Przetargi.pl
Budowa i dostosowanie infrastruktury pasywnej (w tym serwerownie), dostosowanie i rozbudowa sieci teleinformatycznych i sieci zasilania gwarantowanego wraz z dostawą budynkowych (centralnych) zasilaczy UPS

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 261 555, , fax. (58)3268557
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 261 555, , fax. (58)3268557
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i dostosowanie infrastruktury pasywnej (w tym serwerownie), dostosowanie i rozbudowa sieci teleinformatycznych i sieci zasilania gwarantowanego wraz z dostawą budynkowych (centralnych) zasilaczy UPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Budowa i dostosowanie infrastruktury pasywnej, dostosowanie i rozbudowa sieci teleinformatycznych i sieci zasilania gwarantowanego wraz z dostawą budynkowych (centralnych) zasilaczy UPS, 2) Opracowanie Dokumentacji będącej wynikiem realizacji zamówienia w postaci Dokumentacji projektowej, Dokumentacji powykonawczej oraz Dokumentacji użytkowej na rzecz Zamawiającego, w takim zakresie, w jakim Dokumentacje te niezbędne są do zrealizowania oraz korzystania przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ oraz odpowiednio Załączniki od 7.01 do 7.04 (Załącznik nr 7 stanowi zapisy wspólne dla wszystkich Części. Załączniki od 7.01 do 7.04zawierają szczegółowe zapisy dla poszczególnych Części zamówienia: 7.01 - Część I, 7.02 - Część II, itd. ). Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 4 Części. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierowników robót branżowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierowników robót rozumie się: wszelkie roboty instalacyjno-elektryczne, instalacyjno-sanitarne, instalacyjno-teletechniczne, malarskie, tynkarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane oraz monterskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości dla poszczególnych części: Część I: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część II: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Część III: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Część IV: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2016 poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy odpowiedniego Zamawiającego: Część I: Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku ul. Obrońców Wybrzeża 4, 76-200 Słupsk numer rachunku 08 1500 1692 1216 9001 8189 0000 Część II: Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień ul. Zakopiańska 37, 80-142 Gdańsk numer rachunku 41 1240 5400 1111 0010 7460 4578 Część III: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk numer rachunku 43 1500 1692 1216 9006 2254 0000 Część IV: Przemysłowy Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Wałowa 27, 80-858 Gdańsk numer rachunku 03 1440 1101 0000 0000 1614 9117 z podaniem tytułu: „wadium wniesione na Część nr …. do postępowania na Budowę i dostosowanie infrastruktury pasywnej (w tym serwerownie), dostosowanie i rozbudowa sieci teleinformatycznych i sieci zasilania gwarantowanego wraz z dostawą budynkowych (centralnych) zasilaczy UPS” lub w przypadku gdy ilość znaków możliwa do wpisania jest ograniczona prosimy o podanie w tytule: „ wadium, Część …¹ /DAZ-ZP.272.36.2019 5. Wadium, o którym mowa w ust. 4 będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego odpowiedniej Części zamówienia. 6. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego danej Części zamówienia przy czym, wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego danej Części Zamówienia, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego danej Części zamówienia przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust. 3 pkt b) do e), dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 9. Wadium, o którym mowa w ust. 7, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu danej Części zamówienia pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym w dokumencie wadialnym na daną Część zamówienia jako beneficjent winien być wskazany Zamawiający danej Części zamówienia. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy wskazać wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum), beneficjenta gwarancji (Zamawiający danej Części zamówienia), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11. Postanowienia ust. 9 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 3. 12. Gwarancja lub poręczenie mają zawierać postanowienie, zgodnie z którym będą: „nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego”. 13. Zwrot wadium – Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 14. Utrata wadium – Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 15. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie w zakresie przekazania wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zgodnie z wolą Wykonawcy, przekaże wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ), b) spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenia wskazane w pkt a) i b) należy złożyć w formie pisemnej (oryginał) wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie o braku istnienia podstaw wykluczenia dotyczące tych podmiotów zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 4 pkt 1) i 2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie o braku istnienia podstaw wykluczenia dotyczące tych podmiotów zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 4 pkt 1) i 2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt a) i b) SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia i dokumenty (z wyłączeniem Formularza ofertowego oraz oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt a) i b) niniejszej SIWZ), dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. W niniejszym postępowaniu zastosowanie ma Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 poz. 1126). 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 14. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też poświadczania dokumentów lub oświadczeń za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” oraz podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną (upoważnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, na podstawie pełnomocnictwa. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 15. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach