Przetargi.pl
BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE (Dokończenie zadania)

Gmina Sieraków ogłasza przetarg

  • Adres: 64410 Sieraków, ul. 8 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 953 011 , fax. 612 955 898
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
    ul. 8 Stycznia 38
    64410 Sieraków, woj. wielkopolskie
    tel. 612 953 011, fax. 612 955 898
    REGON: 63125892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE (Dokończenie zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie zadania pt: „Budowa hali widowiskowo-sportowej” o kubaturze Vcałk= 15 465 m3 i powierzchni Pużytk= 2 255 m2 z infrastrukturą towarzyszącą, wykonaniem zagospodarowania terenu zgodnie z dokumentacją projektową z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: Inwestycja polega na budowie hali sportowo -widowiskowej będącej częścią kompleksu szkolnego Szkoły Podstawowej im. Henryka Sucharskiego przy ulicy Poznańskiej w Sierakowie. W skład inwestycji wpisuje się hala widowiskowo - sportowa z zapleczem socjalno - szatniowym i niezbędną infrastrukturą. Projektowany budynek to obiekt II kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowej 3 st. Ponadto w zakres opracowania wpisuje się projekt zagospodarowania terenu. Zapewniono obsługę komunikacyjną działki, poprzez istniejący wjazd od ul. Dworcowej oraz miejsca parkingowe dla samochodów osobowych oraz dla osób niepełnosprawnych. Łącznik usytuowany na II kondygnacji hali pozwala na swobodne przejście do budynku szkolnego. Budynek ma spełniać następujące funkcje: 1. Parter - hala sportowa 24 x 46 m, - 4 zespoły szatniowo - sanitarne obsługujące halę, - sanitariaty dla publiczności, - szatnia dla publiczności, - trybuny dla publiczności 192 miejsca, - pokój opieki medycznej, - pokój sędziego, - pokój nauczyciela W-F, - magazyny, - pomieszczenia techniczne, - komunikacja 2. Piętro - sale ćwiczeniowe, - bowling, - 4 zespoły szatniowo - sanitarne obsługujących sale ćwiczeniowe i bowling, - kawiarnia z zapleczem, - komunikacja Projektowany budynek hali jest obiektem przeznaczonym do zajęć sportowych i organizowania imprez masowych. Funkcjonalnie całość podzielona jest na główną salę o wymiarach boiska 24x46m z trybunami stałymi na 192 osoby, do których dostęp zapewniony jest z poziomu parteru oraz własnym węzłem szatniowo - sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi (magazyn sprzętu, pokój trenera). Hala sportowa wyposażona jest we wszelkie instalacje wspomagające (ogrzewanie, oświetlenie, wentylację), tablicę wyników, nagłośnienie, itp. Wejście do obiektu stanowi reprezentacyjny hol, w pobliżu którego usytuowane są szatnie i toalety dla publiczności. Zaprojektowano również bezpośrednie wejście na trybuny w bocznej części budynku. Połączenie funkcjonalne pomiędzy parterem a piętrem zapewniają klatki schodowe oraz windy. Obiekt w pełni spełnia wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez m.in.: - sanitariaty, - windę dla osób niepełnosprawnych, - szatnię przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, - brak barier architektonicznych, - miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, na który składa się: a) dokumentacja powykonawcza: b) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą c) atesty na materiały i prefabrykaty, 2) protokoły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. Jeżeli w dokumentacji , przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta / nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót. - plan BIOZ - program zapewnienia jakości - harmonogram robót Podwykonawstwo 1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty w odniesieniu do podwykonawców. 5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 8. Dodatkowe informacje na temat podwykonawców 8.1. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej. 8.2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł. Uwaga: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 PLN 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami )). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Gminy Sieraków na konto wskazane przez Zamawiającego. Bank Spółdzielczy „Pojezierza Międzychodzko – Sierakowskiego” nr konta 47 9082 0005 0000 2860 2000 0010 z tytułem: Wadium – Hala Sieraków (dokończenie zadania). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Gmina Sieraków , ul. 8 Stycznia 38 - pok. 7 (kasa), lub dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2; Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary (kosztorys ofertowy) Zamawiającego, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną lub szczegółową. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach