Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
REGON: 15770000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa ciągu pieszego-jezdnego wraz z ogrodzeniem przy ul. Budryka w ramach budowy parkingu na terenie MS AGH w Krakowie – KC-zp.272-553/19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego-jezdnego wraz z ogrodzeniem przy ul. Budryka w ramach budowy parkingu na terenie MS AGH w Krakowie 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z ogrodzeniem przy ul. Budryka w Krakowie na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, który obejmuje w szczególności: Wygrodzenie pełnym ogrodzeniem całego terenu budowy i wyznaczenie obejść dla ruchu pieszych Rozebranie istniejącej nawierzchni utwardzonej pomiędzy pawilonem D-12 AGH a stacją GPZ TAURON. Rozebranie fragmentu muru oporowego Wykonanie korytowania i podbudowy w miejscu projektowanego ciągu pieszo-jezdnego Wykonanie przepustu dla kanalizacji teletechnicznej Montaż krawężników, obrzeży i nawierzchni z kostki betonowej typu urbanit 24x16x8 w kolorze szarym (nawiązanie do kostki przy Klubie Studio) Montaż słupków elastycznych oraz znaków drogowych odblaskowych „Droga Pożarowa, Nie zastawiać” Demontaż starego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia panelowego w kolorze antracyt wzdłuż realizowanego ciągu pieszo-jezdnego Szczegółowo zakres prac do wykonania określa poniższa dokumentacja projektowa tj.: a) STWiORB b) Dokumentacja projektowa - Opis techniczny - plan sytuacyjno-wysokościowy - przekroje konstrukcyjne - przedmiar (Zamawiający przedmiar zamieszcza jako materiał pomocniczy): • Dla części I – „Przedmiar - cz. I - CIĄG PIESZO-JEZDNY.pdf” • Dal części II – „Przedmiar - cz. II - OGRODZENIE.pdf” Umieszczona pod linkiem: http://di.adm.agh.edu.pl/public/mendyk/dok_droga_przy_GPZ.zip Powyższe należy również wykonać zgodnie z decyzjami, warunkami, uzgodnieniami, zawartymi w dokumentacji. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu (zmienić w zależności od zakresu postępowania): - robót rozbiórkowych - robót ziemnych - robót brukarskich - montażu ogrodzeń Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę potwierdzonej za zgodność z oryginałem, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). b. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. c. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.3.1. i V.3.5 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego e. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Remont drogi gminnej nr 292900K zlokalizowanej na dz. ew. nr 133/1, 133/3, 135, 126, 133/2, 134/2 w Złockiem"
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 913/1 i 913/2 w m. Siedliszowice oraz modernizacja drogi gminnej K203558 dz. 396/1 w m. Podlesie Dębowe, gm. Żabno
Dodano: 2024-04-07 - Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Mała Poręba – Juranda – Stadnickich oraz budowa, modernizacja ulic, chodników i oświetlenia w Nowym Sączu
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej nr 140164K Kępie – Florentynów w km 1+350 do km 1+680, w msc. Kępie, gm. Kozłów
Dodano: 2024-03-26 - Wzbogacenie oferty spędzania czasu wolnego poprzez budowę ścieżki spacerowej oraz wytyczenie szlaku rowerowego wraz z nowym obiektem infrastruktury turystycznej w gminie Skrzyszów
Dodano: 2024-03-26 - REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ĆWIKÓW I W MIEJSCOWOŚCI NIWKI
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 781 Zator – Andrychów
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 913/1 i 913/2 w m. Siedliszowice oraz modernizacja drogi gminnej K203558 dz. 396/1 w m. Podlesie Dębowe, gm. Żabno
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa drogi gminnej 203306 K na odcinku I – w km 0+000 do km 0+432, na odcinku II – w km 0+432 do km 0+734 w miejscowości Wojnicz, Gmina Wojnicz
Dodano: 2024-02-09