Przetargi.pl
Budowa chodnika w miejscowości Janki, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm-Witków – Dołhobyczów - granica państwa od km 43+369 do km 43+790

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w miejscowości Janki, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm-Witków – Dołhobyczów - granica państwa od km 43+369 do km 43+790
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym. 2) Mechaniczne karczowanie pniaków z odwiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zagospodarowanie we własnym zakresie. 3) Mechaniczne i ręczne karczowanie krzewów leszczyny, mirabelki i robinii akacjowej z odwiezieniem pozostałości po karczowaniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, lub zagospodarowanie we własnym zakresie, zasypanie miejsc po karczowaniu gruntem kat. I z zagęszczenie warstwami gr. 20 cm do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Lz=1.00. 4) Przygotowanie podłoża pod nasypy - usunięcie ziemi roślinnej z odwiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zagospodarowanie we własnym zakresie. 5) Wykonanie stopni na skarpach nasypów o szerokości do 0.5 m (nachylenie skarpy 1:5 kat. gruntu I-III) pod wykonanie nasypów. - Chodnik: 1) Cięcie piłą krawędzi nawierzchni bitumicznej podbudowy na połączeniu krawężnika z istniejącą nawierzchnią bitumiczną. 2) Wykonanie wykopu robót ziemnych w gr. kat. III-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika z wbudowaniem urobku z wykopu w nasyp. 3) Formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. III-IV. 4) Wykonanie i zagęszczenie nasypów z gruntu dostarczonego z wykopu przy wykonywaniu rowów w ramach tego zadania oraz z dokopu z odl. do 30,00 km 5) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 6) Ustawienie krawężników betonowych wystające o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 7) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem oporu z betonu C8/10 i wypełnieniem spoin piaskiem.(chodnik przy jezdni). 8) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku zagęszczanej mechanicznie o gr.10 cm. 9) Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych 0/31,5mm stabilizowanych mechanicznie gr. 15 cm. 10) Ułożenie ścieków podchodnikowych z elementów betonowych gr. 15 cm wg KPED 01.31 na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego 0/ 31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm (pod chodnikiem) -50.00m oraz ściek skarpowy na skarpie zgodnie z kartą KPED01.11 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4. 11) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo -piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 12) Wypełnienie szczeliny między nawierzchnią bitumiczną i krawężnikiem masą betonu asfaltowego AC11S , D50/70, grubości min. 6 cm z zagęszczeniem i transportem masy do miejsca wbudowania. - Zjazdy indywidualne: 1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 2) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 3) Podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=1.5 MPa, warstwa gr.15 cm po zagęszczeniu. 4) Podbudowa zasadnicza z kruszyw łamanych 0/31,5mm stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm. 5) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 6) Ustawienie krawężników betonowych "na płask" o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z betonu C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 7) Ustawienie krawężników betonowych "zatopionych" o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z betonu C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. - Zatoki autobusowe: 1) Cięcie piłą krawędzi nawierzchni bitumicznej na połączeniu zatoki z istniejącą nawierzchnią bitumiczną. 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zatok autobusowych. 3) Ustawienie krawężników betonowych "na płask" o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z betonu C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 4) Warstwa z piasku stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=2.5 MPa, warstwa gr.20 cm po zagęszczeniu. 5) Podbudowa pomocnicza z z kruszyw łamanych 0/31,5mm stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm. 6) Podbudowa zasadnicza z betonu C16/20 warstwa gr.15 cm po zagęszczeniu. 7) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. - Odwodnienie 1) Odtworzenie rowu odwadniającego od km 43+481,00 do km 43+790,30 w gr. kat. III-IV z odwiezieniem urobku na nasyp w ramach zadania oraz profilowanie skarp i dna rowu na całej długości chodnika. 2) Humusowanie skarp z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm. 3) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm ze skośnym zakończeniem na ławie z kruszywa łamanego, grubości 20 cm z obsypaniem piaskiem i zagęszczeniem warstwami gr. 30 cm. 4) Montaż wpustu chodnikowego bocznego C250 (nad przepustem w km 43+ 481.00) z teleskopowym adapterem do włazów, betonową płytą montażową, betonowym pierścieniem odciążającym, wiaderkiem wpustowym i uszczelkami. 5) Przepusty rurowe pod zatoką autobusową, chodnikiem i drogą gminną w km 43+790,85 rury betonowe o średnicy 60 cm ze skośnym zakończeniem na ławie z betonu C8/10, grubości 25 cm z obsypaniem piaskiem i zagęszczeniem warstwami gr. 30 cm. 6) Podbudowy betonowe z chudego betonu (B-7,5) o grubości po zagęszczeniu 20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą pod nawierzchnię na przepuście pod drogą gminną. 7) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 20cm pod nawierzchnię na przepuście pod drogą gminną 8) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC16W o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) dla ruchu KR 1-2 na wykonanym przepuście pod drogą gminną 9) Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową pod w-wę ścieralną 10) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC11S o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) dla ruchu KR 1-2 na wykonanym przepuście pod drogą gminną - Oznakowanie: 1) Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych – na zimno za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie strukturalne. 2) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych sr. 60mm. 3) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 D-15 - podwójny, D-6- 2 szt. - Inne: 1) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót IV. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich . 2. Sprzątanie terenu po robotach na bieżąco oraz utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę złożonej oferty. 3. Opracowania we własnym zakresie i zatwierdzenia przez Zamawiającego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Wykonania inwentaryzacji i przeglądu urządzeń obcych (lub ich części), przy udziale Inspektora Nadzoru i właścicieli urządzeń obcych, przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu. 5. Zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót związanych z zabezpieczeniem sieci uzbrojenia i infrastruktury technicznej właścicielom sieci. 6. Przed przystąpieniem do robót w terminie określonym przez właścicieli poszczególnych sieci, uzgodnienia z właścicielami sieci i infrastruktury technicznej planowanego terminu zabezpieczenia urządzeń, sposobu i technologii wykonania robót. 7. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w Dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych oraz w kosztorysie ofertowym stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z zabezpieczeniem urządzeń obcych. Wykonawca poniesie również wszelkie inne koszty związane z zabezpieczeniem urządzeń obcych i zawrze stosowne w tym zakresie porozumienia z odpowiednimi właścicielami lub zarządcami danych urządzeń. 9. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy. 10. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził ilości robót z Dokumentacją techniczną oraz zapoznał się z terenem realizacji robót. 11. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ilości robót w przedmiarze i kosztorysie ofertowym Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie Dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznych. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy 13. Wszelkie niejasności należy zgłaszać Zamawiającemu na piśmie 14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi branży: drogowej spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi nadzoru robót do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót, wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana, jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu ukończenia robót. 15. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie o podjęciu obowiązków kierownika robót. 16. Po przejęciu od Zamawiającego terenu budowy, Wykonawca ponosi aż do chwili oddania obiektu odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 17. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres wskazany w ofercie przetargowej. 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XX.4. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 19. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w ST, zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST i Dokumentacji Technicznej. Ilekroć w ST, Dokumentacji technicznej i przedmiarze robót podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w przedmiarze robót ST oraz Dokumentacji technicznej. 20. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego Zamawiającemu: dokumentację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w Starostwie Powiatowym Hrubieszów w wersji elektronicznej w formacie dxf i PDF oraz w wersji papierowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: 4 450,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U 2019 poz. 310 z późn zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z podaniem w tytule wpłaty nazwy postępowania. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2018 poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień ich składania oświadczenia, wzór załącznik B i C w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A). c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. f) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. H). 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone do oferty w formie oryginałów. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa. ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 1) a) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 2) z wyłączeniem lit. b) także w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach