Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 101559F i nr 101511F na odcinku od ul. 22 Lipca do ul. Moniuszki w Kożuchowie

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 59 49
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1 a
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 59 49
    REGON: 97077032700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 101559F i nr 101511F na odcinku od ul. 22 Lipca do ul. Moniuszki w Kożuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 101559F i nr 101511F na odcinku od ul. 22 Lipca do ul. Moniuszki w Kożuchowie. Zadanie obejmuje: 1) Budowę dróg gminnych nr 101511F i nr 101559F o łącznej długości ok. 560 m na odcinku od. ul. 22 Lipca do ul. Moniuszki w Kożuchowie o szerokości 6m, wraz z chodnikami, dwukierunkowymi ścieżkami rowerowymi, zjazdami i skrzyżowaniami. Jezdnia o nawierzchni asfaltowej ograniczona krawężnikami betonowymi. Chodniki jedno lub dwustronne z kostki betonowej oraz dwukierunkowa ścieżka rowerowa o nawierzchni asfaltowej. Zjazdy z kostki betonowej ograniczone krawężnikami najazdowymi i opornikami. 2) Budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej i tłocznej wraz z zasilaniem energetycznym. 3) Budowa wlotu kanalizacji deszczowej do Kanału Rudzica. 4) Budowę oświetlenia drogowego z oprawami typu LED. 5) Wykonanie stałej organizacji ruchu. 6) Usunięcie kolizji z istniejącą siecią elektroenergetyczną oraz telekomunikacyjną. 7) Regulacja istniejących urządzeń infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej. 8) Odzyskanie destruktu bitumicznego z dróg nr 101511F i nr 101559F i przewiezienie go na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SIWZ) składająca się z: 1) Projektu budowlanego pn. „Budowa drogi gminnej nr 101559F i nr 101511F na odcinku od ul. 22 Lipca do ul. Moniuszki w Kożuchowie”; 2) Projektu budowlanego pn. „Budowa wlotu kanalizacji deszczowej do Kanału Rudzica w Podbrzeziu Dolnym, gmina Kożuchów”; 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w tym: a) branży drogowej; b) branży sanitarnej; c) branży elektrycznej, d) branży telekomunikacyjnej. 4) Projektu stałej organizacji ruchu; 5) Decyzji Starosty Nowosolskiego Nr 2/2019 (znak: BŚ.6740.1.9.2018.BP) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; 6) Decyzji Wojewody Lubuskiego nr 44/2017 (znak: IB-II.7840.44.2017.DWie; 7) Przedmiarów robót w tym: a) przedmiar obejmujący koszty kwalifikowane, b) przedmiar obejmujący koszty niekwalifikowane, c) przedmiar dotyczący budowy wylotu kanalizacji deszczowej do kanału Rudzica
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium. 4. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach