Przetargi.pl
Budowa drogi w Dzielnicy Uzdrowiskowej w Horyńcu-Zdroju – obwodnica Dzielnicy Lecznictwa Uzdrowiskowego w km 0+000 – 0+502

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi w Dzielnicy Uzdrowiskowej w Horyńcu-Zdroju – obwodnica Dzielnicy Lecznictwa Uzdrowiskowego w km 0+000 – 0+502
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. LOKALIZACJA Przewidziana do budowy droga w dzielnicy uzdrowiskowej – obwodnica DLU zlokalizowana jest na terenie gminy Horyniec Zdrój. Zakres budowy przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0+000,0 – krawędź drogi powiatowej nr 1662R Nowe Brusno – Horyniec w km 5+780,0. - KPO km 0+ 502,0 – koniec ulicy Wodnej w Horyńcu-Zdroju Zakres prac: -wykarczowanie istniejącego zadrzewienia - roboty ziemne z wykonaniem koryta pod konstrukcję nawierzchni, - wykonanie kanalizacji deszczowej z studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi, - wykonanie rowów z przepustami, - wykonanie stabilizacji gruntu cementem, - wykonanie krawężników na ławie betonowej, - wykonanie chodnika wraz z poszerzeniem jezdni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie wjazdów chodnikowych, zjazdów wraz z przepustami. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Projektowane drogi położone są w terenie płaskim. Na odcinku od km 0+000,0 ÷ 0+300,0 droga przebiega przez las, od km 0+300,0 ÷ 0+340,0 przez nieużytki, od km 0+340,0 ÷ 0+464,75 droga przebiega po istniejącej drodze gruntowej szerokości 3,0 m i od 0+467,75 ÷ 0+502,0 dowiązanie drogi do ulicy Wodnej o nawierzchni bitumicznej. Odcinek drogi od km 0+464,75 ÷ 0+502,0 to SA wjazdy bitumiczne do sanatorium. W pasie drogi występują następujące rodzaje uzbrojenia podziemnego: 1. km 0+149,0 ÷ 0+432,0 – istniejąca kanalizacja sanitarna 2. km 0+100,0 ÷ 0+463,0 – istniejący wodociąg 3. km 0+100,0 ÷ 0+573,0 – projektowany kabel elektryczny 4. km 0+356,0 ÷ 0+502,0 – istniejący kabel elektryczny 5. km 0+435,0 ÷ 0+460,0 – istniejący wodociąg Na odcinku projektowanej przebudowy znajduje się 6 zjazdów do posesji, pól i lasu. Chodnik usytuowany będzie przy drodze po stronie prawej przy krawędzi jezdni. W km 0+589,0 str. P ma ulicy Wodnej na działce nr ewid. 899/1 znajduje się studnia rewizyjna stanowiąca koniec istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1. Charakterystyka techniczna - klasa techniczna ulicy – L - prędkość projektowa - 40 km/h - ruch lekko-średni KR2 - obciążenie 100 kN/oś - szerokość jezdni 6,0 m - szerokość chodnika 2 m - szerokość pobocza 1,0 ÷ 1,5 m - spadek poprzeczny – 2,0% dla jezdni – 6,0% dla poboczy – 2,0% dla chodnika - zjazdy publiczne – min. 3,5 m - zjazdy indywidualne – min. 3,0 m 4.2. Trasa Projektuje sie drogę jednopasową, dwukierunkową klasy L dla prędkości projektowej 40km/h o parametrach: - jezdnia 6,00m o nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, z daszkowym spadkiem poprzecznym, z krawężnikiem i chodnikiem szerokości 2,0 m po stronie prawej oraz krawężnikiem po stronie lewej od km 0+220,0 ÷ 0+502,0 i poboczami szerokości 1,0 ÷ 1,5 od km 0+000,0 ÷ 0+502,0 oraz odcinkami rowów przydrożnych trapezowych. Oś drogi stanowi linia łamana z wyokrągleniami załamań łukami poziomymi o promieniach od R=50 m do R=150 m. Łuki poziome W2 i W3 o promieniu 150 m stanowią dowiązanie d istniejącej ulicy Wodnej o nawierzchni bitumicznej, która będzie kontynuacją projektowanej drogi. Punkty charakterystyczne osi trasy określono współrzędnymi geodezyjnymi od W1 do W3 zorientowanymi w układzie poligonizacji państwowej, co przedstawiono i opisano na planie sytuacyjnym. Skrzyżowanie projektowanej drogi z droga powiatowa nr 1612R na początku (km 0+000,0) stanowi skrzyżowanie zwykłe trójwlotowe o przecięciu osi dróg na wlocie pod katem 50,10o. Promienie wyokrąglenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniu wynoszą R=12,0 m i 6,0 m. Zastosowano poszerzenia drogi dla łuku poziomego W1 w km 0+196,0 szerokości 0,80 m obustronne oraz w części końcowej w km 0+470,0 ÷ 0+502,0 str. lewa istniejącej ulicy Wodnej (dowiązanie). Całkowita długość budowanej drogi wynosi 502,0 m. W km 0+248,0 ÷ 0+502,0 projektuje się kanalizację deszczową z rur Ø300 jako przedłużenie istniejącej kanalizacji deszczowej Ø400 od km 0+589,0. W km 0+000,0 ÷ 0+180,0 projektuje się rowy otwarte obustronne odprowadzające wodę opadową z jezdni do projektowanego przepusty Ø80 w km 0+130,0 i dalej istniejącym rowem. Elementy geometryczne łuków poziomych podano na planie sytuacyjnym. 4.3. Warunki geotechniczne W oparciu o wykonaną sondę określono grubość warstw konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni oraz rodzaj podłoża. Przyjęto następujące parametry: - dopuszczalne obciążenie osi - 100 kN - głębokość przemarzania gruntu - 1,0 m - grupa nośności podłoża - G-2 - kategoria ruchu - KR2 4.4. Przekrój podłużny Projektowana droga przebiega w terenie płaskim. Niweletę drogi dowiązano do wysokości istniejącej nawierzchni drogi powiatowej nr 1662R Nowe Brusno – Horyniec (początek drogi) i do istniejącej ulicy Wodnej w Horyńcu-Zdroju (koniec drogo). Spadki podłużne niwelety mieszczą sie w granicach spadków dopuszczalnych i wynoszą odpowiednio 3,20%, 2,30%, 0,60%, 1,10% i dalej jak ulica Wodna. Załamania niwelety drogi wyokrąglono łukami pionowymi o promieniach od R=3000 m i R=2000 m. Profil podłużny drogi przedstawia rys. nr 4. 4.5. Przekrój normalny Spadek poprzeczny jezdni szerokości 6,0 m z daszkowym spadkiem wynoszącym 2,0%, natomiast na łuku poziomym prawym W1 w km 0+196,0 jednostronny 5,0%. Na pozostałych łukach poziomych W2 i W3 ustalono spadki poprzeczne jak na prostej tj. ±2,0%. Na łuku poziomym W1 projektuje się poszerzenie obustronne łuku o szerokości 0,8 m. Spadek poprzeczny chodnika wynosi 2,0 % w kierunku jezdni. Chodnik projektowany po stronie prawej drogo w km 0+000,0 ÷ 0+464,75 ograniczyć należy od strony jezdni krawężnikiem 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, a z drugiej strony obrzeżem 30x8 cm na podsypce piaskowej. Krawężnik na ławie betonowej z oporem projektowany jest po stronie lewej w km 0+220,0 ÷ 0+502,0. W km 0+248,0 ÷ 0+502,0 projektuje się kanał deszczowy Ø300 z odprowadzeniem w km 0+589,0 do istniejącej kanalizacji deszczowej Ø400. 4.6. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni oraz chodnika zaprojektowano uwzględniając Katalog typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych Gdańsk 2012. Przewiduje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: Konstrukcja jezdni i poszerzeń jezdni: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S (KR 2), - 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W(KR-2), - 20 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63, - 15 cm w-wa gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,0 MPa, 47 cm RAZEM Konstrukcja chodnika: - 6 cm betonowa kostka brukowa szara, - 4 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 10 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 20 cm RAZEM Konstrukcja na zjazdach przez chodnik: - 8 cm betonowa kostka brukowa kolorowa, - 4 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 - 15 cm w-wa mrozoochronna z piasku 42 cm RAZEM Konstrukcja na pozostałych zjazdach i skrzyżowaniu: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S (KR 2), - 20 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63, - 15 cm w-wa mrozoochronna z piasku 40 cm RAZEM 4.7. Odwodnienie Wody opadowe odprowadzone są: a) Z jezdni i chodnika do projektowanej studzienki ściekowej z przykanalikiem w km 0+075,0 str. P dla odcinka km 0+000,0 ÷ 0+075,0 str. P, b) Z jezdni i chodnika do projektowanej studzienki ściekowej na projektowanym przepuście w km 0+130,0 str. P dla odcinka km 0+075,0 ÷ 0+130,0 str. P, c) Z jezdni i chodnika do projektowanej studzienki ściekowej z przykanalikiem w km 0+185,0 str. P dla odcinka km 0+130,0 ÷ 0+0185,0 str. P, d) Z terenu do projektowanego rowu otwartego po stronie prawej dla odcinka 0+000,0 ÷ 0+185,0 str. P, e) Z jezdni i terenu do projektowanego rowu otwartego po stronie lewej dla odcinka 0+000,0 ÷ 0+185,0 str. L, f) Z jezdni i chodnika za pośrednictwem projektowanych studzienek ściekowych do projektowanej kanalizacji deszczowej dla odcinka km 0+185 ÷ 0+502,0 str. L i P, g) Z terenu po stronie prawej za pośrednictwem ścieku korytkowego do projektowanej studzienki ściekowej w km 0+308,0 str. P i kanalizacji deszczowej dla odcinka 0+220,0 ÷ 0+317,0 str. P, Projektuje się następujące roboty w ramach poprawy odwodnienia: 1. Budowa rowów otwartych przydrożnych w km 0+000,0 ÷ 0+180,0 str. L i P, 2. Budowa studzienek ściekowych Ø500 z przykanalikiem Ø250 po stronie prawej w km 0+075,0, km 0+185,0, 3. Budowa przepustu z rur Ø80 z murkami czołowymi w km 0+130,0, 4. Budowa studzienki ściekowej na przepuście Ø80 po stronie prawej w km 0+130,0, 5. Budowa kanału deszczowego z rur PCV o Ø300 na długości 254 m – km 0+248,0 ÷ 0+502,0 str. L, (środek lewego pasa ruchu), 6. Budowa kanału deszczowego z rur PCV o Ø300 na długości 91 m – km 0+502,0 ÷ 0+589,0 str. L, (prawy istniejący chodnik), 7. Budowa studni rewizyjnej z rur betonowych Ø1000 na kanale deszczowym w km 0+248,0, km 0+303,0, km 0+358,0, km 0+413,0, km 0+462,0, (w jezdni) km 0+502,0, km 0+544,0, km 0+585,0 (w chodniku), 8. Budowa studzienek ściekowych Ø500 obustronnych w km 0+245,0, km 0+300,0, km 0+355,0, km 0+410,0, km 0+460,0 i km 0+502,0 z odprowadzeniem wody do kanału przykanalikiem Ø200, 9. Budowa ścieku korytkowego betonowego na zewnątrz chodnika w km 0+220,0 ÷ 0+317 str. P, 10. Budowa studzienki ściekowej na zewnątrz chodnika w km 0+308,0 po stronie prawej. 4.8. Zjazdy Zjazdy gospodarcze i do pól zaprojektowano o długości od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego lub ogrodzenia. Na szerokości chodnika wjazdy zwiększono o 1,0 m od strony krawężnika (skos). Zjazdy pozostałe (poza chodnikiem) wyokrąglono łukiem o promieniu 3,0 m (indywidualny) i 5,0 m lub większy (publiczny). Do zjazdów na rowie zaprojektowane przepusty z rur Ø60 z murkami czołowymi. Szerokości i długości wjazdów oraz inne parametry podano na planie sytuacyjnym. 4.9. Roboty ziemne Roboty ziemne w rejonie urządzeń podziemnych należy prowadzić ręcznie. Wskaźnik zagęszczenia gruntu w wykopach i nasypach zgodnie z PN-S-02205 powinien być nie mniejszy niż 1,0 pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów. Przed wykonaniem robót ziemnych należy usunąć warstwę humusu. 4.10. Organizacja ruchu Należy dokonać wyceny oznakowania drogowego zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu. 4.11. Roboty rozbiórkowe Zakres robót rozbiórkowych: - frezowanie nawierzchni na dowiązaniu z ulicą Wodną (km 0+464,75 ÷ 0+502), - rozbiórka krawężnika w km 0+464,75 ÷ 0+502 str. L.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Kosztorys ofertowy. Obligatoryjnym elementem oferty jest szczegółowy Kosztorys ofertowy - jest niezbędnym dokumentem umożliwiającym zamawiającemu zweryfikowanie czy oferowany przedmiot jest poprawny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i prawidłowo wyceniony. Ponadto opisany w kosztorysie sposób i zakres wyceny poszczególnych prac pozwoli zamawiającemu wstępnie ocenić ofertę także pod kątem ewentualnego wystąpienia ceny rażąco niskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach