Przetargi.pl
Budowa hangaru i budynku socjalno–biurowego oraz przebudowa płaszczyzny postoju samolotów

Lotnicza Akademia Wojskowa ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, Dywizjonu 303
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 453, , fax. 261 517 452
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicza Akademia Wojskowa
    Dywizjonu 303 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 453, , fax. 261 517 452
    REGON: 60059216000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.law.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hangaru i budynku socjalno–biurowego oraz przebudowa płaszczyzny postoju samolotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hangaru i budynku socjalno – biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną oraz przebudowa płaszczyzny postoju samolotów. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Lokalizacja budynku hangaru i płaszczyzny: ul. Dywizjonu 303, 08-521 Dęblin, dz. nr geod. 4080/101, 4080/109, 4080/110, 4080/111, 4080/126, obręb ew.061601_1.0001 Dęblin, powiat rycki, woj. lubelskie – teren zamknięty. 4. Zakres prac dla budowy hangaru i budynku socjalno–biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną: 4.1 budowa hangaru wraz z zapleczem socjalno–biurowym wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi oraz zagospodarowaniu terenu; 4.2 przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłownicze, elektryczne oraz teletechniczne. 5. Zakres prac dla przebudowy płaszczyzny postoju samolotów: 5.1 przebudowa płaszczyzny postoju samolotów; 5.2 instalacja elektryczna oraz teletechniczna (oświetlenie oraz monitoring płaszczyzny). 6. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają projekty budowlane, wykonawcze, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, żeby realizacja robót w zakresie wykonania robót murowych, konstrukcyjnych, posadzkowych i dachowych była świadczona przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 8. Ustala się okres gwarancji na minimum 36 miesięcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia tj. na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, których koszty powinien uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba że gwarancja producenta danego materiału/urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Wszelkie regulacje dotyczące gwarancji odnoszą się do gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, a nie Producenta, chyba że co innego wynika z treści zapisu. Niezależnie od gwarancji Wykonawcy, przeniesie on na Zamawiającego gwarancje udzielone przez producenta na materiały i urządzenia. 9. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w przedmiocie Umowy. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tego tytułu jest równy okresowi gwarancji, lecz nie mniej niż 60 miesięcy. Bieg termin rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 11. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 25 lipca 2019 roku godz.10.00. 12. Wykonawca dołączy do oferty kosztorysy ofertowe skrócone opracowane na podstawie przedmiaru robót wg wzoru – załącznik nr 11 oraz wypełni „Zestawienie kosztorysów ofertowych” zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. Zamawiający nie narzuca podstaw wyceny pozycji kosztorysowych. Zamawiający, nie udostępni przedmiaru robót w wersji edytowalnej w związku z tym, że każdy z Wykonawców może posiadać inny program do kosztorysowania lub wykonać kosztorys korzystając z programu Excel. 13. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy. 14. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 15. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter kosztorysowy. 16. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty te można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 18. Zamawiający może unieważnić postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (art. 93 ust. 1a ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 290 000,00 PLN (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach