Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 907 w miejscowości Korzonek – etap I

Gmina Konopiska ogłasza przetarg

  • Adres: 42-274 Konopiska, ul. Lipowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 282 057 , fax. 343 282 035
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopiska
    ul. Lipowa 5
    42-274 Konopiska, woj. śląskie
    tel. 343 282 057, fax. 343 282 035
    REGON: 15139801400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konopiska.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 907 w miejscowości Korzonek – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 907 w miejscowości Korzonek – etap I” budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w miejscowości Konopiska i Korzonek w ciągu drogi wojewódzkiej DW907 na odcinku od km 4+577,00 do km 4+822,50 zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wytycznymi technicznymi i standardami Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach udostępnionych na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl Zakres robót objętych projektem przewiduje: 1. Niezbędne prace przygotowawcze, 2. Wykonanie robót rozbiórkowych, 3. Wykonanie koryta wraz z profilowaniem podłoża wykonanie robót ziemnych, 4. Budowa systemu odwodnienia wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, zatoki autobusowej, zjazdów indywidualnych oraz publicznych, wykonanie konstrukcji oporowej przy zatoce autobusowej, 5. Likwidację wiaty przystankowej oraz wykonanie konstrukcji oporowej, 6. Dostosowanie wysokościowe zjazdów, 7. Regulację pionową oraz zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej, 8. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, balustrad ochronnych. Chodnik Zaprojektowano ciąg pieszy po lewej stronie drogi na odcinku od km 4+577,00 do km 4+822,50. Na całym zakresie opracowania chodnik poprowadzono przy jezdni z zastosowaniem szerokości zasadniczej 2,0m. Łączna długość chodnika wynosi około 246,00m. Oprócz tego zaprojektowano zatokę autobusową, ściek przykrawężnikowy oraz częściową wymianę nawierzchni jezdni wraz z podbudową wzdłuż projektowanego chodnika. Nawierzchnie zjazdu należy wykonać z kostki grafitowej. Wpusty deszczowe Dla ujęcia wód deszczowych z chodnika części jezdni zaprojektowano 4 wpusty uliczne wykonane kręgów betonowych Ø 500 mm. Wpusty podłączone będą do studni przykanalikami montowanymi z przejściami szczelnymi. Łączna ilość wpustów- 4 szt. Kanalizacja deszczowa- rurociągi Projektuje się kanały z rur PP, klasy SN8 o średnicach: -Ø 315 mm (204,1m) Projektuje się kanały z rur PVC-U, klasy SN8 o średnicach: -Ø 200 mm (14m) Kanalizacja deszczowa- studnie rewizyjne Studnie kanalizacyjne zaprojektowano o średnicach ϕ 1000 mm jako kręgi żelbetowe, szczelne o głębokości do 3m łączone na uszczelkę gumową. Łączna ilość studni: 5 szt. Kanalizacja deszczowa- studnie ściekowe Studnie ściekowe, uliczne, betonowe o średnicach ϕ 500 mm z osadnikiem bez syfonu. Łączna ilość studni: 4 szt.  Wykonawca jest zobowiązany zastosować we wszystkich warstwach bitumicznych astalty wysokomodyfikowane polimerami PMB 45/80-80  Wykonawca jest zobowiązany do wykonania monitoringu (filmowania) powykonawczego kanalizacji deszczowej wraz z pomiarem spadków podłużnych kolektora głównego.  Wykonawca jest zobowiązany do sfilmowania przedmiotowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 907 wraz z poboczami, zjazdami i bramami przed rozpoczęciem robót. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi organizacja ruchu, dokumentacja geologiczna, informacja BIOZ, operat wodnoprawny, projekt budowlany, projekt wstępny, projekt powykonawczy, przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR), tymczasowa organizacja ruchu oraz uzgodnienia, które stanowią załączniki do SIWZ. UWAGA: 1. Wykonawca robót w terenie uwzględni aktualnie obowiązujące Wytyczne Projektowe oraz Wytyczne Techniczne ZDW – dostępne na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl w zakładce: standardy ZDW. 2. Wszystkie podbudowy niezwiązane z kruszywem – 0/31,5 należy wykonać zgodnie ze standardami ZDW Katowice – WTW KRUSZYWA, jak dla podbudowy zasadniczej (C90/3) 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Zaleca się wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 1) Oświadczenia składają: a) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. W zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu we właściwym sobie zakresie; c) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w załączniku nr 2 należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wobec tych Podwykonawców; d) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takim zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, składa również Oświadczenia w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - według załącznika nr 4 do SIWZ- oryginał. Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - według załącznika nr 5 do SIWZ. Szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ (każda pozycja kosztorysu powinna zawierać narzuty i wskazywać cenę netto pozycji). Uwaga! Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć załącznik przedstawiający dane przyjęte w kalkulacji ofertowej: wysokość stawki roboczogodziny kosztorysowej, wysokość wskaźnika kosztów ogólnych, wysokość wskaźnika kosztów zakupu materiałów, wysokość stawki zysku, wykaz kosztorysowych cen najmu sprzętu budowlanego, wykaz kosztorysowych cen materiałów budowlanych. Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w pkt 6.3 rozdziału 6 niniejszej SIWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (oryginał). Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póź. zm.) (http://www.bip.konopiska.akcessnet.net),przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę ze wskazaniem wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji każdego pracownika - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Podwykonawca dostarczy Zamawiającemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowę o pracę (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z kopią umowy o podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywanych czynności przez te osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach