Przetargi.pl
„Budowa cmentarza komunalnego w Kamieńcu Wrocławskim – etap I„

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa cmentarza komunalnego w Kamieńcu Wrocławskim – etap I„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „„Budowa cmentarza komunalnego w Kamieńcu Wrocławskim – etap I„. 2. Roboty ziemne na działce nr 263/13 i 263/14 na powierzchni około 14 000 m2, obejmującej: pola grzebalne, pola urnowe w pasie zieleni parkowej (kwatery nr 9-18); kolumbarium, miejsce ceremonii, teren zaplanowany pod kaplicę wraz z drogami wewnętrznymi, w tym obszarze oraz teren do północnej i wschodniej granicy projektowanego cmentarza, w tym obszarze oraz pas około 10 m od projektowanego ogrodzenia cmentarza od strony zachodniej i pas o tej samej szerokości w części zachodniej projektowanego parkingu wraz z pracami towarzyszącymi. 3. W zakresie prac należy uwzględnić geodezyjny pomiar terenu z natury przed rozpoczęciem prac oraz geodezję powykonawczą. 4. Podstawa prawna prowadzenia robót – Decyzja Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 828/2016 z dnia 06.04.2016r. udzielająca pozwolenia na budowę i Decyzja Wojewody Dolnośląskiego nr 0- 567/18 z dnia 3 października 2018r. utrzymująca w mocy ww. decyzję. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: 1) dokumentacji projektowej, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta 55 1560 0013 2000 6752 5000 0009 w opisie przelewu należy wskazać nazwę postępowanie, dla którego wadium jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żądał będzie dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach