Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa budynku z przeznaczeniem na funkcje służące administracji samorządowej, publicznej ochrony zdrowia oraz opieki społecznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz parkingiem w Czerwonaku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku z przeznaczeniem na funkcje służące administracji samorządowej, publicznej ochrony zdrowia oraz opieki społecznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz parkingiem w Czerwonaku”, obejmuje wykonanie, w szczególności, następujących robót: 1) Rozbiórki. 2) Roboty ziemne. 3) Fundamenty, ściany fundamentowe, izolacje. 4) Ściany murowane. 5) Konstrukcje żelbetowe. 6) Ścianki działowe murowane. 7) Roboty wykończeniowe. 8) Stolarka okienna i drzwiowa. 9) Ślusarka. 10) Wyposażenie. 11) Winda. 12) Elewacja. 13) Nawierzchnie utwardzone. 14) Mała architektura. 15) Ogrodzenie. 16) Tereny zielone. 17) Instalacje sanitarne, w tym budowa kotłowni gazowej wraz z jej uruchomieniem. 18) Instalacje elektryczne. 19) Instalacje niskoprądowe. 20) Przyłącze wodociągowe. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji „Budynek z przeznaczeniem na funkcje służące administracji samorządowej, publicznej ochrony zdrowia oraz opieki społecznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz parkingiem” opracowanej w marcu 2018 r. Z przedmiotowej dokumentacji wyłączone z zakresu postępowania przetargowego zostało: - wykończenie pomieszczeń 18, 18.1, 19, 20, 21, 22, 23, 24 obejmujące wykończenie posadzek, sufity, stolarkę drzwiową, okładziny ścienne, malowanie ścian i sufitów oraz biały montaż; - rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych nad pomieszczeniami 18, 18.1, 19, 20, 21, 22, 23, 24; - montaż opraw oświetleniowych w pomieszczeniach 18, 18.1, 19, 20, 21, 22, 23, 24; - dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z urządzeniami w nich zabudowanymi (pom. 16 i 130); - dostawa i montaż dozowników do mydła, pojemników na ręczniki papierowe, uchwytów na papier toaletowy, szczotek do toalety i koszów na śmieci w toaletach. UWAGA: Przedmiar robót obejmuje cały zakres dokumentacji projektowej, w tym również zakres nieobjęty przedmiotem zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiar robót. 4. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować minimum trzema (3) osobami zatrudnionymi w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), wykonujących roboty ogólnobudowlane. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie zł: osiemdziesiąt tysięcy 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto obok dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 4 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6) oświadczenie o wypełnieniu wobec osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Dodano: 2024-04-10 - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rusiborku
Dodano: 2024-04-10