Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914305200, , fax. 914305201
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Teofila Firlika 20
71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914305200, , fax. 914305201
REGON: 320590577 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch pomostów służących amatorskiemu połowowi ryb wraz z infrastrukturą towarzyszącą, pracami projektowymi i pracami przygotowawczymi w rezerwacie przyrody Jezioro Liwia Łuża - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonanie zadania pn.: „Budowa dwóch pomostów służących amatorskiemu połowowi ryb wraz z infrastrukturą towarzyszącą, pracami projektowymi i pracami przygotowawczymi w rezerwacie przyrody Jezioro Liwia Łuża” przede wszystkim w zakresie realizacji pomostów wraz z elementami związanymi z nimi funkcjonalnie: a) pomost nr 2: - wykonanie pomostu pływającego, - wykonanie pomostu dojściowego – pomost stały, - wykonanie przejścia pieszego przez torowisko kolejki wąskotorowej, b) pomost nr 3: - wykonanie pomostu pływającego, - wykonanie pomostu dojściowego – pomost stały. Zakres zamówienia: 1.Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z zapisami Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz Aneksem do PFU jak również w zgodzie z pismami stanowiącymi Wytyczne i dokumenty dla Wykonawców (zał. 5 SIWZ) według obowiązujących przepisów polskiego Prawa Budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 3.Wybudowanie infrastruktury, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4.Uzyskiwanie przez Wykonawcę wszelkich decyzji administracyjnych, potrzebnych do zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia/użytkowania przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego w oparciu o stosowne pełnomocnictwa, w szczególności decyzji o pozwoleniu na budowę. Aktualizacja uzyskanych decyzji, pozwoleń, opinii i uzgodnień uzyskanych na etapie PFU dla przedmiotowego przedsięwzięcia, w tym aktualizacja wynikająca ze zmian prawnych – w szczególności zmiany w związku z wejściem w życie nowej ustawy Prawo wodne (Dz. U. z 2017, poz. 1566 ze zm.), leżą po stronie Wykonawcy. Wycinka drzew kolidujących z inwestycją, zgodnie z art. 83 f ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r., poz. 1614) powinna odbywać się w ramach planu ochrony rezerwatu przyrody „Jezioro Liwia Łuża”. Wycinkę należy ograniczyć do minimum. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego, jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1,4,5,6,7,8 upzp – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.3. Dokumenty podmiotów trzecich W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a upzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, dokument ten należy załączyć do oferty, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów, Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podległaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zgodnie z art. 26 ust. 3 upzp: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-03-28 - Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-03-24 - Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospodarow. terenu.
Dodano: 2024-03-22 - Zagospodarowanie terenu parku im. M. Matysiaka w m. Pyrzyce - etap III
Dodano: 2024-03-19 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę pomieszczeń nr 54, 39b oraz korytarza przy pomieszczeniu nr 39b w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska przy al. Piastów 50a w Szczecinie
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na Klub Dziecięcy przy ul. Chodkiewicza 1 lokal U1 w Szczecinie w ramach Programu „Maluch+ 2022-2029”
Dodano: 2024-03-13 - ZMIANA SPOSOBU WYKORZYSTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL W IŃSKU NA ŻŁOBEK PUBLICZNY
Dodano: 2024-03-12 - Modernizacja instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji w przyziemiu budynku Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17
Dodano: 2024-03-11 - Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych przy ul. Światowida 68 m 2, 3, 4, 5, 6, 7, 12 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-07