Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego kontenerowego przy ul. Anny Nagórskiej 27 w systemie zaprojektuj – wybuduj

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego kontenerowego przy ul. Anny Nagórskiej 27 w systemie zaprojektuj – wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (w tym uzgodnienia konserwatorskiego) i pozwoleń (w tym decyzji pozwolenia na budowę) oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku mieszkalnego (socjalnego) wykonanego w technologii modułowej (kontenerowej) wraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki ewidencyjnej nr 3244 przy ul. Anny Nagórskiej w Zaklikowie. Budynek na bazie zestawu typowych kontenerów wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi zgodnie z lokalizacją wskazaną w projekcie zagospodarowania terenu. Budynek, objęty przedmiotem zamówienia stanowił będzie rozbudowę istniejącego obiektu socjalnego składającego się z czterech budynków mieszkalnych (socjalnych), z uwagi na powyższe projektowany budynek musi być kompatybilny z istniejącym obiektem, w szczególności w zakresie wymiarów zewnętrznych (szerokość, wysokość) i kolorystyki elewacji – dodatkowy kontener musi zostać tak zaprojektowany, aby stanowił jednolitą całość z istniejącym obiektem, jednocześnie funkcjonując jako autonomiczny lokal socjalny, wyposażony w instalacje i urządzenia techniczne z odrębnym opomiarowaniem. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku kontenerowego ok. 30 m2. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę budynku socjalnego kontenerowego na płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem, instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym i elektroenergetycznym. W ramach zamówienia należy także wykonać zagospodarowanie terenu w postaci ciągu pieszego stanowiącego przedłużenie istniejącego chodnika o szerokości 1,5 m na długości odpowiadającej zewnętrznej krawędzi projektowanego budynku z przedłużeniem o 0,5 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym Program Funkcjonalno Użytkowy (zwany w dalszej części PFU).Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU i warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów dla tego typu obiektów, z uwzględnieniem zapisów określonych w ust. 1. Dodatkowo, w załączniku nr 4a do SIWZ projekt budynków kontenerowych, Zamawiający udostępnia projekt budowlany istniejącego obiektu socjalnego oraz inwentaryzację geodezyjną działki objętej przedmiotem zamówienia. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (PFU) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ciężar udowodnienia, że dane rozwiązanie jest równoważne, w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed uzyskaniem pozwolenia na budowę Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w PFU i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych rozwiązań, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3a do SIWZ 1.3 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach