Przetargi.pl
„Budowa i przebudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą” - w części dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków.

Gmina Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyń nad Wisłą
    Szkolna 1
    87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
    REGON: 00052743490991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i przebudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą” - w części dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Gminy Dobrzyń nad Wisłą w części dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków. 2. Celem inwestycji jest budowa oczyszczalni ścieków, w tym budowa budynku technicznego oczyszczalni, budowa reaktora biologicznego; budowa osadników, budowa punktu zlewnego wraz z drogami, placami i infrastrukturą zewnętrzną oraz zmniejszenie oddziaływania oczyszczalni na stan powietrza atmosferycznego oraz doprowadzenie ścieków komunalnych odprowadzanych z aglomeracji do stanu i składu umożliwiającego ich wprowadzenie do środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagany stopień oczyszczenia ścieków wynika z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy odprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800) dla RLM od 2000 do 9999. 3. W końcowej części wykonania oczyszczalni ścieków w czasie przełączenia oczyszczalni ze starej na nową prace muszą być prowadzone z zachowaniem ciągłości oczyszczania ścieków. 4. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie następujących projektowanych obiektów: Ob. nr 1 - Pompownia ścieków surowych (z kratą koszową) Ob. nr 2 - Punkt zlewny na ścieki dowożone 2.1 Kontenerowa stacja zlewna 2.2 Płyta postojowa wozów asenizacyjnych Ob. nr 3 - Zbiornik uśredniający Ob. nr 4 - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie mechanicznego oczyszczania ścieków Ob. nr 5 - Wielokomorowy reaktor biologiczny (z wyposażeniem) - 2 ciągi technologiczne Ob. nr 6 - Osadnik wtórny 6.1 - Osadnik wtórny (pionowy) 6.2 - Osadnik wtórny (pionowy) Ob. nr 7 - Pompownia osadu Ob. nr 8 - Komora czerpna osadu pływającego Ob. nr 9 - Zbiornik osadu nadmiernego Ob. nr 10a – Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie stacji dmuchaw Ob. nr 10b – Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie szaf rozdzielczych i sterowniczych Ob. nr 11 - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenia socjalno-biurowe Ob. nr 12 - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie stacji odwadniania i higienizacji osadu Ob. nr 13 - Budynek techniczny oczyszczalni - Wiata magazynowania odwodnionego osadu Ob. nr 14 - Budynek techniczny oczyszczalni - Stacja dozowania PIX Ob. nr 15.1 – Biofiltr kontenerowy Ob. nr 15.2 – Biofiltr kontenerowy Ob. nr 16 – (Zadaszony) plac z kontenerami • Obiekty kubaturowe Ob. nr 3. ZBIORNIK UŚREDNIAJĄCY - Pz=15,20m2 Ob. nr 5. REAKTOR - Pz=231,00m2 Obiekt towarzyszący reaktorowi – Stacja dozowania metanolu na płycie betonowej o wymiarach 320x1560cm Ob. nr 6.1. OSADNIK WTÓRNY - Pz=16,62m2 Ob. nr 6.2. OSADNIK WTÓRNY - Pz=16,62m2 Ob. nr 7. POMPOWNIA OSADU - Pz=12,92m2 • Na Budynek oczyszczalni o Pz=327,0 m2 składają się: Ob. nr 4 - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie mechanicznego oczyszczania ścieków Ob. nr 10a - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie stacji dmuchaw Ob. nr 10b - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie szaf rozdzielczych i sterowniczych Ob. nr 11 - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenia socjalno-biurowe Ob. nr 12 - Budynek techniczny oczyszczalni - Pomieszczenie stacji odwadniania i higienizacji osadu Ob. nr 13 - Budynek techniczny oczyszczalni - Wiata magazynowania odwodnionego osadu Ob. nr 14 - Budynek techniczny oczyszczalni - Stacja dozowania PIX • Biofiltry Ob. nr 15.1_BIOFILTR - Pz= 17,14m2 Ob. nr 15.2_BIOFILTR - Pz= 17,14m2 • Drogi, dojścia, chodniki, place, parkingi - Obiekty place, drogi. PŁYTA BETONOWA POD CZĘŚCIĄ Bud. Oczyszczalni – Wiatą - P=47,52m² DROGI I PLACE MANEWROWE - P=1874,56m2 Ob. nr 16 Plac na kontenery stanowi składową utwardzonej nawierzchni oczyszczalni PLAC POŻAROWY o wymiarach 20x20m - P=400m2 • Mała architektura i inne drobne elementy zagospodarowania terenu. Ogrodzenie z dwuskrzydłową bramą rozwieraną - 258,50 mb Brama wjazdowa – dwuskrzydłowa rozwierana o szerokości 600 cm, h=173 cm • Obiekty inne. Ob. nr 1 POMPOWNIA ŚCIEKÓW SUROWYCH - Pz=5,30m2 Ob. nr 2.1 KONTENEROWA STACJA ZLEWNA - Pz=2,00m2 Ob. nr 2.2 (TACA NAJAZDOWA) PŁYTA POSTOJOWA WOZÓW ASENIZACYJNYCH - Pz=24,00m2 Ob. nr 8 KOMORA CZERPNA OSADU PŁYWAJĄCEGO - Pz=1,54m2 • Gospodarka zielenią. W ramach nasadzeń przewiduje się : - 11 szt. drzew liściastych - KLON POLNY NANUM - 5 szt. drzew iglastych - ŚWIERK ZWYCZAJNY - 20 szt. krzewów iglastych - CYPRYSIK LAWSONA - w formie żywopłotu, naprzemiennie odmiana o żółtych igłach i zielonych igłach - TRAWNIKI - P=1 874,56m2 - w wyznaczonych miejscach, z mieszanek nasion traw odpornych na suszę. • Projektowane sieci zewnętrzne uzbrojenia terenu. - elektryczne eN: zasilanie obiektu, oświetlenie terenu - elektryczne – niskoprądowe: instalacja telewizji przemysłowej CCTV (monitoring terenu i wybranych pomieszczeń) – kamery zainstalowane na słupach oświetleniowych i na ścianie budynku, instalacja AKPiA - Zasilanie w wodę: podłączenie do istniejącego wodociągu w80 - Kanalizacja deszczowa – ścieki z placów, ścieki z dachów - Kanalizacja technologiczna - kierowana poprzez zbiornik ścieków surowych do oczyszczalni ścieków - Kanalizacja sanitarna bytowa- projektuje się ujęcie ścieków sanitarnych bytowych z pomieszczeń socjalno-biurowych do projektowanej kanalizacji sanitarnej i dalej do kanalizacji technologicznej, poprzez pompownię ścieków surowych na teren oczyszczalni. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:  organizację placu budowy,  zabezpieczenie terenu budowy,  wykonanie niezbędnych badań i prób,  uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,  przeszkolenie pracowników oczyszczalni w zakresie obsługi urządzeń przez okres do 3 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru robót,  wykonanie innych robót wymaganych technologią  pełną obsługę geodezyjną. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów. 7. Wykonawca przed zakończeniem robót zobowiązany jest opracować dokumentację rozruchową zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej i przedłożyć Nadzorowi Inwestorskiemu do przeglądu i zatwierdzenia przed rozpoczęciem prób końcowych dla poszczególnych etapów. Ze względu na konieczność utrzymania ciągłości pracy oczyszczalni ścieków, Wykonawca opracuje dokumentację rozruchu dla każdego obiektu (lub grupy obiektów) w ramach kolejnych etapów (węzłów). 8. Wykonawca przed zakończeniem robót dostarczy kompletne instrukcje w języku polskim w zakresie eksploatacji i konserwacji dla każdego urządzenia oraz systemu mechanicznego, elektrycznego lub elektronicznego oraz obiektu jako całości zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: • dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany i projekt wykonawczy, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (ST), • wzór umowy, • przedmiar robót - dokument pomocniczy. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 170 000,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt tysięcy 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: • pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KDBS Dobrzyń nad Wisłą. Nr rachunku 70 9550 0003 2006 0040 0477 0004 • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. Specyfikacji. III.7.2) Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu). III.7.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. III.7.4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. III.7.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą. III.7.6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. III.7.7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.4. SIWZ tj.: - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach