Przetargi.pl
Budowa drogi publicznej – ul. Świerkowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Nr 101413R do skrzyżowania z drogą gminną nr 101417 R – etap II na odcinku od km 0 + 585 do km 0+814,35

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi publicznej – ul. Świerkowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Nr 101413R do skrzyżowania z drogą gminną nr 101417 R – etap II na odcinku od km 0 + 585 do km 0+814,35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową II etapu drogi publicznej – ul. Świerkowa w m-ci Lipa ma odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Nr 101413R do skrzyżowania z drogą gminną nr 101417 R od km 0 + 585 do km 0+814,35 wraz z odcinkiem sieci wodociągowej i składa się z następujących zadań: 1.1. Zadanie nr 1 : Budowa drogi publicznej – ul. Świerkowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Nr 101413R do skrzyżowania z drogą gminną nr 101417 R – etap II na odcinku od km 0 + 585 do km 0+814,35 obejmująca swym zakresem: 1.1.1. Branża drogowa – odcinek nawierzchni od km 0 + 585 do km 0 + 814,35 w szczególności: a) przygotowanie terenu pod budowę – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, karczowanie krzaków i podszycia, b) roboty ziemne – wykopy i nasypy wykonane mechanicznie z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość do 10 km wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie, formowaniem i zagęszczeniem nasypu, c) roboty w zakresie budowy dróg – mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie i mechaniczne zagęszczenie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, ustawienie krawężników betonowych na ławie z oporem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego ( warstwa górna z tłucznia kamiennego) klinowanego mieszanką 0/32 mm, wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asflatowej, d) roboty w zakresie budowy chodników - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie i mechaniczne zagęszczenie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo – pisakowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, wykonanie podsypki cementowo – pisakowej, wykonanie na podsypce cementowo - piaskowej chodników z kostki brukowej o grubości 8 cm - szary 70%, wykonanie na podsypce cementowo - piaskowej chodników z kostki brukowej o grubości 8 cm – kolor 30%, e) roboty w zakresie zjazdów indywidualnych przez chodnik - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie i mechaniczne zagęszczenie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie na podsypce cementowo – piaskowej chodników z kostki brukowej kolorowej o grubości 8 cm, f) roboty w zakresie zjazdów indywidualnych z kruszywa - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie i mechaniczne zagęszczenie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, g) roboty wykończeniowe i inne – plantowanie skarp i dna wykopów, h) roboty w zakresie oznakowania drogowego – ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 50 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem, przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ D i typ B, oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą odblaskową. 1.1.2. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa – odcinek od D-8 fo D-27 w szczególności: a) Kanały kanalizacji deszczowej – roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa rowów melioracyjnych w terenie równinnym, - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, - wykopy liniowe szerokości 0,8-2,5 m o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku w gruntach suchych, - igłofiltry o średnicy do Fi 50 mm, wpłukiwane w grunt bezpośrednio, bez obsypki do głębokości 4 m, - pompowanie próbne pomiarowe lub oczyszczające, - umocnienie ścian wykopów, - zasypywanie wykopów spycharkami, - ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, - zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi - mechaniczne zagęszczenie ziemi w wykopie, - wywóz samochodami samowyładowczymi do 1 km, - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa rowów melioracyjnych w terenie równinnym – inwentaryzacja powykonawcza. b) Kanały kanalizacji deszczowej – roboty montażowe - kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi˙200˙mm, kielichowe z wbudowana uszczelka gumowa, - kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi˙250 mm, kielichowe z wbudowana uszczelka gumowa, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 15 cm - podsypka gr. 15 cm, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 25 cm - obsypka gr. 25-40 cm, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 25 cm - warstwa nad kanałem - zasypka gr. 30 cm, - próba wodna szczelności kanałów rurowych długości 50 m, Fi 200 mm i Fi 250 mm, - studnie kanalizacyjne systemowe fi 1000 mm, - studzienki kanalizacyjne systemowe Fi 315-425 mm, - kamerowanie kanalizacji deszczowej, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe. 1.1.3. Inwentaryzacja powykonawcza 1.2. Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej ul. Świerkowa na odcinku od działki nr ewid. 1988/16 (koniec istn. wodociągu) do ul. Spacerowej obejmująca swym zakresem: 1.2.1. Wodociąg DN 80 w szczególności: a) Roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa rowów melioracyjnych w terenie równinnym - wytyczenie trasy sieci wodociągowej, - usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, - wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, - umocnienie ścian wykopów, - podłoża pod kanały i obiekty, - zasypywanie wykopów, - zagęszczanie gruntu, - rozplantowanie po terenie nadmiaru ziemi z wykopów, - inwentaryzacja powykonawcza, - igłofiltry o średnicy do Fi 50mm, - pompowanie wody z wykopu, b) Roboty montażowe - rurociągi z polietylenu niskociśnieniowego (PE), - połączenie rur polietylenowych, ciśnieniowych PE, PEHD, - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe, - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD - zasuwa typu "E" kołnierzowa z obudową, - hydranty pożarowe nadziemne o Fi 80 mm, - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe, - jednokrotne płukanie sieci wodociągowej, - próba szczelności sieci wodociągowych, - dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych, - oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi, - oznakowanie zasuwy i hydrantu, - rury ochronne (osłonowe), - przeciąganie rurociągów przewodowych w rurach ochronnych, - uszczelnienie końców rur ochronnych, - wykonanie bloków oporowych, 2. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz nr 10 i 10a do SIWZ przedmiar robót. 3. Uwaga W dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, ujęty jest większy zakres robót niż zakres objęty niniejszym zamówieniem, w tym roboty zrealizowane przez Zamawiającego w poprzednich latach. W ramach oferty należy wycenić tylko roboty dotyczące tej części dokumentacji, która objęta jest niniejszym zamówieniem, szczegółowo określonej w załączniku nr 10 i 10a do SIWZ przedmiar robót. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót, za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w przedmiarze robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, rozwiązania równoważne opisywane w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne” 6. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu; 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 Gwarancjach bankowych; 3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Budowa drogi publicznej – ul. Świerkowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Nr 101413R do skrzyżowania z drogą gminną nr 101417 R – etap II na odcinku od km 0 + 585 do km 0+814,35 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.3 Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót odrębnie dla zadania nr 1 i zadania nr 2 1.4 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.5 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach