Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2020-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
REGON: 90476971000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa oświetlenia ulic: Tatrzańska (na odcinku od ul. Wierchowej do ul. Karkonoskiej) - Wierchowa - Karkonoska w Bydgoszczy w formule zaprojektuj i wybuduj." - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie budowa instalacji oświetlenia ulic: Tatrzańska (na odcinku od ul. Wierchowej do ul. Karkonoskiej), Wierchowa – Karkonoska w Bydgoszczy oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją własnego projektu. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także budowy oświetlenia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie będzie realizowane dwuetapowo: • Etap 1 – opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii umożliwiających realizację zadania, oraz ewentualnych decyzji administracyjnych (jeżeli są wymagane przy realizacji zadania), • Etap 2 – realizacja robót budowlanych polegająca na budowie oświetlenia w/w ulic oraz sprawowania nadzoru autorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. - Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM – „Budowa oświetlenia ulic: Tatrzańska (na odcinku od ul. Wierchowej do ul. Karkonoskiej) – Wierchowa – Karkonoska w Bydgoszczy w formule zaprojektuj i wybuduj.” Nr sprawy 023/2020. -Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Koniecznym jest, aby poręczenie lub gwarancja: 1. zawierała nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2. zawierała gwarantowaną kwotę w PLN, 3. obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP; 4. zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium; 5. zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy; 6. miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. -Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – w formie oryginału dołączonego do oferty, a w przypadku wadium wniesionego w postaci elektronicznej - w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na adres poczty elektronicznej (e-mail): monika.sangorska@zdmikp.bydgoszcz.pl przed upływem terminu składania ofert. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. -Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. -Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 2f UPZP. 1) Dysponowanie zasobami innego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a UZP w związku z art.25a ust.3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Budowa oświetlenia ulic: Tatrzańska ( na odcinku od ul. Wierchowej do ul. Karkonoskiej) – Wierchowa – Karkonoska w Bydgoszczy w formule zaprojektuj i buduj”. 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.6 SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Zamawiający oceni czy wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.5. SIWZ oraz zbada czy nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ. 3) Dokumenty innych podmiotów udostępniających wykonawcy swoje zasoby: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UPZP, Zamawiający: a) oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.2 i 11.5. SIWZ; b) zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a UPZP, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22a ust. 6 UPZP, zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 UPZP. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia, zgodnie z art. 22d ust. 2 UPZP. 4) Dokumenty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, warunki udziału w postępowaniu spełniają w sposób opisany w pkt 10.3. SIWZ na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.5. SIWZ oraz oddzielnie wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oddzielnie złożonego przez każdego z tych wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ. 5)Informacje o przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie sporządzone wg wzoru Zamawiającego załączonego do SIWZ należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio podmiot, który składa ww. oświadczenie. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w gminie Szubin.
Dodano: 2024-04-09 - Wymiana opraw oświetlenia ulic w ramach Projektu pn.: "Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie Osiedla Leśnego - energooszczędne oświetlenie w Gminie Solec Kujawski"
Dodano: 2023-09-21 - Budowa sieci kablowej oświetlenia drogowego przy ul. Jagiellońskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2023-09-07 - Budowa doświetleń przejść dla pieszych i oświetlenia drogowego na ul. Fordońska/Kapliczna oraz Glinki 155 w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2023-06-23 - ZP.271.11.2023 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Pruszcz
Dodano: 2023-04-25 - ,,Wykonanie usług oświetlenia na terenie administrowanym przez Gminę Lubiewo
Dodano: 2023-03-07 - Rewitalizacja parowozowni, pozostałych obiektów oraz obszarów zdegradowanych i poprzemysłowych po Cukrowni Ostrowite
Dodano: 2022-12-27 - Budowa linii elektroenergetycznej kablowej do zasilania istniejących opraw LED w m. Sierakowo
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka - wykonanie demontażu istniejących opraw sodowych oraz montażu opraw drogowych w technologii LED
Dodano: 2022-10-21 - Przebudowa przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Mogileńskiego
Dodano: 2022-08-26