Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 67 258 44 61 , fax. 67 258 44 61 wew. 448
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 67 258 44 61, fax. 67 258 44 61 wew. 448
REGON: 14273335600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja gospodarki budźetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji monitoringu wizyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie instalacji monitoringu wizyjnego. Zastosowane w ofercie przełączniki sieciowe powinny być zarządzane za pomocą centralnej aplikacji w wersji “Cloud Managed”. Wszystkie nowe przełączniki tworzonego systemu monitoringu po wpisaniu SN 5-letniej licencji powinny się dołączyć do istniejącej u zamawiającego infrastruktury „Cloud Managed. Dostarczone przełączniki za pośrednictwem aplikacji powinny automatycznie wysyłać alerty e-mail, a z pulpitu opartego na GUI powinna być dostępna konfiguracja, statystyki, aktualizacje itp. Wymagane jest aby przełączniki w wersji 8 i 24 portowej zapewniały odpowiednią przepustowość i budżet mocy POE+ “full power” na każdym porcie. Zastosowane w ofercie oprogramowanie do rejestracji nie powinno funkcjonować jedynie na dedykowanym hardware/rejestratorze producenta lecz software powinien być w wersji „transferowej, serwerowej” możliwej do przeniesienia, re-instalacji na dowolnej platformie sprzętowej. Platforma-software-owa służąca rejestracji, sterowaniu i analityce obrazu z kamer monitoringu powinna posiadać dynamiczną optymalizację strumienia wideo czyli praktycznie powinien być możliwy taki scenariusz: operator widzi miniaturki (niska rozdzielczość) obrazów z wielu kamer (nawet na „słabym” desktopie) i gdy wystąpi jakiś ruch, zdarzenie z sektora tzw. newralgicznego "miniaturka" zamienia się w pełen ekran o wysokiej rozdzielczości (na cały ekran). Przeglądanie nagrań archiwalnych powinno być możliwe w sposób umożliwiający równoległe przeglądanie wszystkich kamer z danego serwera wg wybranego przedział czasu. Zamawiający wymaga żeby platforma-software rejestrująca nie wymagała dodatkowych opłat abonamentowych, upgrade, licencji okresowych itp. min. przez okres rękojmi za wady lub gwarancji. Obsługa „starych” kamer będących w posiadaniu zamawiającego oraz nowych kupowanych w przyszłości powinna odbywać się zarówno poprzez otwarty protokół ONVIV jak również API/ SDK producenta kamer - taka implementacja powinna odbywać się nieodpłatnie. Zamawiający oczekuje aby producent oprogramowania dawał pełne, nieodpłatne wsparcie techniczne w okresie min. Rękojmi za wady lub gwarancji. Wsparcie w dziedzinie software i hardware (razem lub osobno) świadczone powinno być przez autoryzowanego, polskiego partnera. 2. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający zapewni wykonawcy dostęp do kanalizacji sanitarnej oraz wody i energii elektrycznej, z tym, że koszty zużycia tych mediów ponosi wykonawca, na podstawie wskazań podliczników zamontowanych przez zamawiającego. Wykonawca zapewni sobie odbiór odpadów. 3. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności roboty ziemne, roboty tynkarskie, układanie kabli elektrycznych i teletechnicznych, z wyłączeniem czynności kierowania robotami budowlanymi oraz czynności geodezyjnych, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 51 1130 1017 0020 1470 8620 0019 z dopiskiem: „Wadium – budowa instalacji monitoringu wizyjnego”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Nowe Warpno
Dodano: 2024-02-08 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Myśliwskiej 24d działka 100/2, obręb 19 w Międzyzdrojach
Dodano: 2023-12-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Gryfino.
Dodano: 2023-11-22 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie.
Dodano: 2023-10-12 - Budowa kaplicy na cmentarzu komunalnym w Tucznie
Dodano: 2023-10-02 - „Przebudowa pomostu na jeziorze Siecino w miejscowości Cieszyno” – II postępowanie
Dodano: 2023-08-24 - Budowa wiaty handlowej, śmietnikowej, budynku socjalno-biurowego oraz rozbiórka budynku toalety i 10 budynków handlowo-usługowych w ramach przebudowy targowiska miejskiego w Kołobrzegu.
Dodano: 2023-08-16 - Budowa wiaty handlowej, śmietnikowej, budynku socjalno-biurowego oraz rozbiórka budynku toalety i 10 budynków handlowo-usługowych w ramach przebudowy targowiska miejskiego w Kołobrzegu.
Dodano: 2023-08-16 - Hydroizolacja poszycia górnego pokładu głowicy molo w Kołobrzegu
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja terenu podwórka przy ulicy Budowlanej w Kołobrzegu
Dodano: 2023-08-10