) Rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników w miejscu układania sieci, b) Usunięcie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni kolidujących z trasą sieci, c) Usunięcie warstwy humusu, wywóz humusu na tymczasowe składowisko wykonawcy, d) Rozbiórka innych kolidujących obiektów z siecią kanalizacyjną. 2) Usuniecie kolizji projektowanej sieci z istniejąca infrastrukturą. 3) Roboty ziemne i odwodnieniowe 4) Roboty technologiczne Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej: a) Wykonanie kanałów grawitacyjnych, b) Wykonanie rurociągów ciśnieniowych, c) Wykonanie odgałęzień sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przełączeniem do nowej sieci istniejących wyjść z budynków. 5) Sieciowe obiekty technologiczne: a) Montaż przepompowni ścieków, b) Montaż komór armatury, c) Montaż studni rewizyjnych, połączeniowych, kaskadowych, d) Połączenia z istniejącą infrastrukturą, e) Wpięcie wykonanych odcinków do istniejącej sieci kanalizacyjnej pod nadzorem służb Zamawiającego. 6) Instalacje elektryczne i AKPiA przepompowni ścieków: a) Wykonanie złącza kablowo-pomiarowego ZK-P z doprowadzeniem do niego energii elektrycznej, b) Wykonanie szafy rozdzielczej z jej zasileniem, c) Montaż i zasilenie szafki sterowniczej przepompowni, d) Wykonanie instalacji siłowej, oświetleniowej i sterowniczej przepompowni, e) Wykonanie oświetlenia terenu, f) Instalacja AKPiA przepompowni. 7) Roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu: a) Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humusowanie i realizacja zieleni), b) Wywóz materiałów powstałych po robotach budowlanych i modernizacyjnych z terenu budowy na składowisko. 8) Wszystkie inne niezbędne elementy Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach