Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych – budowa drogi pomiędzy ulicami Sukienna i Lotników

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
    ul. Zakroczymska 30
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
    REGON: 13270347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych – budowa drogi pomiędzy ulicami Sukienna i Lotników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych – budowa drogi pomiędzy ulicami Sukienna i Lotników. 2. W niniejszym zamówieniu obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie kosztorysowe – cena oferty będzie odpowiadała zakresowi robót ujętemu w przedmiarze robót. 3. Zakres robót będzie obejmował: 1) rozbiórkę zjazdu, chodnika z ulicy Sukiennej oraz nawierzchni z płyt betonowych trylinki, 2) wykonanie korytowania, 3) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, 4) ustawienie krawężników i oporników wraz z ławami betonowymi, 5) wykonanie warstw podbudowy (kruszywo łamane i naturalne) drogi, 6) ułożenie podsypek cementowo-piaskowej i piaskowej, 7) ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych wraz z wypełnieniem otworów żwirem, 8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, 9) wykonanie nawierzchni zjazdu, 10) wykonanie chodnika, 11) uporządkowanie terenu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, że Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, związane z realizacją roboty budowlanej. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc, między innymi: projektantów, kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, zero groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty, jako jej integralną część, kosztorys ofertowy, który powinien wskazywać podstawy ustalenia ceny. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. a)-c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach