Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 82 w m. Stara Wieś – Brzeziny

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 82 w m. Stara Wieś – Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi krajowej nr 82 na odcinku Stara Wieś – Brzeziny. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę chodnika wzdłuż drogi krajowej nr 82 na odcinku Stara Wieś - Brzeziny na odcinkach od km 31+060 do km 31+308,14 i od km 31+353,61 do km 31+487,36. Budowę chodnika szerokości 1,5m usytuowanego poza pasem drogi krajowej nr 82 na działkach prywatnych za zgodą ich właścicieli oraz dowiązanie go do chodników istniejących i dostosowanie jego niwelety do istniejących zjazdów. Zadanie przewiduje: -budowę chodnika po lewej stronie drogi krajowej nr 82 poza pasem drogowym w/w drogi na odcinkach od km 31+060,00 do km 31+308,14 i od km 31+353,61 do km 31+487,36, - budowę przepustów pod chodnikiem, - podwyższenie i regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej, - przestawienie rozebranych ogrodzeń, - wycinka kolidujących drzew i krzewów, - wykonanie elementów organizacji i bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe, poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu jak przejścia dla pieszych). Parametry chodnika: 1. Szerokość wzdłuż DK82 -1,5 m. 2. Szerokość pobocza gruntowego chodnika – 0,5 m. 3. Pochylenie poprzeczne chodnika – 2% w kierunku jezdni. 4. Pochylenie poprzeczne pobocza -8%. Konstrukcja chodnika: - 8 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 4 cm podsypka cementowo – piaskowa 1:4, - 15 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa -15 cm ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa -obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 6x20cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 6cm, - w rejonie przejść dla pieszych chodnik jest oddzielony od jezdni krawężnikiem betonowym typu ciężkiego 20x30cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, - w rejonie przejść dla pieszych krawężnik należy zaniżyć do wysokości +2cm ponad nawierzchnię istniejącej jezdni 2.2. Budowę chodnika tymczasowego w dwóch odcinkach w istniejącym pasie drogi krajowej nr 82 wraz z przedłużeniem chodnika przy drodze powiatowej nr 1716L oraz wykonanie elementów organizacji ruchu na skrzyżowaniu dróg drogi krajowej nr 82 i drogi powiatowej nr 1716L. Parametry chodnika i zakres robót: 1. Szerokość wzdłuż DK82 -1,5 m. 2. Szerokość wzdłuż DP 1716L (bezpośrednio przy krawędzi jezdni) 2,2 m. 3. Szerokość poboczy gruntowych po 0,50 m. 4. Konstrukcja chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej. 5. Ustawienie ogrodzenia U - 12b od strony jezdni na chodniku wzdłuż drogi powiatowej 1716L. 6. Budowa dwóch przepustów Ø 0,5m pod projektowanym chodnikiem na istniejącym rowie przydrożnym wraz z odtworzeniem rowu. 7. Wykonanie przejść dla pieszych przez drogę krajową nr 82 i powiatową nr 1716L. 3. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych (wg załącznika nr 7 do siwz). UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez DrogMost Lubelski Sp. z o.o. ul. Wrotkowska 1B, Lublin dla zadania „Budowa chodnika wzdłuż drogi krajowej nr 82 na odcinku Stara Wieś – Brzeziny na odcinkach od km 31+060 do km 31+308,14 i od km 31+353,61 do km 31+487,36“ i „Budowa dwóch odcinków chodnika tymczasowego w pasie drogi krajowej nr 82 od km 30+953,50 do km 31+060,00 i od km 31+308,14 do km 31+353,61 oraz obowiązującymi przepisami i normami. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania oraz przygotuje dokumentację odbiorową. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie produkty określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 7) pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając określony w pkt. 11.5.6. Wykaz produktów równoważnych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych produktów równoważnych potwierdzającymi, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych (zał. Nr 7), Zamawiając opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywane w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając określony w pkt. 11.5.7. Opis rozwiązań równoważnych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 7). 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 7.1. jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 7.2. w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.3. jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych obejmujących: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 2 ust. 5 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 9. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45231000-5 Roboty w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232310-8 Roboty w zakresie linii telefonicznych 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2019 poz. 310) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Puchaczowie numer konta: 80 8693 0006 0000 0172 2006 0015 z dopiskiem: „Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 82 w m. Stara Wieś – Brzeziny”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem sekcji 7.1 SIWZ. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 6. Wykaz produktów równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy), zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) produktów opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 7) i produktów oferowanych przez wykonawcę wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych produktów równoważnych potwierdzającymi, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje produkty równoważne. 7. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzających równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7) wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach