Przetargi.pl
Budowa jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Pstrążna od km 9+474,43 do km 10+424,00

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324300051
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 324300051
    REGON: 27625877600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Pstrążna od km 9+474,43 do km 10+424,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Pstrążna od km 9+474,43 do km 10+424,00. Zakres budowy obejmuje: 1) przebudowę ul. Wyzwolenia (DW923) na odcinku długości 0,95 km – budowa chodnika przy prawej krawędzi jezdni ul. Wyzwolenia (DW923); 2) przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych zlokalizowanych po prawej stronie drogi wojewódzkiej nr 923; 3) wydłużenie przepustu fi800 mm w km 10+249,34; 4) budowę ścieku przykrawężnikowego; 5) budowę ścieku muldowego; 6) przebudowę ogrodzeń posesji prywatnych; 7) przebudowę sieci teletechnicznej; 8) przebudowę kanalizacji deszczowej; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego, wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń (do wglądu w siedzibie zamawiającego) lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m.in. zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (wytyczyć geodezyjnie obiekt w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszystkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, chodnika i mediów oraz innych czynności mogących wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia ), wykonać wszystkie czynności z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego m.in. czynności związane z zajęciem pasa drogowego, wprowadzeniem zmian organizacji ruchu, powiadomienie o tym ZDP Rybnik, ZDW Katowice oraz ŚKP Katowice zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowym projektem organizacji ruchu oraz innymi czynnościami BHP i BRD; wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; dokonać wszystkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie. 4. Przy realizacji zamówienia, wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska i prawa budowlanego. Realizacja zdania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami oraz wytycznymi technicznymi ZDW w Katowicach, dostępnymi na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl w zakładce „standardy ZDW”. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: 1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych); 2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); 3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów); 4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja); 5. parametrów bezpieczeństwa użytkowania; 6. standardów emisyjnych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy wyrobami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi wykonawca i nie podlegają one odrębnej zapłacie. 6. Informacja dotycząca urządzeń obcych – nie przewiduje się przebudowy bądź ich zabezpieczenia. 7. Rzeczywisty przebieg urządzeń obcych w terenie może się różnić od wykazanego na mapie. Należy wykonać ręcznie przekopy kontrolne celem ustalenia rzeczywistej trasy przedstawionych na mapie sieci, jak również głębokości ich zakopania. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia, zlecić zagłębienie danej sieci firmie posiadającej odpowiednie uprawnienia lub je przebudować. Prace w pobliżu urządzeń obcych należy prowadzić pod nadzorem ich Właścicieli. W miejscach krzyżowania się projektowanych elementów drogowych z istniejącymi sieciami roboty zaleca się wykonać ręcznie ze szczególną starannością i ostrożnością. Istnieje możliwość występowania urządzeń podziemnych niewykazanych na mapie zasadniczej (do celów projektowych). Wszystkie ewentualne zaistniałe skrzyżowania z niezinwentaryzowanymi podziemnymi przewodami należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z inspektorem nadzoru, projektantem oraz właścicielem. 8. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien: 1) powiadomić wszystkich gestorów mediów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu prac i prowadzeniu przez nich nadzoru technicznego; 2) powiadomić wszystkich mieszkańców objętych inwestycją o prowadzonych robotach mogących utrudnić ich funkcjonowanie; 3) wykonać dokumentację fotograficzną lub filmową przed i po wykonaniu prac łącznie z przyległym terenem (wjazdy, pobocza, ogrodzenia, rowy) i przekaże ją w wersji elektronicznej: na płycie CD/DVD / nośniku USB do siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania monitoringu (filmowania) powykonawczego kanalizacji deszczowej wraz z pomiarem spadków podłużnych kolektora głównego – jako elementu dokumentacji powykonawczej. 10. Zabrania się stosowania materiałów kamiennych pochodzenia organicznego w tym dolomitu; 11. Destrukt asfaltowy (frez) jest własnością Zamawiającego; Wykonawca zmagazynuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 12. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji, maksimum 60 miesięcy. 13. Zamawiający przewiduje płatności częściowe: 1) I transza w wysokości do 1 000 000,00 zł; 2) II transza w wysokości do 1 000 000,00 zł; 3) III transza w pozostałej wysokości;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Mikołowski Bank Spółdzielczy nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 tytuł wpłaty winien zawierać m.in. oznaczenie sprawy - ZP.271.18.2020.DR 5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w sekcji III.4): 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 powyżej stosuje się. 4. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach