Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg
- Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
ul. Powstańców Śląskich 17
48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
REGON: 53141294100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach – etapowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach – etapowanie. Zakres robót realizowanego przedsięwzięcia obejmuje II etap budowy remizy dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Zakres zaprojektowanego przedsięwzięcia obejmuje budowę remizy dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skoroszycach. Na parterze budynku wydzielono część garażowo – magazynową z wieżą do suszenia węży oraz część higieniczno – sanitarną z pokojem biurowym. Na poddaszu, nad częścią higieniczno – sanitarną wydzielono pomieszczenia do spotkań i szkoleń oraz zebrań w sytuacjach kryzysowych. Teren, na którym znajduje się budynek położony jest w Skoroszycach, przy ulicy Braterstwa Broni na działce nr 205/2, km 5, o powierzchni 0,41 ha. Etap I zadania obejmował budowę budynku remizy OSP w stanie surowym otwartym, w tym wykonanie robót ziemnych, robót fundamentowych, murowych, stropy i daszki oraz konstrukcję i pokrycie dachu. Etap II wykonanie pozostałych robót. Wykonanie robót etapu II odbywać się będzie zgodnie z sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finsowym z podziałem na miesięczne czasookresy. Harmonogram winien zawierać podział realizacji zadania w latach 2020-2021 według poniższych kryteriów przy uwzględnieniu wskazań zakresu i terminu robót w przedmiarze: 1) 2020 r. – realizacja do kwoty 450 000,00 zł brutto, 2) 2021 r. pozostała części wynagrodzenia ofertowego brutto Zakres prac przewidywany do wykonania w terminie do 30.10.2020 r. oznaczony jest w przedmiarach robót w kolumnie 2 („podstawa wyceny”) dopiskiem ETAP – II. Pozostałe pozycje oznaczone w przedmiarach robót w kolumnie 2 („podstawa wyceny”) należy wykonać do 31.08.2021 roku. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. Uzgodniony harmonogram stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerencji, do przedłożonego harmonogramu, w tym do wprowadzenia zmian w zakresie rzeczowo-finansowo-czasowym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym i wykonawczym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
Dodano: 2024-01-12 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
Dodano: 2023-11-16 - Wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej – budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego w Oleśnie
Dodano: 2023-07-19 - Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-07-05 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Grodkowie
Dodano: 2023-06-16 - „Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”
Dodano: 2023-05-08 - Budowa budynku łącznika łączącego Publiczną Szkołę Podstawową z halą widowiskowo-sportową. Przebudowa Publicznej Szkoły Podstawowej i hali widowiskowo-sportowej
Dodano: 2023-05-02 - Modernizacja dróg na terenie sołectw popegeerowskich Bzinica Stara i Rzędowice etap I
Dodano: 2023-04-28 - Modernizacja dróg na terenie sołectw popegeerowskich Bzinica Stara i Rzędowice II etap
Dodano: 2023-04-28 - Poprawa BRD w ciągu DK46 w m. Wilamowa
Dodano: 2023-04-12