Przetargi.pl
„Budowa infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej w formie ścieżki pieszo – rowerowej, pomostu oraz nabrzeża do cumowania łodzi przy stawie „Hutnik” w Tułowicach Małych – etap I”

Gmina Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Szkolna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 600 143 , fax. 774 600 474
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tułowice
    ul. Szkolna 1
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 774 600 143, fax. 774 600 474
    REGON: 53141330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tulowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej w formie ścieżki pieszo – rowerowej, pomostu oraz nabrzeża do cumowania łodzi przy stawie „Hutnik” w Tułowicach Małych – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu pn. „Budowa infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej w formie ścieżki pieszo – rowerowej, pomostu oraz nabrzeża do cumowania łodzi przy stawie „Hutnik” w Tułowicach Małych – etap I” 2.Zadanie obejmuje wykonanie infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej w formie ścieżki pieszo – rowerowej, pomostu oraz nabrzeża do cumowania łodzi przy stawie „Hutnik” w Tułowicach Małych. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1)Remont pomostu (pomost widokowy skierowany na staw w kształcie litery „T”, zwrócony podstawą do nabrzeża) polega na: - renowacji istniejącego pomostu w konstrukcji stalowej - nadbudowę pomostu i zamianę balustrad w konstrukcji drewnianej na konstrukcji stalowej istniejącego pomostu. Docelowe wymiary pomostu: - część przybrzeżna (podłużna): długość 11,57m, szerokość brutto (obrys zewnętrzny poręczy): 1,51m, szerokość netto (przestrzeń podestu między poręczami): 1,21m, - część jeziorna (poprzeczna): długość: 11,48m, szerokość brutto (obrys zewnętrzny poręczy): 1,49m, szerokość netto (przestrzeń podestu między poręczami): 1,21m. - wysokość docelowa podestu drewnianego na rzędnej 167,43. 2)Ścieżka piesza – chodnik Projektowany chodnik będzie wykonany wzdłuż drogi powiatowej nr 1717O. Szerokość chodnika to 1,5 m, natomiast długość całkowita wynosi 188 m. Nawierzchnia ścieżki będzie wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 6cm ze spadkiem w kierunku stawu „Hutnik”. W miejscach zbliżania się ścieżki do krawędzi stawu zaprojektowano barierki stalowe ochronne długości 17,5 m i 9m. Powierzchnia użytkowa ścieżki wyniesie 300 m2. 3)Nabrzeże cumownicze Wzdłuż kanału Młynówki zasilającego staw „Hutnik” zaplanowano w miejscu istniejącego prowizorycznego nabrzeża (w postaci poręczy stalowej na prawym brzegu) wykonanie nowego nabrzeża do cumowania małych jednostek pływających. Nabrzeże będzie miało konstrukcję wykonaną z koszy siatkowo – kamiennych o wymiarach 0,5x0,5x1,0 ułożonych w dwóch rzędach w formie schodka tj. przedni rząd będzie obniżony w stosunku do drugiego o 20cm. Ma to za zadanie ułatwienie wchodzenia do łodzi. Wierzchni element nabrzeża stanowić będą deski PVC zakotwione w wylewce betonowej. Całe nabrzeże będzie wchodziło 0,5m w istniejący brzeg. Dla wykonania robót budowlanych konieczne jest wykonanie grodzy na Doprowadzalniku długości 33 m, wzdłuż projektowanego nabrzeża. Będzie ona wykonana jako grodza z worków z piaskiem, uszczelnionych folią PCV gr. 1mm. Dla stabilności konstrukcji szerokość grodzy będzie nie mniejsza niż 1.0m, a folia uszczelniająca będzie umieszczona pomiędzy warstwami worków, tak aby stanowiły one element dociskający folię. Grodza zostanie ułożona tuż przy stopie istniejącej skarpy, wzdłuż prawego brzegu, a po wykonanych robotach zostanie zlikwidowana. 4)Altana.Obok projektowanego nabrzeża zostanie wykonana altana ogrodowa o wymiarach 5,86x4,86cm konstrukcji drewnianej, wspartej na 4 słupach. Altana będzie posiadać dach dwuspadowy ze szczytem od strony eksponowanym w kierunku wody i pokryty będzie gontem bitumicznym o nachyleniu 35o. Kolor malowania altany, impregnacja drewna i pokrycia dachowe dopasowane będą do warunków otoczenia wilgotnego i zacienionego drzewami liściastymi. Altana zostanie obudowana z trzech stron balustradą drewnianą, ażurową do wysokości 1,10 m. Podłoga zostanie wyłożona kostką brukową betonową gr. 8 cm ze spadkiem na zewnątrz altany. 5)Wykonanie tablic informacyjnych. Zadanie obejmuje również koszt obsługi geodezyjnej inwestycji, wykonanie mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – (3 egz.) oraz dokumentacji powykonawczej niezbędnej do odbioru obiektów. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem niniejszego zamówienia składają się: -Projekty budowlane, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł), 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Namysłowie Oddział w Niemodlinie nr rachunku: 06 8890 1079 0000 0129 2011 0023 z adnotacją „Wadium na budowę infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i odpoczynkowej w formie ścieżki pieszo – rowerowej, pomostu oraz nabrzeża do cumowania łodzi przy stawie „Hutnik” w Tułowicach Małych – etap I - znak sprawy: ZP.271.4.2019” b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,3. dowód wniesienia wadium(w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), 4. zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy), 5. pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (jeśli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu(zgodnie z art.23 Pzp), 6.oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach