Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg
- Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
ul. Oświęcimska 2
42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
REGON: 27625838000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zbrosławice – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych przeznaczonych do wytwarzania energii elektrycznej dla 4 budynków użyteczności publicznej, zlokalizowanych na terenie Gminy Zbrosławice. Energia elektryczna produkowana w elektrowni PV będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego poszczególnych budynków użyteczności publicznej. W tabeli wskazano obiekty użyteczności publicznej, lokalizację inwestycji oraz moc dobranej instalacji fotowoltaicznej. Zestawienie poszczególnych instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej z podziałem na moce. Instalacje fotowoltaiczne Obiekt /Lokalizacja inwestycji/ Moc [kWp]/ Ilość modułów fotowoltaicznych o mocy 310 [Wp] 1 Szkoła Podstawowa w Czekanowie /Czekanów ul. Szkolna 26/ 6,82 / 22. 2 Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Zbrosławicach/ Zbrosławice/ ul. Wolności 67/ 24,80/ 80. 3 Zespół Szkolno – Przedszkolny w Miedarach/ Miedary/ ul. Główna 26/ 32,55/ 105. 4 Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Kamieńcu/ Kamieniec/ ul. Gliwicka 6/ 39,99/ 129. Dokładne parametry poszczególnych instalacji zawiera dokumentacja projektowa. Zakres prac przewiduje m.in.: - wykonanie robót przygotowawczych, - montaż konstrukcji pod system paneli fotowoltaicznych, - montaż instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji, - poprowadzenie linii kablowych i montaż urządzeń, - wykonanie uziemienia instalacji, - przygotowanie i przekazanie 2 kompletów dokumentacji powykonawczej dla wykonanego zakresu, - przygotowanie dla użytkownika obiektu poprawnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesu formalnego zgłoszenia mikroinstalacji u gestora sieci elektroenergetycznej i dokonanie zgłoszenia oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego przekazanie dokumentacji, - przeszkolenie co najmniej dwóch osób wskazanych przez użytkownika poszczególnego obiektu z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej oraz przekazanie instrukcji obsługi w języku polskim (protokół z czynności); - montaż monitoringu pracy instalacji fotowoltaicznych, udostępnienie wglądu Zamawiającemu i użytkownikowi obiektu. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektami budowlano-wykonawczymi poszczególnych instalacji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (elementy te należy traktować jako podstawowe) oraz z dołączonymi przedmiarami robót 1. Prace należy wykonywać zgodnie z wymaganiami SIWZ i załącznikami do niej, w tym projektami budowlano – wykonawczymi stanowiącymi załączniki nr 6 do SIWZ oraz STWiORB stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został dokładnie określony w przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wykonawca po wykonaniu instalacji zobowiązany jest przeprowadzić próby pomontażowe urządzeń i układów elektrycznych zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011 z dopiskiem „Wadium PZP.271.7.2020”. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. 5. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środków komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Zbrosławice – II etap - instalacje fotowoltaiczne
Dodano: 2020-01-20 - Wykonanie podjazdów oraz miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy budynkach ośrodków zdrowia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
Dodano: 2019-05-10 - Przebudowa budynku przedszkolnego przy ul. Lipnickiej 34 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2019-01-14 - Remont stropu w budynku przy ul. Jankego 194 w Katowicach.
Dodano: 2018-06-14 - Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych ,miejsc parkingowych wraz z pracami remontowymi w budynku ośrodka zdrowia w Pankach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Dodano: 2018-05-16 - Remont budynku przy ul. Sienkiewicza 13a w Rudzie Śląskiej etap II remont stropów
Dodano: 2017-02-17