Przetargi.pl
Budowa budynku garażowego 6 stanowiskowego dla systemu łączności Jaśmin w m. Wejherowo – zadanie 13817.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81-301 Gdynia, ul. Jana z Kolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 260 198 , fax. 58 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna
    81-301 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 260 198, fax. 58 620 71 44
    REGON: 19005559700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku garażowego 6 stanowiskowego dla systemu łączności Jaśmin w m. Wejherowo – zadanie 13817.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku garażowego 6 stanowiskowego dla systemu łączności Jaśmin w m. Wejherowo – zadanie 13817. Przedmiot zamówienia został opisany w następujących dokumentach: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia JAWNA: a) Projekt budowlany – branża architektoniczna, b) Projekt budowlany – branża konstrukcyjna, c) Projekt budowlany – branża sanitarna, d) Projekt budowlany – branża elektryczna, e) Informacja BIOZ, f) Projekt budowlany – część formalno-prawna projektu, g) Charakterystyka energetyczna budynku, h) Opinia geotechniczna, i) Projekt wykonawczy - branża architektoniczna, j) Projekt wykonawczy – branża konstrukcyjna, k) Projekt wykonawczy – branża technologiczna, l) Projekt wykonawczy - branża sanitarna – wewnętrzne instalacje sanitarne, m) Projekt wykonawczy - branża sanitarna – przyłącza wodociągowe i zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, n) Projekt wykonawczy - branża sanitarna – przyłącze c.o., o) Projekt wykonawczy - branża elektryczna – instalacje elektryczne, p) Projekt wykonawczy - branża teletechniczna – doprowadzenie linii telefonicznej do pomieszczenia socjalnego budynku magazynowego, q) Projekt wykonawczy – dokumenty ( warunki przyłączeniowe, uzgodnienia, wypis i wyrys), r) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty ogólnobudowlane, s) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża drogowa, t) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – technologia, u) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna, v) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – roboty instalacyjne wewnętrzne, w) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – przyłącze wodociągowe i zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, x) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – przyłącza c.o., y) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża teletechniczna – instalacje teletechniczne wewnętrzne – SSWiN, z) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża teletechniczna – instalacje teletechniczne, aa) Przedmiar robót – roboty budowlane, bb) Przedmiar robót – branża drogowa, cc) Przedmiar robót – technologia, dd) Przedmiar robót – branża elektryczna – instalacje elektryczne, ee) Przedmiar robót– branża sanitarna – instalacje wewnętrzne, ff) Przedmiar robót– branża sanitarna – przyłącze wodociągowe i zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, gg) Przedmiar robót– branża sanitarna – przyłącze c.o., hh) Przedmiar robót– branża teletechniczna – SSWiN, ii) Przedmiar robót– branża teletechniczna – instalacja telefoniczna, jj) Operat ochrony przeciwpożarowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium: w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 3.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 4.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 68 1010 1140 0172 6813 9120 1000 z adnotacją: "wadium sprawa 23/IV/2019 – Budowa budynku garażowego 6 stanowiskowego dla systemu łączności Jaśmin w m. Wejherowo – zadanie 13817.” 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zmianami). 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank dokonał rzeczywistego przetworzenia operacji zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Brak posiadania przed upływem terminu składania ofert kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego będzie jednoznaczny z niewniesieniem wadium przez Wykonawcę. 6.Zamawiający uzna za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, gdy oryginał dokumentu gwarancyjnego zostanie załączony do oferty i złożony wraz z nią przed upływem terminu składania ofert. 7.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach o których mowa w ust. 4 pkt 2-5) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty. 9.Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: 1)wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, 2)precyzyjnie wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 3)kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, 4)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 11.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 12.Gwarancja wadialna musi w swojej treści zawierać informację o Wykonawcy jako zobowiązanym lub w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie o wszystkich Wykonawcach jako zobowiązanych lub chociażby informację, że strona stosunku „gwarancyjnego” jest uczestnikiem konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz drugiego uczestnika jako Wykonawcy – którzy wspólnie złożyli w postępowaniu przetargowym ofertę. 13.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą uzależniać wypłaty zabezpieczenia Zamawiającemu od oświadczenia woli Wykonawcy w przedmiocie wymagalności i zasadności wypłaty. 14.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą zawierać zastrzeżenia, że doręczenie żądania wypłaty musi odbyć się za pośrednictwem osób trzecich, np. za pośrednictwem banku. 15.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą zawierać zastrzeżenia, że podpisy złożone na oryginale wezwania do zapłaty muszą być poświadczone notarialnie lub przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 16.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 18.W przypadku gdy gwarancja wadialna zawierać będzie informację, że wygasa ona w przypadku zwrotu jej oryginału do Gwaranta, Zamawiający wymaga aby wskazane było, że gwarancja wadialna wygasa dopiero gdy wszystkie wydane egzemplarze oryginałów gwarancji wadialnej zostaną zwrócone do Gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają własny akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji oznaczonych klauzulą co najmniej ZASTRZEŻONE, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz w Rozdziale 8 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczenia o posiadaniu własnego akredytowanego systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji oznaczonych klauzulą co najmniej ZASTRZEŻONE, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz w Rozdziale 8 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2)oświadczenia wymienione w Rozdziale XII ust. 1 niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3)stosowne Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument/dokumenty ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4)zobowiązanie podmiotu, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 5)wykaz określający zakres dysponowania zasobami podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 6)wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów, 7)harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ) z wypełnioną kolumną 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez Zamawiającego na dany rok kalendarzowy, 8)wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ, 9)oświadczenie RODO stanowiące załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ, 10)dokument KRS lub CEIDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli, Nie załączenie do oferty harmonogramu rzeczowo-finansowego i wykazu parametrów cenotwórczych będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach